A Telekom kkv-ügyfelei bekerülhetnek a cég online kampányába.
A Telekom Hello Biznisz Klub néven egy olyan szakmai közösségi programot indított, amely a klubba belépő kis- és közepes vállalkozásoknak biztosítja a digitális tudást, az online megjelenési lehetőséget a koronavírus-járvány miatt változó világban – írja a Kreatív Online.
A klubba bármelyik kkv csatlakozhat. A Telekom ügyfélkörébe tartozó, legfeljebb 50 fős vállalkozásoknak arra is lehetősége nyílhat, hogy publicitást kapjanak a Telekom országos online kampányában.
Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.