Scherzer Marcell: Több iparágban szeretném megvetni a lábam

Szerdahelyi Csaba  |  2020. 09. 14., 10:00

Támogatom a tanulást, szeretem, ha valaki fejlődni akar. Olyan munkahelyet akarok teremteni, ahol én is szívesen dolgoznék – mondta az Üzletemnek Scherzer Marcell, a BlueMarketing alapító tulajdonosa.

Scherzer Marcell szeretne majd e-kereskedelemmel is foglalkozni, bár a koronavírus-járvány idején nem egyszerű az üzleti tervezés. A BlueMarketingnél folyamatos előrelépési lehetőséget ad szakmailag, pénzügyileg, és emberileg is a kollégáinak. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 207. interjúja!

– Mit tart karrierje csúcsának?

– Fiatal vagyok, egyelőre messze még a csúcs. Az eddigiek alapján talán azt, hogy egyre elismertebb szakmai körökben jelenhetek meg az írásaimmal, vagy most például a Marketing Summit-on egy előadással.

– Milyen távra tervez?

– Mindig hosszútávra tervezek, de szerintem aki komolyan veszi a vállalkozást, az így áll hozzá. Persze a koronavírus ideje alatt nehéz üzletileg bármit tervezni, de ettől még rendelkezünk 3-5 éves tervekkel is.

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– A személyes kedvenc márkáimmal együtt dolgozni, de ehhez még sokat kell növekedni. Egy Apple például nem áll szóba egy butik ügynökséggel.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Nagyon sok szakmabelit követek a kezdetek óta, nehéz lenne egy személy mellett letenni a voksom. Nagyra tartom Neil Patel, Russell Brunson, Jon Loomer, Gary Vaynerchuk munkásságát, a magyarok közül sokat tanultam a Kreatív Kontrolltól (főleg Sipos Zolitól), Wolf Gábortól és Mándó Milántól is.

– Mivel motiválja a kollégáit, társait?

– Próbálom fenntartani a tüzet. Folyamatos előrelépési lehetőséget adok szakmailag, pénzügyileg, és remélem, emberileg is. Támogatom a tanulást, szeretem, ha valaki fejlődni akar. Olyan munkahelyet akarok teremteni, ahol én is szívesen dolgoznék. 

– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Szeretném több iparágban megvetni a lábam, más szolgáltató cége(ke)t indítani, e-kereskedelemmel foglalkozni – szóval van még bőven a bakancslistán teendő.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Igyekszem mindenkivel nyitott és barátságos lenni, akivel kapcsolatba kerülök, de az üzleti kapcsolataim nagy része lassan, organikusan alakult ki a tudatos építkezés helyett. Mondhatni, magától jött, persze folyamatosan tevékenykedek évek óta a szakmában, szóval ez egy ok-okozati következmény, de eddig nem fektettem nagyon nagy hangsúlyt a kapcsolatépítésre tudatosan.

– Mire sajnálja az idejét?

– Olyan dolgokra, ami nem visz előre, vagy nem tölt fel. Valaminek vagy megfogható céljának kell lennie, vagy pedig lelki és fizikai feltöltődést adnia ahhoz, hogy stabilan benne maradjon az életemben.

– Mivel lehet felbosszantani?

– Talán azzal, ha valaki lusta, és nem tesz semmit az előrelépésért, és emellé panaszkodik, hogy milyen kilátástalan az élete.

– Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Hagyományos önkéntes munkában nehezen képzelem el magam, viszont adományozni rendszeresen szoktam. Egyébként önkénteskedek most is, fiatal vállalkozókat mentorálok az UP Academy keretein belül.

– Mire nem sajnálja a pénzt?

– Kávéra. Imádom a speciality kávékat, ezen a területen nagyon adok a minőségre.

– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Ezen a téren nagyon egyszerű vagyok, a mély beszélgetések tudnak kikapcsolni, és a kedvenc sportom, a futball.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS