A Telekom kkv-ügyfelei bekerülhetnek a cég online kampányába.
A Telekom Hello Biznisz Klub néven egy olyan szakmai közösségi programot indított, amely a klubba belépő kis- és közepes vállalkozásoknak biztosítja a digitális tudást, az online megjelenési lehetőséget a koronavírus-járvány miatt változó világban – írja a Kreatív Online.
A klubba bármelyik kkv csatlakozhat. A Telekom ügyfélkörébe tartozó, legfeljebb 50 fős vállalkozásoknak arra is lehetősége nyílhat, hogy publicitást kapjanak a Telekom országos online kampányában.
Kapacitásbővítés, kutatás-fejlesztés, valamint munkavállalói képzés is szerepel abban a közel 200 millió euró értékű beruházássorozatban, amelyet gyöngyösi és csömöri telephelyein indít a fogyasztási cikkeket gyártó amerikai vállalat.
Orbán Viktor washingtoni sajtótájékoztatóján bejelentette: az amerikai szankciós akadályokat átadtuk a múltnak.