2020 augusztus 1-től Horváth Bence tölti be a Mercedes-Benz Hungária Kft. marketingvezetői pozícióját.
Horváth Bence feladata lesz a személyautó, a nagyhaszonjármű és az after sales üzletágak marketingtevékenységének teljes körű irányítása – olvasható a vállalat közleményében, amelyet a Kreatív Online idéz.
Horváth Bence nemzetközi marketing szakirányú közgazdász végzettséggel rendelkezik, 15 éve dolgozik marketing és PR területen, ebből 9 évet az autóiparban tevékenykedett. Hat éve a Mercedes-Benz hazai importőrének PR-menedzsere.
A korábbi vezető, Kozári Edina, 22 év után távozik a Mercedes-Benz Hungária Kft.-től, más poszt után 2012-ben vette át a marketingosztály vezetését, 2019-től pedig marketing és PR-igazgatóként irányította a területet.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.