Hétfőn mutatkozott be először a sajtónyilvánossága előtt Lenti város megújult arculata és márkája.
Az alkotó csapat a Hungary NEXT ország-márka-műhely volt, a teljes projektet a Borostyánkő Tanácsadó Kft. vezényelte le Lentiben, Letenyén és Zalalövőn – írja a Kreatív Online.
Bódis Gábor, a Hungary NEXT alapítója és vezetője elmondta: olyan márkát szerettek volna alkotni, amely világos, tiszta, modern és könnyen felismerhető alaplogót és keretrendszert formál.
A kaleidoszkópos módon előállítható kreatív anyagot a város hivatalos kommunikációs csatornáin és felületein éppúgy lehet alkalmazni, mint egyedileg, akár testre szabott szuvenír formájában.
Lenti arculati alapszíne a zöld lett. A város vállalkozói köre örömmel fogadta a modern és trendi városprofilt.
Kapacitásbővítés, kutatás-fejlesztés, valamint munkavállalói képzés is szerepel abban a közel 200 millió euró értékű beruházássorozatban, amelyet gyöngyösi és csömöri telephelyein indít a fogyasztási cikkeket gyártó amerikai vállalat.
Orbán Viktor washingtoni sajtótájékoztatóján bejelentette: az amerikai szankciós akadályokat átadtuk a múltnak.