Július 1-től 110 ezer példányban jelenik meg a Mol új utazási magazinja, ami szintén ingyenes lesz.
A Drive utazási magazin a magyar, a szlovák és a romániai töltőállomásokon ez idáig ingyenesen elérhető Fresh magazint váltja – írja a Kreatív Online.
Tippek, szállás- és étteremajánlatok, programjavaslatok és egyéb praktikus információk is helyet kapnak a lapban, olykor ismert emberek tolmácsolásában, megszólaltatásával.
Bár a tartalom a határokon túlra, így a repülővel megközelíthető úti célokra is kiterjed, az elsődleges fókusz az autós utazáson van. Az autós anyagok változatlanul kiemelt helyet kapnak a tartalomban. Az első lapszámban a járványhelyzetre tekintettel a belföldi úti célokra fókuszálnak.
„Tervünk egy, a magyar, a szlovák és a román piacon egy olyan digitális platform kiépítése, amely megkerülhetetlen felületté válik azok számára, akik utazást terveznek” – mondta Szollár Domokos, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.
A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
A kormány felmentést kért a Paks II. beruházás számára az előző amerikai adminisztráció által „politikai bosszúból” meghozott szankciók alól, amelyek nehezítik a beruházás előrehaladását – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.