Megújulás néven indít üzleti kommunikációs kampányt a Reál Hungária Élelmiszer Kft. A reklámfilmek főszereplője Liptai Claudia.
A kommunikációt egy Liptai Claudiával kötött, legalább két évre szóló együttműködés tetőzte be. „Claudia kiválasztásában szerepet játszott ismertsége és kedveltsége mellett az a tény, hogy a művésznő rajongói bázisa és a Reál legfontosabb vásárlói köre nagymértékű átfedést mutat” – idézi a cég közleményét a Kreatív Online.
A több filmből álló kampánysorozatban Claudia önmagát alakítja, és kerül különböző helyzetekbe. Az egyik filmben például végigsétál a boltban, s őt látva a hentes „beájul” a pult mögé.
A filmeken, óriásplakátokon, a közösségi médiában, bolti atrapokon, illetve szórólapokon történő megjelenés mellett a későbbiekben egy-egy Reál rendezvény kapcsán élőben is lehet találkozni vele.
Liptai Claudia és a Reál közti kapcsolatot a Havasi Communications, a Reál ügynöksége kezdeményezte, ők működnek közre a kampánysorozat megvalósításában is.
Az ötlet Havasi Raymond, az ügynökség vezetője szerint már a CBA-s Kasszás Erzsi karakterének bemutatása előtt felmerült, de akkoriban Liptai nem állt rendelkezésre. A színésznő menendzsmentjével idén januárban egyeztek meg.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.