Lezárult a 2021-es jubileumi „Az Év Honlapja” pályázat nevezési időszaka. A versenyre idén rekordszámú nevezés érkezett. 331 honlap, applikáció, kreatív és technológiai megoldás, valamint digitális marketing kampány méretteti meg magát összesen 28 kategóriában.
A kategóriáik közül továbbra is a Szolgáltatás (38) és az E-kereskedelem (30) a legnépszerűbbek. Emellett „Az Év Applikációja” (22), a B2B (24), az Oktatás (26) és az Ipari weboldalak (16) kategóriákban is szoros verseny várható – tájékoztatott a Magyar Marketing Szövetség.
A szakmai zsűri tagjai még a héten megkezdik a pályázatok értékelését, amely az erős mezőnynek köszönhetően komoly szakmai kihívás és hatalmas felelősség is egyben.
Bár a pályázat nevezési időszaka lezárult, a közönségszavazás még tart. A pályázók 2021. november 20-ig mozgósíthatják közösségüket, akik szavazataikkal támogathatják kedvenceiket!
Az egyre fokozódó járványhelyzetben a szervezők a tavalyihoz hasonlóan idén is egy ünnepélyes Díjátadó Roadshow keretében személyesen „viszik házhoz” a nyerteseknek a díjakat. A Roadshow-ra várhatóan december és január között kerül sor. Ez egyben kiváló lehetőséget is biztosít a díjazottaknak, hogy egy videóval üzenhessenek közösségüknek.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.