Hétfőn mutatkozott be először a sajtónyilvánossága előtt Lenti város megújult arculata és márkája.
Az alkotó csapat a Hungary NEXT ország-márka-műhely volt, a teljes projektet a Borostyánkő Tanácsadó Kft. vezényelte le Lentiben, Letenyén és Zalalövőn – írja a Kreatív Online.
Bódis Gábor, a Hungary NEXT alapítója és vezetője elmondta: olyan márkát szerettek volna alkotni, amely világos, tiszta, modern és könnyen felismerhető alaplogót és keretrendszert formál.
A kaleidoszkópos módon előállítható kreatív anyagot a város hivatalos kommunikációs csatornáin és felületein éppúgy lehet alkalmazni, mint egyedileg, akár testre szabott szuvenír formájában.
Lenti arculati alapszíne a zöld lett. A város vállalkozói köre örömmel fogadta a modern és trendi városprofilt.
Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.
Miközben hazánkban folyamatos esélylatolgatás zajlik Paks 2 sikeres kivitelezésével kapcsolatban, sokan már azt vetik fel, hogy figyelembe véve hazánk energiaéhségét, valamint azt a tényt, hogy előbb-utóbb Paks 1-et mégiscsak le kell állítani, már rég Paks 3-on kellene gondolkodni – írja Gyurcsik Attila, az Accorde Alapkezelő vezérigazgatója.