A Telekom Anyák napi kampányfilmjében 4 együtt töltött perc fontosságára hívták fel a figyelmet. Eddig több, mint félmillióan nézték meg, s a kommentárok alapján a többség dühösen kritizálta.
Félmillió megtekintés felett jár a Telekom Anyák napra időzített kisfilmje, amit publikálása óta 5 ezren osztottak meg a Facebookon. A kisfilm egy átfogó kampány része, melynek fő üzenete a napi 4 perc = évi 1 nap szlogenre épül – írja a Kreatív Online.
„A Telekom számára az Anyák napja remek lehetőséget adott arra, hogy olyan üzenetet közvetítsünk, amely hatással lehet az emberek életére. Hiszen nem mindig tölthetünk annyi időt az édesanyánkkal, amennyit szeretnénk, viszont napi néhány perc is elég ahhoz, hogy jelen legyünk egymás életében” – mondta a minikampány alapötletéről Balogh Zsolt, a DDB Budapest kreatívigazgatója.
„A Telekom, mint márka, segítőként szeretne fellépni, többféle eszközt, szolgáltatást és lehetőséget is felajánlva, hogy az emberek könnyebben megteremthessék ezt a napi pár percet” – tette hozzá Moldván Ákos, a Telekom marketingkommunikációs szakértője.
A videóhoz fűzött kommentekben aktív párbeszéd alakult ki a témában. A Telekom abszolút sikerként értékeli, hogy sikerült beszélgetést generálnia.
A kommentelők döntő többsége azonban nagyon dühösen írt arról, hogy szerintük „szép kis köszöntés az, amikor bűntudatot akarnak ébreszteni az édesanyákban”.
(A fotó illusztráció.)
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.