Ingyenesen letölthető a Tartalommarketing Kisokos 2. kiadása, amelyet a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tartalommarketing-tagozata készített.
A Kisokos célja, hogy hivatkozási alap legyen a hazai tartalommarketing-események kapcsán. Például a Magyar Marketing Szövetség a Marketing Diamond tartalommarketing-kategóriájának leírásában a Kisokosra hivatkozva definiálja a tartalommarketinget – írja a Kreatív Online.
A 2015-ben megjelent első kiadás szöveganyagát frissítették, új példákat, esettanulmányokat és friss kutatásokat tettek a 122 oldalasra bővült Kisokosba.
A Kisokos választ ad ezekre a kérdésekre is:
Hogyan néz ki egy jól megvalósított tartalommarketing-program?
Ki készítse a tartalmat? Egyáltalán milyen tartalmat készítsen?
Milyen tartalomtípusok vannak és a te cégednek melyek valók?
„A kommunikációs forradalom már kirobbant, a piac változott, a fogyasztói elvárások átalakultak. Arra biztatlak, hogy legyél te is a részese” – írja az előszóban Sipos Zoltán, a tartalommarketing-tagozat elnöke.
Megkerülhetetlen cukrászlegendák, a csoki iránti szerelemből született friss kisvállalkozások, ékszerdobozhoz hasonlító helyiségek és nagypolgári miliő.
Június 6-án hajnalban a Zaporizzsjai Atomerőmű hűtővízellátására is szolgáló víztározó gátja megsérült. A Nemzetközi Atomenergia Ügynökség tájékoztatása szerint a nukleáris létesítmény biztonsága ennek ellenére nincs közvetlen veszélyben.