Ingyenesen letölthető a Tartalommarketing Kisokos 2. kiadása, amelyet a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tartalommarketing-tagozata készített.
A Kisokos célja, hogy hivatkozási alap legyen a hazai tartalommarketing-események kapcsán. Például a Magyar Marketing Szövetség a Marketing Diamond tartalommarketing-kategóriájának leírásában a Kisokosra hivatkozva definiálja a tartalommarketinget – írja a Kreatív Online.
A 2015-ben megjelent első kiadás szöveganyagát frissítették, új példákat, esettanulmányokat és friss kutatásokat tettek a 122 oldalasra bővült Kisokosba.
A Kisokos választ ad ezekre a kérdésekre is:
Hogyan néz ki egy jól megvalósított tartalommarketing-program?
Ki készítse a tartalmat? Egyáltalán milyen tartalmat készítsen?
Milyen tartalomtípusok vannak és a te cégednek melyek valók?
„A kommunikációs forradalom már kirobbant, a piac változott, a fogyasztói elvárások átalakultak. Arra biztatlak, hogy legyél te is a részese” – írja az előszóban Sipos Zoltán, a tartalommarketing-tagozat elnöke.
Ruprecht Lászlóval, a Stílusos Vidéki Éttermiség elnökével beszélgettünk egyebek között arról, miért érdemes ellátogatni szeptember 14-15-én Tatára, a SVÉT legnagyobb rendezvényére.
Instabilnak minősítette a zaporizzsjai atomerőműnél kialakult helyzetet Rafael Grossi, a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség főigazgatója, miután szeptember 4-én felkereste a létesítményt, ugyanakkor kifejezte reményét, hogy előrelépés történik az erőmű biztonságának szavatolása terén.