Az emberek előnyökért sem mennek bele biztosan a szolgáltatóváltásba, mert úgy gondolják, hogy az nagyon macerás – állítja Endersz Frigyes, a Flip vezetője.
A Magyar Telekom 2017-ben hozta létre az új márkát, mert a cég úgy látta, hogy az ügyfelek körében van egy tudatos réteg, amelyik az alapszolgáltatásokat kínáló, kötöttségek nélküli megoldásokat keresi – írja a Kreatív Online.
„Szembe megyünk a piacot jellemző sebességháborúval. Az általunk kínált sávszélesség pont jó, de ez időben relatív” – mondja Endersz Frigyes.
A Flip vezetője szerint „nagyon jó az ár, lehet vele spórolni. Ezt van, aki úgy fogja fel, hogy valamiről le kell mondania, és van, aki úgy, hogy néhány ezret megtakaríthat. Ami a kommunikációnkat illeti, nem használjuk a Telekom nevet, de az értékesítési beszélgetésekben előkerül, hiszen egy új márkánál fontos a megbízható háttér és a minőség.”
A Flipnek egy átlagos telefonmárkához képest fontosak azok az eszközök, amelyek közel vannak a lehetséges ügyfelek lakóhelyéhez. Ilyen például a lépcsőházi plakát, a lift- és járműreklám, az épületháló, az üzlettéri megjelenés.
Saját üzleteik viszont nincsenek, a lefedettségi területen üzletkötőkkel dolgoznak. Nagy hangsúlyt fektetnek az online hirdetésekre.
Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.
Miközben hazánkban folyamatos esélylatolgatás zajlik Paks 2 sikeres kivitelezésével kapcsolatban, sokan már azt vetik fel, hogy figyelembe véve hazánk energiaéhségét, valamint azt a tényt, hogy előbb-utóbb Paks 1-et mégiscsak le kell állítani, már rég Paks 3-on kellene gondolkodni – írja Gyurcsik Attila, az Accorde Alapkezelő vezérigazgatója.