A Dubicz Borászat és Szőlőbirtok Mátra-vidék jellegzetességeit bemutató innovatív imázsfilmje már majdnem 1,8 millió megtekintésnél tart.
Kimondottan népszerű a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok imázsfilmje. A leglátogatottabb videó megosztó portálon két év alatt immáron 1 millió 775 ezer megtekintésnél tart. A film a Kreatív által meghirdetett Online Video Award-on ezüstérmes lett.
A CYDFILMS kreatív csapatával együttműködve megálmodott és leforgatott alkotás felnő a nemzetközi borászatok által képviselt, illetve a prémium fogyasztók által elvárt színvonalhoz. Egyúttal új minőségi szintet is jelent a teljes hazai kommunikációs szakma számára.
A számos nemzetközi elismerést – többek között cannes-i oroszlánt – magáénak tudó kreatív stúdió által jegyzett produkció egyik különlegessége, hogy a szereplők nem hivatásos színészek, hanem a borászat munkatársai.
Az imázsfilm készítését, illetve az arculatváltás teljes folyamatát Török Monika, a Meraki Marketing tulajdonosa koordinálta.
A Dubicz ismertsége és népszerűsége a Facebookon is növekszik. Míg idén január végén 9 470-en lájkolták a borászat oldalát, addig május közepén ez a szám: 10 083.
(Az Üzletem interjúját Dunai Bernadett társtulajdonossal ITT olvashatja.)
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.