Takács Borbálát nevezték ki az Adevinta Hungary marketing igazgatójának

2021. 10. 19., 19:15

2021. októberétől Takács Borbála tölti be a magyar e-kereskedelmi piacon jelentős portfólióval jelen lévő Adevinta Classified Media Hungary Kft. marketing igazgatói pozícióját.

A több mint 20 éves ügynökségi tapasztalattal rendelkező szakember megfordult az Arcusnál, a MediaComnál és a Havas Media Groupnál is. Az Adevintához az IPG Mediabrands-hez tartozó Universal McCann Hungary-től érkezett.

„Az Adevinta csapata olyan értékeket képvisel, amelyekben hinni és amelyekhez kapcsolódni tudok, mind szakmailag, mind emberileg. Szakmai érdeklődésem és eddigi tapasztalataim alapján is nagyon közel áll hozzám az e-kereskedelmi szektor, amiben az Adevinta dinamikus vállalatként, piacvezető márkákkal van jelen. Mivel a Jófogás és a Használtautó.hu médiafelületekként is jelentős szereplői a hazai kommunikációs ökoszisztémának, üzleti szempontból fontos és komplex a felhasználói bázis növelésének és aktivizálásának kérdésköre. Ebben a marketing területének is hatalmas szerep jut majd” – mondta Takács Borbála.

Digitális stratégaként elsődleges feladatai közé az újabb felhasználói körök megszólítása, a tranzakciós folyamatok digitális platformokba történő szorosabb integrálása és a user flow optimalizálása tartozik majd a Jófogás és a Használtautó.hu piacvezető márkák esetében.

Az Adevinta Group 16 országban 6300 alkalmazottat foglalkoztató nemzetközi cégcsoport. A vállalat az eBay Classifieds Group felvásárlásával 2021-ben a világ legnagyobb apróhirdetési oldalait tömörítő szereplőjévé vált. A cégcsoport digitális felületeit havonta csaknem 1,5 milliárd látogató keresi fel.

Hazai vállalata, az Adevinta Hungary, két piacvezető márkával, a Jófogás és a Használtautó.hu brandekkel van jelen a hazai e-kereskedelmi piacon. A Használtautó.hu 2010-ben egy online autós magazin indításával, az Autónavigátor.hu-val, majd 2019-ben annak nyomtatott verziójával, az Autónavigátor.hu Magazinnal bővítette portfólióját.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2021. 11. 30., 11:59
Ismét a zeneművészet tíz legkiválóbb fiatal képviselőjét díjazta az MVM. A Junior Prima Díj magyar zeneművészet kategóriájának kétmillió forinttal járó elismeréseit tizennegyedik alkalommal adták át 2021. november 23-án. (x)
2021. 12. 02., 09:26
Az Amway 30 éve működik sikeresen a magyarországi piacon, ezt a sikertörténetet szeretném továbbvinni, célom a direkt értékesítésnek, mint iparágnak nagyobb elismertséget szerezni – mondta az Üzletemnek Kiss-László Dalma, az Amway Hungária marketing és PR igazgatója.
2021-12-07 09:21:10
2021 októberében az ipari termelés volumene 3,4 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól; munkanaphatástól megtisztítva a termelés 2,7 százalékkal csökkent – tájékoztatott a statisztikai hivatal.
2021-12-07 08:28:28
A fiatal innovátorokat támogató Hungarian Startup University Program kapta idén a „Most Innovative Business Development Project of Europe 2021” díjat. A rangos nemzetközi elismerést a program egyik alapítója, Kölkedi Krisztián, az Express Innovation Agency vezérigazgató-helyettese vehette át a 2021-es Fiatal Vállalkozók Hete keretében.
2021-12-06 21:00:27
A Századvég Konjunktúrakutató Zrt. hiánypótló kutatást végzett a potenciálisan kevésbé káros (azaz a cigaretta helyett alternatívaként szolgáló) termékekkel összefüggésben, amelynek eredményeit egy workshop keretén belül mutatta be.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Európa-szerte egyre több ország ismeri fel, hogy a zavartalan, klímabarát, megfizethető árú energiaellátás érdekében szükség van az áramtermelésben az atomenergiára. Legutóbb Hollandia és Franciaország döntött új atomerőmű építése mellett.