Szezonális újdonságokat is kínál húsvétra a SPAR

2019. 03. 26., 10:15

Sikertermékekkel és szezonális újdonságokkal egyaránt készül a SPAR áruházlánc a nagy tavaszi ünnepre. A vállalat a karácsonyi forgalombővüléshez hasonló növekedéssel számol.

„Húsvétkor hozzávetőleg 30 százalékkal megnő az átlagos vásárlói kosár értéke. Az ünnepi időszakban többen és többet vásárolnak, a karácsonyhoz hasonló nagyságú forgalom tapasztalható az üzletekben. A friss áruk tekintetében nagyjából egy, az egyéb tartós élelmiszereket illetően húsvét előtt két-három héttel korábban indul a bevásárlás. A SPAR erre való tekintettel az ilyenkor jellemzően keresett termékek – tojások, sonkák, kalácsfélék, édességek és primőr zöldségek – széles választékát kínálja. Az áruházlánc különleges termékkínálattal is készül a húsvétot megelőző hetekben, amelyet a SPAR Ínyenc katalógus foglal magába„– mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A húsvét elmaradhatatlan finomsága a sonka. Mint az előző években, idén is szélesebb ünnepi szezonválasztékkal várja a SPAR a vásárlókat. Az idény kezdetétől 19 különféle, az ünnephez illő alkalmi füstölt termékkel bővítik az alapválasztékban fellelhető termékek körét a cég, amelyek között a klasszikus érlelési és füstölési eljárással előállított áruktól kezdve a füstölt csirke- és pulykatermékekig sok minden megtalálható.

A vállalat a vevők igényeit követve évről-évre minőségben is fejleszti a termékpalettát, megtartva a már jól bevált és kedvelt ínyencségeket. Az ideiglenesen választékba kerülő termékekkel együtt így több mint 40 különféle füstölt termékből válogathatnak a vásárlók.

Ezek között idén is előkelő helyet kap a Regnum húsüzem által gyártott, nagy népszerűségnek örvendő SPAR kötözött lapocka (sonka), melyből ebben az évben is több mint 200 tonnával készül a Regnum húsüzem és az üzlethálózat. A slágertermékek közé tartoznak a frikandó sonka, a füstölt tarja, a füstölt hátsó csülök, a füstölt diósonka, illetve a különböző érlelt házi és parasztsonkák. A SPAR hazai árukat előnyben részesítő üzletpolitikája nyilvánul meg abban is, hogy szinte 100 százalékban magyar termelők, gazdák, családi vállalkozások húsáruival találkozhatnak a vásárlók a polcokon és a pultokban.

A húsok és húskészítmények mellett a legnagyobb kereslet a tojás iránt mutatkozik, amely a több évi tapasztalatok szerint ugrásszerű, akár 100 százalékos növekedést is mutathat.

Zöldség-gyümölcs területen különösen a friss idényárukra – például zöldhagymára és piros retekre, salátafélékre – nagyobb az igény, mint általában.

A SPAR tapasztalatai szerint húsvét hetében akár 50 százalékkal megnőhet a forgalom egy átlagos héthez képest – attól is függően, hogy melyik hónapra, a hónapon belül pedig annak elejére vagy végére esik az ünnep –, az év ezen időszakában a vevők átlagosan pár ezer forinttól akár több 10 ezer forintig költenek az ünnepi bevásárlásra, de összességében minden háztartásban többet fordítanak az élelmiszerekre, mint más periódusban.

Az áruházlánc a tavalyihoz hasonlóan a vásárlói igények alapján határozza meg az ünnepi nyitvatartását, ahol szükséges, meghosszabbított időben fogadják a vevőket csütörtökön és szombaton.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 05. 23., 15:23
Nagy Ferenc Gábor, az NFG Badboys Kft. tulajdonosa reméli, hogy a VOSZ-on belül is sok céghez eljuthatnak, egyre többen ismerik majd meg programjukat és filozófiájukat. A VOSZ Sportvállalkozási Szekciójának új tagjával eddigi eredményeiről és terveiről is beszélgettünk.
2023. 05. 25., 16:55
Hosszú ideje a vállalkozás világában élők is sokat tanulhattak a VOSZ Páholy első három rendezvényén, ahol a résztvevőknek lehetősége van a tanulás mellett egymás és a másik vállalkozás tevékenységének megismerésére. Nagyon készülünk az év további rendezvényeire is – mondta Micski Marianna, a VOSZ Heves vármegyei elnöke a vosz.hu-nak.
2023-05-30 20:11:24
A magyarországi vállalatok idén is pályázhatnak az Effekt 2030 díjra. A megújult szakmai elismerést olyan környezeti, társadalmi és vállalatirányítási megoldásokkal nyerhetik el a cégek, amelyek valódi hatást, változást eredményeznek, és jó példával szolgálnak az ESG egyes területein.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 05. 29., 17:20
epizód: 2023 / 8   |   hossz: 22:26
Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének elnökével áttekintettük az építőipar első negyedévi visszaesésének okait, és arra is megkértük, hogy vázolja az ágazat továbbiakban várható sorsát. Bár nem minden szakmabeli járt rosszul az utóbbi időben, „sok pozitívumot nehezen tudna mondani“. Az elnök tisztázta a nemzeti tüzépek körül halmozódó félreértéseket, és azt is elárulta, hogy milyen modern éptőipari megoldásokat kedvelnek az embereket, illetve melyek felfutását reméli.
Dr. Baracsi Katalin internetjogászt az általa cégek kollektívái számára tartott online jogi tréningek kapcsán a legfontosabb, az embereket leginkább aggasztó problémákról kérdeztük. A szakértő maga is meglepőnek tartja, hogy hányszor találkozik olyan emberrel, aki még mindig nincs tisztában az interneten elkövethető bűncselekmények súlyával. Sőt, azzal sem, hogy online egyáltalán lehet bűnt elkövetni. Ha mindez nem lenne elég, azt is viszonylag kevesen tudják, hogy mit tehet meg a céges IT-eszközökkel és a rajta felhalmozódott adatokkal a dolgozó, illetve maga a vállalat. Utóbbi egyébként nem árt, ha jó előre leszögezi, hogy mire lehet használni a céges számítógépet és mire nem.
Ebben az epizódban bebizonyítjuk, hogy szemléletváltással sokkal olajozottabb és jóval jövedelmezőbb szervezetté válhat bármely vállalkozás. A gyengeség szemléletet felváltó erősség szemlélet megváltást jelenthet a cégeknek, akik olyan erőforrástömegre bukkannak meglévő kollektívájukban, amire jó eséllyel nem is számítottak. Arról, hogy vezetőképzéssel, csapatépítéssel és mindezek tudományosan megalapozott stratégiáival hogyan lehet sikerre ítélni egy üzletet, az [eureka] Consulting and Games fehérgalléros ügyfélkörrel dolgozó üzleti tanácsadó cég társalapítójával, Bódi Gabriellával beszélgettünk.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS