Új marketingvezető az Intersnack Magyarországnál

Új marketingvezető az Intersnack Magyarországnál
2022. 07. 04., 19:13

Sófalvi Adrien látja el a marketingvezető feladatait az Intersnack Magyarországnál 2022. második negyedévétől. Az eddigi marketingvezető, Korda Petra a vállalatcsoport regionális csapatában dolgozik tovább.

Sófalvi Adrien (a nagy fotón) 13 évvel ezelőtt már dolgozott az Intersnack Magyarország marketingcsapatában és értékes többlettapasztalattal érkezett vissza a vállalathoz. A szakember az elmúlt időszakban a LEGO csoportnál és a Bunge-nál töltött be vezetői, illetve kiemelt szakértői pozíciókat.

„Nagy várakozással tértem vissza az Intersnackhez. Örömmel tapasztalom, hogy mindazok a dolgok, amelyek miatt szerettem itt dolgozni, nem változtak: bár a csapat egy része – meglepően kis része – kicserélődött azóta, ugyanaz az emberiesség, szakmai profizmus és egészséges célorientáltság jellemzi a vállalatot, mint korábban” – mondta Sófalvi Adrien.

Az eddigi marketingvezető, Korda Petra 2014 óta dolgozik az Intersnacknél, mostanáig a hazai marketingterület irányítása mellett a kelet-közép-európai régióban értékesített lisztes termékek stratégiai fejlesztéséért felelt. Utóbbi feladatkör szorosan kapcsolódik az Intersnack győri gyárának regionális szerepéhez. Korda Petra idén májustól a Pom Bär és lisztes termékcsoport regionális marketingvezetőjeként folytatja a munkáját.

„A jövőben az Intersnack új európai marketing filozófiájának regionális megvalósításán fogok dolgozni. Megtiszteltetés, hogy ebben számítanak a munkámra, és hiszek abban, hogy a már jól ismert Intersnack márkák a jövőben még relevánsabban szólítják meg a régió hat országában a fogyasztókat, tovább javítva ezzel a versenyképességünket. Fontos számomra, hogy a lisztből sütött ropogtatnivalók a tudatos snackfogyasztás erősödő trendjébe illeszkednek és erre alapozva olyan új fogyasztási alkalmakat találjunk, amelyek hosszú távon illeszkednek a fogyasztói szokásokhoz” – mondta Korda Petra.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS