Július 1-től 110 ezer példányban jelenik meg a Mol új utazási magazinja, ami szintén ingyenes lesz.
A Drive utazási magazin a magyar, a szlovák és a romániai töltőállomásokon ez idáig ingyenesen elérhető Fresh magazint váltja – írja a Kreatív Online.
Tippek, szállás- és étteremajánlatok, programjavaslatok és egyéb praktikus információk is helyet kapnak a lapban, olykor ismert emberek tolmácsolásában, megszólaltatásával.
Bár a tartalom a határokon túlra, így a repülővel megközelíthető úti célokra is kiterjed, az elsődleges fókusz az autós utazáson van. Az autós anyagok változatlanul kiemelt helyet kapnak a tartalomban. Az első lapszámban a járványhelyzetre tekintettel a belföldi úti célokra fókuszálnak.
„Tervünk egy, a magyar, a szlovák és a román piacon egy olyan digitális platform kiépítése, amely megkerülhetetlen felületté válik azok számára, akik utazást terveznek” – mondta Szollár Domokos, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.