Újabb két ügyféllel indítja az őszt az Atmedia, nyáron ugyanis az Utazómajom és az Igényesférfi szolgáltatói szerződtek reklámfelületeik értékesítésére a kereskedőházzal.
„Az Utazómajom és az Igényesférfi oldalak érkezésével a korábbinál még célzottabban tudjuk kiszolgálni a hirdetői igényeket a jogtiszta videós inventroy mellett klasszikus vagy akár tematikus natív megoldásokkal is” – mondta a portfolióbővítésről Erdélyi Eszter az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetője.
A Tóth Ákos által indított Utazómajom kezdetben csak egy közösségi médiás személyes blog volt a szerző élményeiről, mára azonban jelentős olvasó- és követőbázissal bíró utazóbloggá nőtte ki magát. Az Atmedia szerint értékes tematikus felület lehet a hirdetőik számára -- írja a Kreatív Online.
A 2013-ban indult Igényesférfi.hu férfi online életmód magazin pedig nagyon jól definiálható célmédium. A magazin a magyar online piacon unikális tematikával, prémium tartalommal szólítja meg szegmentált olvasói közösségét, amelynek 70 százaléka 25 és 50 év közötti.
Az elmúlt egy évben az Igényesférfi.hu online magazin megnégyszerezte elérését.
Története egyik legnagyobb szabású fejlesztését hajtották végre a CSABAcast Kft. könnyűfémöntödéjében, a csaknem nyolcvan éve működő Heves vármegyei üzem így már a tisztán elektromos hajtású járművek gyártásában is részt vehet, energetikai rendszere pedig a magyar piacon úttörő megoldással segíti a termelést.
2025 októberében kerül sor a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség Integrált Hatósági Felülvizsgálati Missziójára, amely a biztonsági szabványoknak való megfelelést fogja ellenőrizni.