A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Élelmiszeripari Igazgatósága december 4-én tartja az „Együtt az élelmiszeriparért” című konferenciasorozata keretében az új marketingtrendekről szóló rendezvényét.
Az „Együtt az élelmiszeriparért” című konferenciasorozat részeként a marketing szerepének és lehetőségeinek bemutatására kerül sor 2018. december 4-én, Budapesten.
A résztvevők átfogó képet kapnak a vizualitás fontosságáról, ehhez kapcsolódóan a címkézés szerepéről, a fogyasztói döntéseket elősegítő kommunikációs csatornák kialakításáról és alkalmazásáról, valamint a digitális marketingben rejlő lehetőségekről.
A NAK elsődleges feladata az ágazatban tevékenykedők képességeinek, szakmai ismereteinek fejlesztése. A kamara számára fontos, hogy minél több élelmiszeripari tevékenységhez kapcsolódó területre kiterjedően tudjon jól hasznosítható információkat nyújtani a tagjainak.
Az iparban folyamatos átalakulás figyelhető meg, amelyet egyrészről a vevői oldaltól érkező igények, másrészről a piaci versenyben betöltött szerep erősítése indokolnak, ezekre pedig az iparnak időben reagálnia kell. Az élelmiszeripari szereplők sikerességét szem előtt tartva a NAK számára a legújabb innovációk és trendek megismerése és átadása a legfontosabb.
Maga a bor nem nosztalgiázik, hiszen semmi köze az idehaza anno vagy akár most literes kiszerelésben kapható asztali borokhoz.
Fontos, hogy az atomenergia semmilyen módon ne váljon áldozatává az ukrajnai háború miatt kialakult politikai válságnak és vitáknak, e nélkül ugyanis lehetetlen lenne az energiaellátási krízis megoldása – szögezte le Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter New Yorkban.