Az Instagrammal érhetik el a hirdetők a magyar tizenéveseket

2019. 02. 17., 16:00

Egyáltalán nem a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal a magyarországi tizenéves felhasználók körében, sőt csak az ötödik helyen tűnik fel a Be Social közel tízezer hazai tizenévest felmérő kutatása szerint.

A 18 év alatti magyar fiatalok sorban az Instagramot, a Messengert, a YouTube-ot, a Snapchatet tartják a legfontosabb közösségi eszközöknek és csak ezek után következik a Facebook – írja a hwsw.hu.

A hirdetők számára fontos szempont, hogy a tinédzsereket jól el lehet érni a közösségi oldalakon keresztül, hiszen 85 százalékuk követ valamilyen márkát Facebookon vagy Instagramon. Minden ötödik fiatal a felmérés szerint pedig 10-nél is több márkát követ az oldalakon.

A leginkább a közösségi véleményformálókkal lehet népszerűsíteni a márkákat, és az egyes termékeket - ezt az Instagram is jól érzi, ezért legutóbbkülön fióktípust is piacra dobott. A fiatalok többsége 10-nél is több influencert követ a közösségi oldalakon, 40 százalékuk vett már valamilyen terméket a követett véleményformáló hatására.

A 18 év alatti hazai tinédzserek egyharmada egyáltalán nem használ emailt. A hirdetőknek a hírlevelek helyett leginkább az instagramos influencereket érdemes felkeresniük, ha a célcsoportnak szeretnének valamilyen terméket vagy szolgáltatást a figyelmébe ajánlani.

A magyar fiatalok viszonylag sok időt töltenek napi szinten az interneten, 78,7 százalékuk 3 óránál is többet, ezen belül 40 százalék 4 óránál is többet.

A válaszadók 65 százaléka egyáltalán nem hallgat rádiót, 38 százalékuk nem olvas könyvet és 37 százalékuk hagyományos televíziót sem néz.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-12-03 13:10:00
December 3-án, az „Adakozó Kedd” (Giving Tuesday) napján a Jalsovszky Ügyvédi Iroda és a Bridge Budapest különleges útmutatót tett közzé.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.
Bár a magyarok európai összehasonlításban is tudatosan kötnek lakásbiztosítást, akadnak fontos apróságok a szerződésekben, amelyeket kifelejtenek. A kisebb, de baj esetén drága hibákra a hazai árvizek során keletkezett károk még jobban ráirányították a figyelmet. Árvízre továbbra sem, vagy csak szigorú kikötések mentén lehet biztosítást találni, viszont más természeti katasztrófák kapcsán nagyot menthet egy jó szerződés – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor ebben az epizódban tisztázza a természeti katasztrófákból eredő károk közötti fontos különbségeket és elmondja, mit nem kellene kifelejteni a szerződésekből, hogy nagyobb biztonságban tudjuk ingó és ingatlan vagyonunkat.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS