A K&H vállalkozásfejlesztő programját díjazták

2019. 01. 23., 14:00

A Financial Marketing kategória legjobbja lett a K&H: üzletet ide! vállalkozásösztönző program az amerikai Summit Marketing Effectiveness Awardon. A rangos elismerést a 45 főből álló nemzetközi zsűri értékelése alapján a beérkezett közel 1500 pályamunkából 15-en kapták meg.

A kreatív és marketing kiválóságok egyik rangos döntőjévé vált Summit International Award 25 éve ismeri el a marketing és kommunikációs szakma legkiemelkedőbb projektjeit. A díj szigorú nevezési feltételei és a zsűrizés folyamata garantálja, hogy valóban csak a legkiemelkedőbb pályázatok kerülhessenek a dobogóra.

A Marketing Effectiveness Awardra 20 kategóriában lehetett pályázni, a tíz országból beérkezett közel 1500 pályamunka 9 százalékát díjazták Ezüst, Platina vagy a Kategória legjobbja (Best of Category) minősítéssel. A K&H: üzletet ide!  programja a Financial Marketing kategóriában Best of Category díjat kapott, amelyet a 45 különböző nemzetiségű – többek között – kommunikációs szakemberekből, korábbi nyertesekből, iparági szakértőkből és ügynökségi tulajdonosokból álló zsűri ítélt oda a pénzintézetnek.

„A K&H: üzletet ide! programot 2016-ban hívtuk életre annak érdekében, hogy hosszú távon hozzá tudjunk járulni a hazai cégvilág felpezsdítéséhez. Szakmai sikerekben elképesztően termékeny időszakot tudhatunk magunk mögött, hiszen a program az elmúlt három évben több mint 10 kommunikációs szakmai díjat zsebelt be, köztük a Data & Marketing Associaton elismerését ahol egyedüli magyarként képviselhettük az országot. A mostani, Marketing Effectiveness Award azonban még ezt is túlszárnyalta, hiszen a Best of Category elismerést a beérkezett 1482 pályamunkából mindössze 15-en kapták meg. Ez – és természetesen a korábbi díjak is – azt jelentik számomra, hogy vállalkozásösztönző programunkkal valóban egy hiánypótló, egyedi és hatékony eszközt tudtunk adni mind a lakosság, mind pedig a hazai kis- és középvállalkozások kezébe annak érdekében, hogy közösen új lendületet adhassunk a hazai gazdaság motorjának számító kkv szektornak” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.

A projekt megvalósulásán a Laboratory Group reklámügynökség, az OMD Hungary, mint médiavásárló, az LA Communication és a Well PR kommunikációs ügynökségek dolgoztak együtt a K&H Bank megbízásából.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS