A lépcsőházi plakátok hatásában is hisz a Flip vezetője

2019. 07. 10., 15:30

Az emberek előnyökért sem mennek bele biztosan a szolgáltatóváltásba, mert úgy gondolják, hogy az nagyon macerás – állítja Endersz Frigyes, a Flip vezetője.

A Magyar Telekom 2017-ben hozta létre az új márkát, mert a cég úgy látta, hogy az ügyfelek körében van egy tudatos réteg, amelyik az alapszolgáltatásokat kínáló, kötöttségek nélküli megoldásokat keresi – írja a Kreatív Online.

„Szembe megyünk a piacot jellemző sebességháborúval. Az általunk kínált sávszélesség pont jó, de ez időben relatív” – mondja Endersz Frigyes.

A Flip vezetője szerint „nagyon jó az ár, lehet vele spórolni. Ezt van, aki úgy fogja fel, hogy valamiről le kell mondania, és van, aki úgy, hogy néhány ezret megtakaríthat. Ami a kommunikációnkat illeti, nem használjuk a Telekom nevet, de az értékesítési beszélgetésekben előkerül, hiszen egy új márkánál fontos a megbízható háttér és a minőség.”

A Flipnek egy átlagos telefonmárkához képest fontosak azok az eszközök, amelyek közel vannak a lehetséges ügyfelek lakóhelyéhez. Ilyen például a lépcsőházi plakát, a lift- és járműreklám, az épületháló, az üzlettéri megjelenés.

Saját üzleteik viszont nincsenek, a lefedettségi területen üzletkötőkkel dolgoznak. Nagy hangsúlyt fektetnek az online hirdetésekre.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS