2021. októberétől Takács Borbála tölti be a magyar e-kereskedelmi piacon jelentős portfólióval jelen lévő Adevinta Classified Media Hungary Kft. marketing igazgatói pozícióját.
A több mint 20 éves ügynökségi tapasztalattal rendelkező szakember megfordult az Arcusnál, a MediaComnál és a Havas Media Groupnál is. Az Adevintához az IPG Mediabrands-hez tartozó Universal McCann Hungary-től érkezett.
„Az Adevinta csapata olyan értékeket képvisel, amelyekben hinni és amelyekhez kapcsolódni tudok, mind szakmailag, mind emberileg. Szakmai érdeklődésem és eddigi tapasztalataim alapján is nagyon közel áll hozzám az e-kereskedelmi szektor, amiben az Adevinta dinamikus vállalatként, piacvezető márkákkal van jelen. Mivel a Jófogás és a Használtautó.hu médiafelületekként is jelentős szereplői a hazai kommunikációs ökoszisztémának, üzleti szempontból fontos és komplex a felhasználói bázis növelésének és aktivizálásának kérdésköre. Ebben a marketing területének is hatalmas szerep jut majd” – mondta Takács Borbála.
Digitális stratégaként elsődleges feladatai közé az újabb felhasználói körök megszólítása, a tranzakciós folyamatok digitális platformokba történő szorosabb integrálása és a user flow optimalizálása tartozik majd a Jófogás és a Használtautó.hu piacvezető márkák esetében.
Az Adevinta Group 16 országban 6300 alkalmazottat foglalkoztató nemzetközi cégcsoport. A vállalat az eBay Classifieds Group felvásárlásával 2021-ben a világ legnagyobb apróhirdetési oldalait tömörítő szereplőjévé vált. A cégcsoport digitális felületeit havonta csaknem 1,5 milliárd látogató keresi fel.
Hazai vállalata, az Adevinta Hungary, két piacvezető márkával, a Jófogás és a Használtautó.hu brandekkel van jelen a hazai e-kereskedelmi piacon. A Használtautó.hu 2010-ben egy online autós magazin indításával, az Autónavigátor.hu-val, majd 2019-ben annak nyomtatott verziójával, az Autónavigátor.hu Magazinnal bővítette portfólióját.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.