Volt, akinek tetszett a Telekom Anyák napi minikampánya?

2019. 05. 13., 12:30

A Telekom Anyák napi kampányfilmjében 4 együtt töltött perc fontosságára hívták fel a figyelmet. Eddig több, mint félmillióan nézték meg, s a kommentárok alapján a többség dühösen kritizálta.

Félmillió megtekintés felett jár a Telekom Anyák napra időzített kisfilmje, amit publikálása óta 5 ezren osztottak meg a Facebookon. A kisfilm egy átfogó kampány része, melynek fő üzenete a napi 4 perc = évi 1 nap szlogenre épül – írja a Kreatív Online.

„A Telekom számára az Anyák napja remek lehetőséget adott arra, hogy olyan üzenetet közvetítsünk, amely hatással lehet az emberek életére. Hiszen nem mindig tölthetünk annyi időt az édesanyánkkal, amennyit szeretnénk, viszont napi néhány perc is elég ahhoz, hogy jelen legyünk egymás életében” – mondta a minikampány alapötletéről Balogh Zsolt, a DDB Budapest kreatívigazgatója.

„A Telekom, mint márka, segítőként szeretne fellépni, többféle eszközt, szolgáltatást és lehetőséget is felajánlva, hogy az emberek könnyebben megteremthessék ezt a napi pár percet” – tette hozzá Moldván Ákos, a Telekom marketingkommunikációs szakértője.

A videóhoz fűzött kommentekben aktív párbeszéd alakult ki a témában. A Telekom abszolút sikerként értékeli, hogy sikerült beszélgetést generálnia.

A kommentelők döntő többsége azonban nagyon dühösen írt arról, hogy szerintük „szép kis köszöntés az, amikor bűntudatot akarnak ébreszteni az édesanyákban”.

(A fotó illusztráció.)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS