A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara Élelmiszeripari Igazgatósága december 4-én tartja az „Együtt az élelmiszeriparért” című konferenciasorozata keretében az új marketingtrendekről szóló rendezvényét.
Az „Együtt az élelmiszeriparért” című konferenciasorozat részeként a marketing szerepének és lehetőségeinek bemutatására kerül sor 2018. december 4-én, Budapesten.
A résztvevők átfogó képet kapnak a vizualitás fontosságáról, ehhez kapcsolódóan a címkézés szerepéről, a fogyasztói döntéseket elősegítő kommunikációs csatornák kialakításáról és alkalmazásáról, valamint a digitális marketingben rejlő lehetőségekről.
A NAK elsődleges feladata az ágazatban tevékenykedők képességeinek, szakmai ismereteinek fejlesztése. A kamara számára fontos, hogy minél több élelmiszeripari tevékenységhez kapcsolódó területre kiterjedően tudjon jól hasznosítható információkat nyújtani a tagjainak.
Az iparban folyamatos átalakulás figyelhető meg, amelyet egyrészről a vevői oldaltól érkező igények, másrészről a piaci versenyben betöltött szerep erősítése indokolnak, ezekre pedig az iparnak időben reagálnia kell. Az élelmiszeripari szereplők sikerességét szem előtt tartva a NAK számára a legújabb innovációk és trendek megismerése és átadása a legfontosabb.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.