Volt, akinek tetszett a Telekom Anyák napi minikampánya?

2019. 05. 13., 12:30

A Telekom Anyák napi kampányfilmjében 4 együtt töltött perc fontosságára hívták fel a figyelmet. Eddig több, mint félmillióan nézték meg, s a kommentárok alapján a többség dühösen kritizálta.

Félmillió megtekintés felett jár a Telekom Anyák napra időzített kisfilmje, amit publikálása óta 5 ezren osztottak meg a Facebookon. A kisfilm egy átfogó kampány része, melynek fő üzenete a napi 4 perc = évi 1 nap szlogenre épül – írja a Kreatív Online.

„A Telekom számára az Anyák napja remek lehetőséget adott arra, hogy olyan üzenetet közvetítsünk, amely hatással lehet az emberek életére. Hiszen nem mindig tölthetünk annyi időt az édesanyánkkal, amennyit szeretnénk, viszont napi néhány perc is elég ahhoz, hogy jelen legyünk egymás életében” – mondta a minikampány alapötletéről Balogh Zsolt, a DDB Budapest kreatívigazgatója.

„A Telekom, mint márka, segítőként szeretne fellépni, többféle eszközt, szolgáltatást és lehetőséget is felajánlva, hogy az emberek könnyebben megteremthessék ezt a napi pár percet” – tette hozzá Moldván Ákos, a Telekom marketingkommunikációs szakértője.

A videóhoz fűzött kommentekben aktív párbeszéd alakult ki a témában. A Telekom abszolút sikerként értékeli, hogy sikerült beszélgetést generálnia.

A kommentelők döntő többsége azonban nagyon dühösen írt arról, hogy szerintük „szép kis köszöntés az, amikor bűntudatot akarnak ébreszteni az édesanyákban”.

(A fotó illusztráció.)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022. 09. 19., 10:49
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége és a Munkaadók és Gyáriparosok Országos Szövetsége szervezésében 2022. szeptember elején Budapesten tanácskozott a genfi székhelyű Munkaadók Nemzetközi Szövetségének Európai és Közép-Ázsia csoportja. A konferencián, amelyre 35 országból érkeztek küldöttek, a VOSZ-t dr. Kovács Patrik és Barabás Tamás társelnökök, valamint Varga Julianna nemzetközi és oktatási igazgató képviselte, aki egyben az esemény egyik szervezője is volt. A rendezvényről őt kérdeztük.
2022. 09. 27., 16:17
Saját honlapján és a népszámlálás internetes oldalán is közzétette az idei cenzus kérdőívének mintáját a Központi Statisztikai Hivatal. A népszámlálási kérdőívet bárki kitöltheti önállóan online, október 1. és 16. között.
2022-09-29 11:12:13
A gazdasági nehézségek munkaerő-piacra gyakorolt hatásai csak fokozatosan, késleltetve mutatkoznak. A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a fizetésével, 52 százalékuk egy éven belül munkahely-váltást is tervez – derült ki a Trenkwalder szeptember közepén elvégzett kutatásából.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 09. 23., 12:05
epizód: 2022 / 9   |   hossz: 18:38
Milyen a gazdaság, a vállalkozások helyzete Covid után, a háború és az energiaválság árnyékában? Mekkora sokkokat okozott az elmúlt pár év? Nyílnak-e kivezető utak az európai és a magyar gazdaság előtt? Hogyan segítheti a kilábalást az államilag támogatott Széchenyi Hitel MAX program? A kérdésekre Krisán László, a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója válaszol.
2022. 07. 26., 10:30
epizód: 2022 / 8   |   hossz: 20:30
Milyen új utakat nyitott az internet a csalók előtt? Hogyan azonosíthatjuk vállalkozóként az átverési kísérleteket? Mikor kell szakértőhöz, esetleg egyenesen a rendőrséghez fordulnunk? És mitől menthet meg bennünket egy kis önképzés? Dr. Kocsis Ildikó ügyvéd olyan céges csalásokra is felhívja a figyelmet, amelyek még a hozzáértők előtt sem feltétlenül nyilvánvalóak.
2022. 06. 26., 09:15
epizód: 2022 / 7   |   hossz: 21:02
Milyen volt a Hannoveri Technológiai Kiállítás és Vásár a Covid után, de háborús időben? Hol tart az ipar 4.0 napjainkban, melyek a digitalizáció legfontosabb új irányai? Mit jelent a virtuális üzembe helyezés? Hogyan hat az automatizálás a munkaerő-piacra? Hogyan szimulálható a Marsra szállás? Mit jelent Európa egyik legnagyobb ipavállalatának, hogy kivonul az orosz piacról, ahol 1851 óta jelen volt? A kérdésekre Jeránek Tamás, a Siemens Zrt. vezérigazgatója válaszol.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS