Egyáltalán nem a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal a magyarországi tizenéves felhasználók körében, sőt csak az ötödik helyen tűnik fel a Be Social közel tízezer hazai tizenévest felmérő kutatása szerint.
A 18 év alatti magyar fiatalok sorban az Instagramot, a Messengert, a YouTube-ot, a Snapchatet tartják a legfontosabb közösségi eszközöknek és csak ezek után következik a Facebook – írja a hwsw.hu.
A hirdetők számára fontos szempont, hogy a tinédzsereket jól el lehet érni a közösségi oldalakon keresztül, hiszen 85 százalékuk követ valamilyen márkát Facebookon vagy Instagramon. Minden ötödik fiatal a felmérés szerint pedig 10-nél is több márkát követ az oldalakon.
A leginkább a közösségi véleményformálókkal lehet népszerűsíteni a márkákat, és az egyes termékeket - ezt az Instagram is jól érzi, ezért legutóbbkülön fióktípust is piacra dobott. A fiatalok többsége 10-nél is több influencert követ a közösségi oldalakon, 40 százalékuk vett már valamilyen terméket a követett véleményformáló hatására.
A 18 év alatti hazai tinédzserek egyharmada egyáltalán nem használ emailt. A hirdetőknek a hírlevelek helyett leginkább az instagramos influencereket érdemes felkeresniük, ha a célcsoportnak szeretnének valamilyen terméket vagy szolgáltatást a figyelmébe ajánlani.
A magyar fiatalok viszonylag sok időt töltenek napi szinten az interneten, 78,7 százalékuk 3 óránál is többet, ezen belül 40 százalék 4 óránál is többet.
A válaszadók 65 százaléka egyáltalán nem hallgat rádiót, 38 százalékuk nem olvas könyvet és 37 százalékuk hagyományos televíziót sem néz.
Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.
Az Országos Atomenergia Hivatal jóváhagyta a paksi atomerőmű-beruházás során „az első beton öntéséhez szükséges előzetes biztonsági jelentést”, ami a projekt újabb fontos lépése – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.