Közel 1,8 millió megtekintésnél tart a Dubicz image filmje

2019. 05. 14., 14:45

A Dubicz Borászat és Szőlőbirtok Mátra-vidék jellegzetességeit bemutató innovatív imázsfilmje már majdnem 1,8 millió megtekintésnél tart.

Kimondottan népszerű a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok imázsfilmje. A leglátogatottabb videó megosztó portálon két év alatt immáron 1 millió 775 ezer megtekintésnél tart. A film a Kreatív által meghirdetett Online Video Award-on ezüstérmes lett.

A CYDFILMS kreatív csapatával együttműködve megálmodott és leforgatott alkotás felnő a nemzetközi borászatok által képviselt, illetve a prémium fogyasztók által elvárt színvonalhoz. Egyúttal új minőségi szintet is jelent a teljes hazai kommunikációs szakma számára.

A számos nemzetközi elismerést – többek között cannes-i oroszlánt – magáénak tudó kreatív stúdió által jegyzett produkció egyik különlegessége, hogy a szereplők nem hivatásos színészek, hanem a borászat munkatársai.

Az imázsfilm készítését, illetve az arculatváltás teljes folyamatát Török Monika, a Meraki Marketing tulajdonosa koordinálta.

A Dubicz ismertsége és népszerűsége a Facebookon is növekszik. Míg idén január végén 9 470-en lájkolták a borászat oldalát, addig május közepén ez a szám: 10 083.

(Az Üzletem interjúját Dunai Bernadett társtulajdonossal ITT olvashatja.)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 16., 14:10
Az Európai Unió Bírósága által 2024. május 16-án meghozott döntés (C-746/22) szerint ellentétes az Unió jogával az a magyar szabály, amely nem engedi meg a külföldi adózóknak az áfa-visszatérítési eljárásokban, hogy irataikat akár a másodfokú (fellebbezési) eljárásban is beadhassák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS