Hasznos tanácsok tartalommarketinggel foglalkozóknak

2018. 11. 20., 11:00

Ingyenesen letölthető a Tartalommarketing Kisokos 2. kiadása, amelyet a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tartalommarketing-tagozata készített.

A Kisokos célja, hogy hivatkozási alap legyen a hazai tartalommarketing-események kapcsán. Például a Magyar Marketing Szövetség a Marketing Diamond tartalommarketing-kategóriájának leírásában a Kisokosra hivatkozva definiálja a tartalommarketinget – írja a Kreatív Online.

A 2015-ben megjelent első kiadás szöveganyagát frissítették, új példákat, esettanulmányokat és friss kutatásokat tettek a 122 oldalasra bővült Kisokosba. 

A Kisokos választ ad ezekre a kérdésekre is:

Hogyan néz ki egy jól megvalósított tartalommarketing-program?

Ki készítse a tartalmat? Egyáltalán milyen tartalmat készítsen?

Milyen tartalomtípusok vannak és a te cégednek melyek valók?

„A kommunikációs forradalom már kirobbant, a piac változott, a fogyasztói elvárások átalakultak. Arra biztatlak, hogy legyél te is a részese” – írja az előszóban Sipos Zoltán, a tartalommarketing-tagozat elnöke.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022. 11. 24., 16:35
További intézkedésekre is szükség lesz a turisztikai és vendéglátó szektor kilátástalannak tűnő helyzetének enyhítésére – mondja Duska Sándor, a VOSZ Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekciójának vezetője.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS