Új marketingtrendeket mutat be az Agrárkamara

2018. 11. 27., 18:00

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Élelmiszeripari Igazgatósága december 4-én tartja az „Együtt az élelmiszeriparért” című konferenciasorozata keretében az új marketingtrendekről szóló rendezvényét.

Az „Együtt az élelmiszeriparért” című konferenciasorozat részeként a marketing szerepének és lehetőségeinek bemutatására kerül sor 2018. december 4-én, Budapesten.

A résztvevők átfogó képet kapnak a vizualitás fontosságáról, ehhez kapcsolódóan a címkézés szerepéről, a fogyasztói döntéseket elősegítő kommunikációs csatornák kialakításáról és alkalmazásáról, valamint a digitális marketingben rejlő lehetőségekről.

A NAK elsődleges feladata az ágazatban tevékenykedők képességeinek, szakmai ismereteinek fejlesztése. A kamara számára fontos, hogy minél több élelmiszeripari tevékenységhez kapcsolódó területre kiterjedően tudjon jól hasznosítható információkat nyújtani a tagjainak.

Az iparban folyamatos átalakulás figyelhető meg, amelyet egyrészről a vevői oldaltól érkező igények, másrészről a piaci versenyben betöltött szerep erősítése indokolnak, ezekre pedig az iparnak időben reagálnia kell. Az élelmiszeripari szereplők sikerességét szem előtt tartva a NAK számára a legújabb innovációk és trendek megismerése és átadása a legfontosabb.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!
Ha lemaradt volna erről:

Még több friss hír

2023. 05. 25., 16:55
Hosszú ideje a vállalkozás világában élők is sokat tanulhattak a VOSZ Páholy első három rendezvényén, ahol a résztvevőknek lehetősége van a tanulás mellett egymás és a másik vállalkozás tevékenységének megismerésére. Nagyon készülünk az év további rendezvényeire is – mondta Micski Marianna, a VOSZ Heves vármegyei elnöke a vosz.hu-nak.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 05. 29., 17:20
epizód: 2023 / 8   |   hossz: 22:26
Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének elnökével áttekintettük az építőipar első negyedévi visszaesésének okait, és arra is megkértük, hogy vázolja az ágazat továbbiakban várható sorsát. Bár nem minden szakmabeli járt rosszul az utóbbi időben, „sok pozitívumot nehezen tudna mondani“. Az elnök tisztázta a nemzeti tüzépek körül halmozódó félreértéseket, és azt is elárulta, hogy milyen modern éptőipari megoldásokat kedvelnek az embereket, illetve melyek felfutását reméli.
Dr. Baracsi Katalin internetjogászt az általa cégek kollektívái számára tartott online jogi tréningek kapcsán a legfontosabb, az embereket leginkább aggasztó problémákról kérdeztük. A szakértő maga is meglepőnek tartja, hogy hányszor találkozik olyan emberrel, aki még mindig nincs tisztában az interneten elkövethető bűncselekmények súlyával. Sőt, azzal sem, hogy online egyáltalán lehet bűnt elkövetni. Ha mindez nem lenne elég, azt is viszonylag kevesen tudják, hogy mit tehet meg a céges IT-eszközökkel és a rajta felhalmozódott adatokkal a dolgozó, illetve maga a vállalat. Utóbbi egyébként nem árt, ha jó előre leszögezi, hogy mire lehet használni a céges számítógépet és mire nem.
Ebben az epizódban bebizonyítjuk, hogy szemléletváltással sokkal olajozottabb és jóval jövedelmezőbb szervezetté válhat bármely vállalkozás. A gyengeség szemléletet felváltó erősség szemlélet megváltást jelenthet a cégeknek, akik olyan erőforrástömegre bukkannak meglévő kollektívájukban, amire jó eséllyel nem is számítottak. Arról, hogy vezetőképzéssel, csapatépítéssel és mindezek tudományosan megalapozott stratégiáival hogyan lehet sikerre ítélni egy üzletet, az [eureka] Consulting and Games fehérgalléros ügyfélkörrel dolgozó üzleti tanácsadó cég társalapítójával, Bódi Gabriellával beszélgettünk.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS