Eddig nem volt közvetlen sonkás megbízója a Carbonnak, most már van

2019. 04. 01., 11:00

Meghívásos tenderen nyerte el első húsipari ügyfelét, a Pápai Hús Kft.-t a Carbon Group.

A Pápai Hús Kft.-nél tavaly nyáron kezdődtek piackutatások, ezután írta ki az ügynökségi tendert a cég. A pályázó ügynökségeknek a márkalogót, valamint fogyasztói promóciós kampányt kellett tervezniük – írja a Kreatív Online. A tendert a Carbon Group nyerte.

„A Carbon Group kreatív koncepciói figyelemfelkeltőek, meghökkentőek, humorosak, jól megkülönböztethetőek voltak, az ügynökség saját fejlesztésű, egyedi promóciókezelő alkalmazása is pozitívum volt az elbírálás során” – mondta Dobos Kata, a Pápai Hús Kft. marketingvezetője.

A tender eredményeként született meg a Sonkaszépségverseny fogyasztói promóciós kampány, amellyel a legjobb húsvéti sonkatálakat díjazzák. A játékhoz Máté Szabolccsal, a Street Kitchen szakácsa közreműködésével inspirációs videók is készültek.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-15 09:15:00
Az előző hónaphoz képest 2,1 százalékkal csökkent, az egy évvel korábbitól pedig (a nyers adatok szerint) 6,0 százalékkal elmaradt az építőipari termelés volumene 2024. augusztusban – tájékoztatott a statisztikai hivatal.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS