Scherzer Marcell: Több iparágban szeretném megvetni a lábam

Szerdahelyi Csaba  |  2020. 09. 14., 10:00

Támogatom a tanulást, szeretem, ha valaki fejlődni akar. Olyan munkahelyet akarok teremteni, ahol én is szívesen dolgoznék – mondta az Üzletemnek Scherzer Marcell, a BlueMarketing alapító tulajdonosa.

Scherzer Marcell szeretne majd e-kereskedelemmel is foglalkozni, bár a koronavírus-járvány idején nem egyszerű az üzleti tervezés. A BlueMarketingnél folyamatos előrelépési lehetőséget ad szakmailag, pénzügyileg, és emberileg is a kollégáinak. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 207. interjúja!

– Mit tart karrierje csúcsának?

– Fiatal vagyok, egyelőre messze még a csúcs. Az eddigiek alapján talán azt, hogy egyre elismertebb szakmai körökben jelenhetek meg az írásaimmal, vagy most például a Marketing Summit-on egy előadással.

– Milyen távra tervez?

– Mindig hosszútávra tervezek, de szerintem aki komolyan veszi a vállalkozást, az így áll hozzá. Persze a koronavírus ideje alatt nehéz üzletileg bármit tervezni, de ettől még rendelkezünk 3-5 éves tervekkel is.

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– A személyes kedvenc márkáimmal együtt dolgozni, de ehhez még sokat kell növekedni. Egy Apple például nem áll szóba egy butik ügynökséggel.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Nagyon sok szakmabelit követek a kezdetek óta, nehéz lenne egy személy mellett letenni a voksom. Nagyra tartom Neil Patel, Russell Brunson, Jon Loomer, Gary Vaynerchuk munkásságát, a magyarok közül sokat tanultam a Kreatív Kontrolltól (főleg Sipos Zolitól), Wolf Gábortól és Mándó Milántól is.

– Mivel motiválja a kollégáit, társait?

– Próbálom fenntartani a tüzet. Folyamatos előrelépési lehetőséget adok szakmailag, pénzügyileg, és remélem, emberileg is. Támogatom a tanulást, szeretem, ha valaki fejlődni akar. Olyan munkahelyet akarok teremteni, ahol én is szívesen dolgoznék. 

– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Szeretném több iparágban megvetni a lábam, más szolgáltató cége(ke)t indítani, e-kereskedelemmel foglalkozni – szóval van még bőven a bakancslistán teendő.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Igyekszem mindenkivel nyitott és barátságos lenni, akivel kapcsolatba kerülök, de az üzleti kapcsolataim nagy része lassan, organikusan alakult ki a tudatos építkezés helyett. Mondhatni, magától jött, persze folyamatosan tevékenykedek évek óta a szakmában, szóval ez egy ok-okozati következmény, de eddig nem fektettem nagyon nagy hangsúlyt a kapcsolatépítésre tudatosan.

– Mire sajnálja az idejét?

– Olyan dolgokra, ami nem visz előre, vagy nem tölt fel. Valaminek vagy megfogható céljának kell lennie, vagy pedig lelki és fizikai feltöltődést adnia ahhoz, hogy stabilan benne maradjon az életemben.

– Mivel lehet felbosszantani?

– Talán azzal, ha valaki lusta, és nem tesz semmit az előrelépésért, és emellé panaszkodik, hogy milyen kilátástalan az élete.

– Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Hagyományos önkéntes munkában nehezen képzelem el magam, viszont adományozni rendszeresen szoktam. Egyébként önkénteskedek most is, fiatal vállalkozókat mentorálok az UP Academy keretein belül.

– Mire nem sajnálja a pénzt?

– Kávéra. Imádom a speciality kávékat, ezen a területen nagyon adok a minőségre.

– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Ezen a téren nagyon egyszerű vagyok, a mély beszélgetések tudnak kikapcsolni, és a kedvenc sportom, a futball.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 02. 12., 21:35
Drágulással nyitotta az évet az albérletpiac (is). Januárban országos átlagban az előző hónaphoz képest 1,7 százalékkal emelkedtek a bérleti díjak, Budapesten pedig 1,8 százalékos volt a növekedés. Éves szinten az országos mutató 9,4, a fővárosi pedig 9,5 százalékos emelkedést tükröz a KSH-ingatlan.com lakbérindexe szerint.
2025. 02. 12., 21:45
Ki választhatja, milyen nyomtatványon, milyen határidővel? Kell-e arányosítani, hogyan áll át a pénztárgép, mi a teendő a már kiállított számlákkal, nyugtákkal? A NAV honlapján már elérhetők a válaszok a legtöbbeket érintő kérdésekre, jó néhány speciális eset megvilágításával egyetemben.
2025. 02. 13., 16:10
Már az import hajtja a magyar e-kereskedelmi forgalom növekedését – derül ki a PwC Digitális Kereskedelmi Körkép riportjának legújabb kiadásából.
2025-02-14 06:20:00
A Diligent megelőzi a dél-koreai Samsung SDI 2023-ban elindított 61,9 millió eurós projektjét, így immár az amerikai cég beruházása a HIPA által kezelt projektek közül a legnagyobb K+F befektetés.

  Rovathírek: HIPA

A Diligent megelőzi a dél-koreai Samsung SDI 2023-ban elindított 61,9 millió eurós projektjét, így immár az amerikai cég beruházása a HIPA által kezelt projektek közül a legnagyobb K+F befektetés.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A magyarok először idén tehetik meg, hogy ingatlan célra fordítsák a nyugdíjpénztári megtakarításaikat. Herman Bernadett, a Bank360 vezető szakértője ennek a lehetőségnek az előnyeiről és hátulütőiről, valamint a pénztárakra gyakorolt jelenlegi és távlati következményeiről is beszélt a BizniszPlusznak. Szóba került az is, hogy milyen hatással volt a nyugdíjvagyonokra a részvénypiacok tavalyi sikere, illetve hogy milyen tényezőktől függ a gyarapodás az idei évben.
2025. 01. 17., 08:20
epizód: 2025 / 2   |   hossz: 24:49
A kiskorú gyermeket nevelő szülők adóalapját csökkentő családi kedvezmény mértéke 2025. július 1-jétől 50 százalékkal nő, így a kétgyerekes családok az év második felében már nem havi 40 ezer, hanem 60 ezer forint adót és járulékot takarítanak meg. Nem mindegy azonban, hogy mikor és hogyan nyilatkoznak erről a dolgozók, miközben a munkáltatóknak is érdemes odafigyelni az ezzel kapcsolatos változásokra. A legfontosabb tudnivalókról Honyek Pétert, a PwC Magyarország személyi jövedelemadóval foglalkozó területének igazgatóját kérdeztük.
Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!

  Rovathírek: ATOMBUSINESS