A Telekom kkv-ügyfelei bekerülhetnek a cég online kampányába.
A Telekom Hello Biznisz Klub néven egy olyan szakmai közösségi programot indított, amely a klubba belépő kis- és közepes vállalkozásoknak biztosítja a digitális tudást, az online megjelenési lehetőséget a koronavírus-járvány miatt változó világban – írja a Kreatív Online.
A klubba bármelyik kkv csatlakozhat. A Telekom ügyfélkörébe tartozó, legfeljebb 50 fős vállalkozásoknak arra is lehetősége nyílhat, hogy publicitást kapjanak a Telekom országos online kampányában.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.