Minden, amit az influencer marketingről tudni érdemes

2022. 01. 06., 18:31

Elstartolt egy hiánypótló podcast, amelyben Magyarország olyan vezetői influencerei jelennek meg, mint például az első két adás vendége, Viszkok Fruzsi és Magyarósi Csaba. Az InfluenceAIR podcast célja nem csupán a szórakoztatás, az influencer marketing iránt érdeklődőket is segíti a piaci edukációban, új típusú marketing megoldások bemutatásával.

Az elmúlt években mind a köznyelvben, mind a szakmai közegben érezhetővé vált az influencer szó pejoratív használata. A legtöbben ugyanis olyan „insta-celebekkel” azonosították az influencereket, akik válogatás nélkül reklámoztak lényegében bármit. Többek között ezt a nézetet szeretné megváltoztatni a Star Network Influencer Ügynökség saját gyártású podcastje, az InfluenceAIR.

„Mi, akik minden nap influencer kampányokkal foglalkozunk, sok keményen dolgozó, értéket közvetítő, kreatív online tartalomgyártóval dolgozunk együtt. Szeretnénk, ha az ő munkásságukon keresztül mindenki betekintést nyerhetne az influencer-lét valódi mivoltába” – mondta Sápi Márton, a Star Network Influencer Ügynökség értékesítési vezetője.

Mit ígér az InfluenceAIR podcast?

A podcast olyan influencereket kíván bemutatni, akiket valóban érdemes megismerni, hiszen tartalomgyártói munkásságukban unikálisat hoznak létre. Sátori Karolina, a Star Network Influencer Ügynökség account divízió vezetője azt is elárulta, hogy az InfluenceAIR podcast másik célja az influencer marketinget egy lehetőségekkel teli, közösségekhez szóló, eredeti tartalmakat létrehozó marketing eszközként bemutatni, méghozzá mindenki számára fogyasztható formában. Tehát a szórakoztatás mellett nagy hangsúlyt fektet a szakmaiságra is.

„A Star Network számára mindig is fontos volt, hogy résztvevője és szószólója legyen olyan ügyeknek, melyek a piac fejlődését szolgálják. Legújabb projektünk egy újabb lépcsőfok ebben” – mondta Farkas Dániel, a Star Network Influencer Ügynökség szakmai vezetője.

A kéthetente jelentkező podcastokkal a YouTube-on és az ismert podcast felületeken találkozhatnak a nézők, hallgatók.

(A fotón: Sápi Márton, Sátori Karolina és Farkas Dániel)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-03-04 15:10:44
Januárban nagyon felpörögtek a lakáshitelek, a babaváró támogatás viszont csúnyán visszaesett a megemelt hitelösszeg dacára. A személyi kölcsönök csúcsot döntöttek, a bankszámlák egyenlege viszont bezuhant. Egyre kisebb a különbség a lakossági hitel- és betétállomány között – derül ki a Bank360.hu elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS