Meghívásos tenderen nyerte el első húsipari ügyfelét, a Pápai Hús Kft.-t a Carbon Group.
A Pápai Hús Kft.-nél tavaly nyáron kezdődtek piackutatások, ezután írta ki az ügynökségi tendert a cég. A pályázó ügynökségeknek a márkalogót, valamint fogyasztói promóciós kampányt kellett tervezniük – írja a Kreatív Online. A tendert a Carbon Group nyerte.
„A Carbon Group kreatív koncepciói figyelemfelkeltőek, meghökkentőek, humorosak, jól megkülönböztethetőek voltak, az ügynökség saját fejlesztésű, egyedi promóciókezelő alkalmazása is pozitívum volt az elbírálás során” – mondta Dobos Kata, a Pápai Hús Kft. marketingvezetője.
A tender eredményeként született meg a Sonkaszépségverseny fogyasztói promóciós kampány, amellyel a legjobb húsvéti sonkatálakat díjazzák. A játékhoz Máté Szabolccsal, a Street Kitchen szakácsa közreműködésével inspirációs videók is készültek.
A Villány-Siklósi Borút 1994-ben alakult meg európai példák alapján, hogy a dél-Baranyai térség borászait összekapcsolja, a borturizmust szervezetten fejlessze.
Szekunderköri meghibásodás miatt október 11-én és 13-án is csökkenteni kellett a teljesítményt.