A K&H vállalkozásfejlesztő programját díjazták

2019. 01. 23., 14:00

A Financial Marketing kategória legjobbja lett a K&H: üzletet ide! vállalkozásösztönző program az amerikai Summit Marketing Effectiveness Awardon. A rangos elismerést a 45 főből álló nemzetközi zsűri értékelése alapján a beérkezett közel 1500 pályamunkából 15-en kapták meg.

A kreatív és marketing kiválóságok egyik rangos döntőjévé vált Summit International Award 25 éve ismeri el a marketing és kommunikációs szakma legkiemelkedőbb projektjeit. A díj szigorú nevezési feltételei és a zsűrizés folyamata garantálja, hogy valóban csak a legkiemelkedőbb pályázatok kerülhessenek a dobogóra.

A Marketing Effectiveness Awardra 20 kategóriában lehetett pályázni, a tíz országból beérkezett közel 1500 pályamunka 9 százalékát díjazták Ezüst, Platina vagy a Kategória legjobbja (Best of Category) minősítéssel. A K&H: üzletet ide!  programja a Financial Marketing kategóriában Best of Category díjat kapott, amelyet a 45 különböző nemzetiségű – többek között – kommunikációs szakemberekből, korábbi nyertesekből, iparági szakértőkből és ügynökségi tulajdonosokból álló zsűri ítélt oda a pénzintézetnek.

„A K&H: üzletet ide! programot 2016-ban hívtuk életre annak érdekében, hogy hosszú távon hozzá tudjunk járulni a hazai cégvilág felpezsdítéséhez. Szakmai sikerekben elképesztően termékeny időszakot tudhatunk magunk mögött, hiszen a program az elmúlt három évben több mint 10 kommunikációs szakmai díjat zsebelt be, köztük a Data & Marketing Associaton elismerését ahol egyedüli magyarként képviselhettük az országot. A mostani, Marketing Effectiveness Award azonban még ezt is túlszárnyalta, hiszen a Best of Category elismerést a beérkezett 1482 pályamunkából mindössze 15-en kapták meg. Ez – és természetesen a korábbi díjak is – azt jelentik számomra, hogy vállalkozásösztönző programunkkal valóban egy hiánypótló, egyedi és hatékony eszközt tudtunk adni mind a lakosság, mind pedig a hazai kis- és középvállalkozások kezébe annak érdekében, hogy közösen új lendületet adhassunk a hazai gazdaság motorjának számító kkv szektornak” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.

A projekt megvalósulásán a Laboratory Group reklámügynökség, az OMD Hungary, mint médiavásárló, az LA Communication és a Well PR kommunikációs ügynökségek dolgoztak együtt a K&H Bank megbízásából.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-07-16 12:40:00
2024 tavaszán és nyár elején ismét változások történtek a kötelező jótállás szabályaiban. Módosultak a jótállási idők és a kötelező jótállás egyéb szabályai is. A legfontosabb tudnivalókat dr. Szabó Gergely ügyvéd foglalta össze.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 07. 03., 08:25
epizód: 2024 / 13   |   hossz: 20:51
Az OFA Nonprofit Kft. „Az év felelős foglalkoztatója” pályázat keretében évről évre összegyűjti és díjazza azokat a hazai munkáltatókat, akik kiemelkedő tevékenységet folytatnak a foglalkoztatás területén. A cég közzé is teszi azokat a jó gyakorlatokat, amelyek hozzájárulnak a terület fejlődéséhez. A díjakat, amelyekre 2024-ben július 19-ig lehet pályázni, öt kategóriában osztják ki: kisvállalkozások, középvállalkozások, nagyvállalatok I-II., illetve egyéb gazdálkodó szervezetek. Kiosztanak különdíjakat is, amelyek különösen érdekesek, hiszen gyakran olyan innovatív ötleteket takarnak, amelyeket nem feltétlenül a pénz motivált – mondta el Endrész Alexandra programvezető.
2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.
A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS