A lépcsőházi plakátok hatásában is hisz a Flip vezetője

2019. 07. 10., 15:30

Az emberek előnyökért sem mennek bele biztosan a szolgáltatóváltásba, mert úgy gondolják, hogy az nagyon macerás – állítja Endersz Frigyes, a Flip vezetője.

A Magyar Telekom 2017-ben hozta létre az új márkát, mert a cég úgy látta, hogy az ügyfelek körében van egy tudatos réteg, amelyik az alapszolgáltatásokat kínáló, kötöttségek nélküli megoldásokat keresi – írja a Kreatív Online.

„Szembe megyünk a piacot jellemző sebességháborúval. Az általunk kínált sávszélesség pont jó, de ez időben relatív” – mondja Endersz Frigyes.

A Flip vezetője szerint „nagyon jó az ár, lehet vele spórolni. Ezt van, aki úgy fogja fel, hogy valamiről le kell mondania, és van, aki úgy, hogy néhány ezret megtakaríthat. Ami a kommunikációnkat illeti, nem használjuk a Telekom nevet, de az értékesítési beszélgetésekben előkerül, hiszen egy új márkánál fontos a megbízható háttér és a minőség.”

A Flipnek egy átlagos telefonmárkához képest fontosak azok az eszközök, amelyek közel vannak a lehetséges ügyfelek lakóhelyéhez. Ilyen például a lépcsőházi plakát, a lift- és járműreklám, az épületháló, az üzlettéri megjelenés.

Saját üzleteik viszont nincsenek, a lefedettségi területen üzletkötőkkel dolgoznak. Nagy hangsúlyt fektetnek az online hirdetésekre.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022. 05. 20., 09:12
Újfajta szemlélettel kell a logisztikai iparág problémáit megoldani. Az új idők új megoldásokat követelnek, ennek mi is a részesei vagyunk – mondta az Üzletemnek Honosiné Máhr Ágnes, a Ho-Máhr Trans ügyvezetője, pénzügyi és szakmai vezetője.
2022-05-21 13:36:30
Javult a magyarok jövedelmi helyzete az idei első negyedévben a járvány legsúlyosabb időszakához képest, a kedvezőbb összkép ellenére azért sokan vannak, akik még hátrányban vannak, derül ki a K&H biztos jövő index – negyedéves rendszerességgel készülő – reprezentatív felméréséből.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS