Scherzer Marcell: Több iparágban szeretném megvetni a lábam

Szerdahelyi Csaba  |  2020. 09. 14., 10:00

Támogatom a tanulást, szeretem, ha valaki fejlődni akar. Olyan munkahelyet akarok teremteni, ahol én is szívesen dolgoznék – mondta az Üzletemnek Scherzer Marcell, a BlueMarketing alapító tulajdonosa.

Scherzer Marcell szeretne majd e-kereskedelemmel is foglalkozni, bár a koronavírus-járvány idején nem egyszerű az üzleti tervezés. A BlueMarketingnél folyamatos előrelépési lehetőséget ad szakmailag, pénzügyileg, és emberileg is a kollégáinak. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 207. interjúja!

– Mit tart karrierje csúcsának?

– Fiatal vagyok, egyelőre messze még a csúcs. Az eddigiek alapján talán azt, hogy egyre elismertebb szakmai körökben jelenhetek meg az írásaimmal, vagy most például a Marketing Summit-on egy előadással.

– Milyen távra tervez?

– Mindig hosszútávra tervezek, de szerintem aki komolyan veszi a vállalkozást, az így áll hozzá. Persze a koronavírus ideje alatt nehéz üzletileg bármit tervezni, de ettől még rendelkezünk 3-5 éves tervekkel is.

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– A személyes kedvenc márkáimmal együtt dolgozni, de ehhez még sokat kell növekedni. Egy Apple például nem áll szóba egy butik ügynökséggel.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Nagyon sok szakmabelit követek a kezdetek óta, nehéz lenne egy személy mellett letenni a voksom. Nagyra tartom Neil Patel, Russell Brunson, Jon Loomer, Gary Vaynerchuk munkásságát, a magyarok közül sokat tanultam a Kreatív Kontrolltól (főleg Sipos Zolitól), Wolf Gábortól és Mándó Milántól is.

– Mivel motiválja a kollégáit, társait?

– Próbálom fenntartani a tüzet. Folyamatos előrelépési lehetőséget adok szakmailag, pénzügyileg, és remélem, emberileg is. Támogatom a tanulást, szeretem, ha valaki fejlődni akar. Olyan munkahelyet akarok teremteni, ahol én is szívesen dolgoznék. 

– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Szeretném több iparágban megvetni a lábam, más szolgáltató cége(ke)t indítani, e-kereskedelemmel foglalkozni – szóval van még bőven a bakancslistán teendő.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Igyekszem mindenkivel nyitott és barátságos lenni, akivel kapcsolatba kerülök, de az üzleti kapcsolataim nagy része lassan, organikusan alakult ki a tudatos építkezés helyett. Mondhatni, magától jött, persze folyamatosan tevékenykedek évek óta a szakmában, szóval ez egy ok-okozati következmény, de eddig nem fektettem nagyon nagy hangsúlyt a kapcsolatépítésre tudatosan.

– Mire sajnálja az idejét?

– Olyan dolgokra, ami nem visz előre, vagy nem tölt fel. Valaminek vagy megfogható céljának kell lennie, vagy pedig lelki és fizikai feltöltődést adnia ahhoz, hogy stabilan benne maradjon az életemben.

– Mivel lehet felbosszantani?

– Talán azzal, ha valaki lusta, és nem tesz semmit az előrelépésért, és emellé panaszkodik, hogy milyen kilátástalan az élete.

– Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Hagyományos önkéntes munkában nehezen képzelem el magam, viszont adományozni rendszeresen szoktam. Egyébként önkénteskedek most is, fiatal vállalkozókat mentorálok az UP Academy keretein belül.

– Mire nem sajnálja a pénzt?

– Kávéra. Imádom a speciality kávékat, ezen a területen nagyon adok a minőségre.

– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Ezen a téren nagyon egyszerű vagyok, a mély beszélgetések tudnak kikapcsolni, és a kedvenc sportom, a futball.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 04. 16., 09:10
Kötelezővé teheti a munkáltató a túlórát? Van beleszólása a munkavállalónak a kötelező túlóra elrendelésébe? Megtagadhatja a munkavállaló a túlórázást vagy minden esetben köteles eleget tenni a munkáltató ilyen irányú utasításának? A kérdésekre dr. Kocsis Gergely ügyvéd válaszol.
2024-04-19 20:10:18
A 2023-2027. közötti időszakra vonatkozó, magyar Közös Agrárpolitika Stratégiai Tervvel összefüggő információk megújult formában új honlapon, a kap.gov.hu oldalon érhetőek el.
2024-04-19 17:10:00
A kutatás-fejlesztés nyomán létrejövő szellemi alkotások hatékony védelmének és hasznosításának elősegítése a célja a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala és a HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat megújított együttműködésének.
2024-04-19 16:10:00
Az Országos Atomenergia Hivatal elindította Instagram oldalát, amelynek célja az ismeretterjesztés: rövid, szórakoztató posztok formájában mutatja be az atomenergia és annak békés célú alkalmazásához kapcsolódó érdekességeket elsősorban a diákoknak, illetve mindenkinek, aki az atomenergia iránt érdeklődik.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Az Országos Atomenergia Hivatal elindította Instagram oldalát, amelynek célja az ismeretterjesztés: rövid, szórakoztató posztok formájában mutatja be az atomenergia és annak békés célú alkalmazásához kapcsolódó érdekességeket elsősorban a diákoknak, illetve mindenkinek, aki az atomenergia iránt érdeklődik.