Újabb két ügyféllel indítja az őszt az Atmedia, nyáron ugyanis az Utazómajom és az Igényesférfi szolgáltatói szerződtek reklámfelületeik értékesítésére a kereskedőházzal.
„Az Utazómajom és az Igényesférfi oldalak érkezésével a korábbinál még célzottabban tudjuk kiszolgálni a hirdetői igényeket a jogtiszta videós inventroy mellett klasszikus vagy akár tematikus natív megoldásokkal is” – mondta a portfolióbővítésről Erdélyi Eszter az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetője.
A Tóth Ákos által indított Utazómajom kezdetben csak egy közösségi médiás személyes blog volt a szerző élményeiről, mára azonban jelentős olvasó- és követőbázissal bíró utazóbloggá nőtte ki magát. Az Atmedia szerint értékes tematikus felület lehet a hirdetőik számára -- írja a Kreatív Online.
A 2013-ban indult Igényesférfi.hu férfi online életmód magazin pedig nagyon jól definiálható célmédium. A magazin a magyar online piacon unikális tematikával, prémium tartalommal szólítja meg szegmentált olvasói közösségét, amelynek 70 százaléka 25 és 50 év közötti.
Az elmúlt egy évben az Igényesférfi.hu online magazin megnégyszerezte elérését.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.