Nyilvános kerekasztal-beszélgetést rendez a Magyar Telekom, ezzel kívánja folytatni az anyák napi reklámja nyomán kirobbant vitát.
Digitális családi dilemmák címmel nyilvános kerekasztal-beszélgetést szervez a Magyar Telekom. A rendezvénnyel az a cég szándéka, hogy folytassa az anyák napi videójuk kapcsán kialakult vitát, ahogy ők fogalmaznak: párbeszédet.
A rendezvénnyel egyben újabb platformot biztosítanának a párbeszédnek a családokat érintő digitális dilemmákról – írja a Kreatív Online.
A Magyar Telekom szerint bár manapság sok eszköz és lehetőség adott, hogy a családi egységet fenntartsák, mégis kérdés, hogy a digitális kommunikáció pótolja-e a személyes jelenlétet.
A beszélgetést május 23-án a Telekom székházában tartják. A résztvevők: Gyurkó Szilvia, Sütő Anna, Veiszer Alinda, Erdélyi Superman Zsolt és Szabó Béla, moderátor: Tatár Csilla.
Magyarországi leányvállalatának 2021-es megalapítása után újabb K+F projekttel bővíti budapesti központját a Tulip Interfaces. Az amerikai gyártástechnológiai vállalkozás csapata a befektetés után 26 mérnökkel bővül, akiknek feladata a „no-code platform” fejlesztésének támogatása lesz. Az 5,8 millió euró értékű K+F beruházással a cég tovább erősíti befolyását az európai tech piacon.
A Paks II. Zrt. elnök-vezérigazgatója a TelePaks Kistérségi Televízió stúdiójában értékelte az elmúlt időszakot.