Lukátsné Boros Rita: Örülök, hogy azzal foglalkozom, amit valóban szeretek

2019. 12. 11., 09:30

Az a legfőbb célom, hogy képes legyek folyamatosan fejlődni, megújulni, tudásban és sokrétű tapasztalatban gyarapodni – mondta az Üzletemnek Lukátsné Boros Rita, az Adevinta Hungary HR igazgatója.

Lukátsné Boros Rita az Adevintánál vezetőtársaival együtt több, mint száz kolléga jólétéről gondoskodik. Ha valakinek esetleg elsőre nem ugrik be, hogy mivel foglalkozik az Adevinta, aprónyit segítek: Jófogás, Használtautó, Autónavigátor. Ugye, megvan? Az Adevinta éppen karácsonyi meglepetésre készül egy gyerekotthon lakóinak. És hogy mi mindenre készül a jövőben Rita, az kiderül az Üzletem 12 kérdés – 1 2 válasz sorozatának 132. interjújából. 

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Azt a pozíciót, amelyben most vagyok. Közel 110 fő jólétéről, folyamatos fejlődéséről gondoskodom a csapatommal és vezető társaimmal nap mint nap. 

Milyen távra tervez?

– Türelmetlen embernek tartom magam, szeretem a magam elé tűzött célokat minél előbb elérni. Sőt, fejben már a kész állapotot látom, így az odavezető út sokszor nehézkesebb és lassabb, mint ahogy szeretném. Vannak rövid és hosszútávú terveim is (pár hónaptól a 2-3 évig). Azt már megszoktam, hogy az egyetlen biztos pont a változás, így a legfőbb célom, hogy képes legyek folyamatosan fejlődni, megújulni, tudásban és sokrétű tapasztalatban gyarapodni. 

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– A coaching, az egyén és a szervezet fejlesztése az a szakterület, amiben szeretnék még jobban elmélyedni.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Nem tudok egyetlen embert kiemelni, soha nem volt kifejezetten mentorom, de több olyan emberrel hozott össze az élet, akiktől rengeteget tanulhattam. A legjobb barátság is egy ilyen találkozásból alakult, és neki köszönhetem, hogy az önismereti fejlődés, a coaching és mások fejlesztésének útjára léptem. 

Mivel motiválja a kollégáit, társait?

– Leginkább abban támogatom őket, hogy a belső motivációjuk fennmaradjon, ez pedig mindenkinél máshogy érhető el. 

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Nagyon örülök, hogy azzal foglalkozom, amit valóban szeretek. Ha mégis kipróbálhatnék valamit, az valószínűleg az utazáshoz is kötődne. Például olyan fotós, aki járja a világot és egyszerre örökíti meg a világ borzalmait és szépségeit is.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti kapcsolatait?

– A szakmai képzések, meetupok, konferenciák látogatása, illetve szakmai együttműködések mind alkalmasak erre. 

Mire sajnálja az idejét?

– Mosogatás és porszívózás, de erre már csodálatos találmányok vannak.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– A családomra, a tanulásra, könyvekre.

Mivel lehet felbosszantani?

– Az igazságtalansággal és az értetlenséggel.

Milyen területen vállalna önkéntes munkát?

– A nehéz sorsú gyermekeken való segítés fontos számomra. Ennek is köszönhető, hogy immár második éve szólt a csapatépítőnk egy-egy gyermekotthon felújításáról, kertrendezéséről, illetve részt vettünk a Vásáry Tamás Alapítvány karrier expóján és lesz karácsonyi meglepetésünk egy gyermekotthon lakóinak. 

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Kirándulás, utazás akár egyedül vagy a családommal. Új, még nem látott dolgok felfedezése, nem tapasztalt élmények szerzése. Az kell ilyenkor, hogy a fejemből kicsit kiszakadva a csinálás és történés kerüljön előtérbe. Ez teljesen kikapcsol.

(A vezető fotón Zsozsó, a Jófogás kabalafigurája.)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS