Hétfőn mutatkozott be először a sajtónyilvánossága előtt Lenti város megújult arculata és márkája.
Az alkotó csapat a Hungary NEXT ország-márka-műhely volt, a teljes projektet a Borostyánkő Tanácsadó Kft. vezényelte le Lentiben, Letenyén és Zalalövőn – írja a Kreatív Online.
Bódis Gábor, a Hungary NEXT alapítója és vezetője elmondta: olyan márkát szerettek volna alkotni, amely világos, tiszta, modern és könnyen felismerhető alaplogót és keretrendszert formál.
A kaleidoszkópos módon előállítható kreatív anyagot a város hivatalos kommunikációs csatornáin és felületein éppúgy lehet alkalmazni, mint egyedileg, akár testre szabott szuvenír formájában.
Lenti arculati alapszíne a zöld lett. A város vállalkozói köre örömmel fogadta a modern és trendi városprofilt.
A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
A kormány felmentést kért a Paks II. beruházás számára az előző amerikai adminisztráció által „politikai bosszúból” meghozott szankciók alól, amelyek nehezítik a beruházás előrehaladását – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.