Hétfőn mutatkozott be először a sajtónyilvánossága előtt Lenti város megújult arculata és márkája.
Az alkotó csapat a Hungary NEXT ország-márka-műhely volt, a teljes projektet a Borostyánkő Tanácsadó Kft. vezényelte le Lentiben, Letenyén és Zalalövőn – írja a Kreatív Online.
Bódis Gábor, a Hungary NEXT alapítója és vezetője elmondta: olyan márkát szerettek volna alkotni, amely világos, tiszta, modern és könnyen felismerhető alaplogót és keretrendszert formál.
A kaleidoszkópos módon előállítható kreatív anyagot a város hivatalos kommunikációs csatornáin és felületein éppúgy lehet alkalmazni, mint egyedileg, akár testre szabott szuvenír formájában.
Lenti arculati alapszíne a zöld lett. A város vállalkozói köre örömmel fogadta a modern és trendi városprofilt.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.