Megújulás néven indít üzleti kommunikációs kampányt a Reál Hungária Élelmiszer Kft. A reklámfilmek főszereplője Liptai Claudia.
A kommunikációt egy Liptai Claudiával kötött, legalább két évre szóló együttműködés tetőzte be. „Claudia kiválasztásában szerepet játszott ismertsége és kedveltsége mellett az a tény, hogy a művésznő rajongói bázisa és a Reál legfontosabb vásárlói köre nagymértékű átfedést mutat” – idézi a cég közleményét a Kreatív Online.
A több filmből álló kampánysorozatban Claudia önmagát alakítja, és kerül különböző helyzetekbe. Az egyik filmben például végigsétál a boltban, s őt látva a hentes „beájul” a pult mögé.
A filmeken, óriásplakátokon, a közösségi médiában, bolti atrapokon, illetve szórólapokon történő megjelenés mellett a későbbiekben egy-egy Reál rendezvény kapcsán élőben is lehet találkozni vele.
Liptai Claudia és a Reál közti kapcsolatot a Havasi Communications, a Reál ügynöksége kezdeményezte, ők működnek közre a kampánysorozat megvalósításában is.
Az ötlet Havasi Raymond, az ügynökség vezetője szerint már a CBA-s Kasszás Erzsi karakterének bemutatása előtt felmerült, de akkoriban Liptai nem állt rendelkezésre. A színésznő menendzsmentjével idén januárban egyeztek meg.
A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
A kormány felmentést kért a Paks II. beruházás számára az előző amerikai adminisztráció által „politikai bosszúból” meghozott szankciók alól, amelyek nehezítik a beruházás előrehaladását – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.