Ezek a feladatok várnak az Erste Bank új marketing vezetőjére

Ezek a feladatok várnak az Erste Bank új marketing vezetőjére
2022. 08. 16., 20:22

Augusztus közepétől Blaumann Debóra veszi át az Erste Bank marketing és PR területének irányítását. A szakember feladata a pénzintézet megújulásának megjelenítése, a kommunikációs eszköztár bővítése lesz.

Blaumann Debóra a Delivery Hero-tól érkezik, ahol a NetPincér, majd a Foodpanda márkákat építette marketing vezetői pozícióban, csapatához tartozott a PR, a kreatív gyártás és CSR is. A közgazdász és politológus végzettségű szakember közel tíz év munkatapasztalattal rendelkezik, amelynek döntő részét nagyobb FMCG cégeknél és globális médiaügynökségeknél szerezte.

Szakmai tapasztalatai a marketing és az üzletfejlesztés területére fókuszálnak, mint például termékek, szolgáltatások és márkák piaci bevezetése, tech-fejlesztések és -migrációk, illetve kiterjednek hosszú távú regionális és helyi stratégiák kidolgozására is.

Szakmailag irányított márkák beolvasztását, valamint rebrandingjét célzó projekteket is. Többek közt az Erste Bank küldetése és társadalmi felelősségvállalása motiválta a váltásra.

Az Erste Bank kiemelten kezeli ügyfelei pénzügyi egészségének támogatását. Ausztriában több mint kétszáz éve a pénzintézetet azért alapították, hogy egy templom közösségét segítse a jólétük megteremtésében, és az Erste elsődleges célja ma is az, hogy támogassa ügyfeleit a pénzügyi egészségük létrehozásában és fejlesztésében.

Az Erste Social Banking programja, Social Housing projektjei, valamint a pénzügyi edukáció, a pénzügyi kultúra fejlesztése révén továbbra is hozzá kíván járulni a munkanélküliség és a szegénység kockázata elleni küzdelemhez. A pénzügyi egészség központi szerepe pedig a bank kommunikációjában is megjelenik.

„Egyre inkább átalakul a pénzintézetek szerepe, hiszen a klasszikus pénzügyi közvetítés mellett mind fontosabb a tanácsadás, az ügyfelek pénzügyi egészségének javítása, megőrzése vagy megteremtése. Ennek megfelelően a banki kommunikáció is átalakul: elengedhetetlen, hogy az emberek nyelvén szóljunk, eltűnjenek az apróbetűk, közelebb kerüljenek hozzájuk a pénzügyek. Számomra izgalmas feladatot jelent, hogy egy olyan pénzintézet, az Erste Bank kommunikációját irányíthatom ebben a folyamatban, amely eddig is élen járt a változásban” – mondta el Blaumann Debóra.

A szakember feladata a banki kommunikációs eszköztár bővítése is lesz. „Új megközelítésekre van szükség a pénzintézeti kommunikáció minden területén. Nem csupán a felületeinknek kell érthetőbbnek és átláthatóbbnak lennie, az ügyfeleket más csatornákon és máshogy kell megszólítani, miközben a kommunikációban is egyre fontosabb az edukáció szerepe” – tette hozzá a szakember.

(Fotó: Erste Bank)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024. 12. 06., 09:05
2024-ben a mezőgazdaság teljes kibocsátása 4,0 ezer milliárd forint felett alakult, az előző évitől 8,0 százalékkal maradt el; a növénytermesztés volumene 11 százalékkal kisebb, az állattenyésztésé 4,9 százalékkal nagyobb volt – tájékoztatott a statisztikai hivatal.
2024-12-07 08:07:00
Az utazási kedv 2024-ben csúcsra járatja az utasbiztosításokat, és az egészségüket, nyugdíjukat is jóval többen igyekeznek bebiztosítani. Megtörtént az is, amire másfél évtizede nem volt példa: újra növekszik az életbiztosítások száma – derül ki a Bank360.hu elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS