Az Instagrammal érhetik el a hirdetők a magyar tizenéveseket

2019. 02. 17., 16:00

Egyáltalán nem a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal a magyarországi tizenéves felhasználók körében, sőt csak az ötödik helyen tűnik fel a Be Social közel tízezer hazai tizenévest felmérő kutatása szerint.

A 18 év alatti magyar fiatalok sorban az Instagramot, a Messengert, a YouTube-ot, a Snapchatet tartják a legfontosabb közösségi eszközöknek és csak ezek után következik a Facebook – írja a hwsw.hu.

A hirdetők számára fontos szempont, hogy a tinédzsereket jól el lehet érni a közösségi oldalakon keresztül, hiszen 85 százalékuk követ valamilyen márkát Facebookon vagy Instagramon. Minden ötödik fiatal a felmérés szerint pedig 10-nél is több márkát követ az oldalakon.

A leginkább a közösségi véleményformálókkal lehet népszerűsíteni a márkákat, és az egyes termékeket - ezt az Instagram is jól érzi, ezért legutóbbkülön fióktípust is piacra dobott. A fiatalok többsége 10-nél is több influencert követ a közösségi oldalakon, 40 százalékuk vett már valamilyen terméket a követett véleményformáló hatására.

A 18 év alatti hazai tinédzserek egyharmada egyáltalán nem használ emailt. A hirdetőknek a hírlevelek helyett leginkább az instagramos influencereket érdemes felkeresniük, ha a célcsoportnak szeretnének valamilyen terméket vagy szolgáltatást a figyelmébe ajánlani.

A magyar fiatalok viszonylag sok időt töltenek napi szinten az interneten, 78,7 százalékuk 3 óránál is többet, ezen belül 40 százalék 4 óránál is többet.

A válaszadók 65 százaléka egyáltalán nem hallgat rádiót, 38 százalékuk nem olvas könyvet és 37 százalékuk hagyományos televíziót sem néz.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-02-04 14:23:33
Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.
2023-02-03 18:13:39
Minden évben az egységes kérelmek mintegy 70 százalékát, megközelítőleg 108 ezer kérelmet a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara falugazdászainak közreműködésével nyújtják be a gazdálkodók. Idén a jogszabályi változások és az elektronikus közigazgatási rendszer fejlesztése miatt meg kell újítani az ehhez szükséges meghatalmazásokat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Miközben hazánkban folyamatos esélylatolgatás zajlik Paks 2 sikeres kivitelezésével kapcsolatban, sokan már azt vetik fel, hogy figyelembe véve hazánk energiaéhségét, valamint azt a tényt, hogy előbb-utóbb Paks 1-et mégiscsak le kell állítani, már rég Paks 3-on kellene gondolkodni – írja Gyurcsik Attila, az Accorde Alapkezelő vezérigazgatója.