Partneri szerződést kötött Stahl Judit új gasztroportálja, a Stahl.hu és az Adaptive Media.
Az együttműködés értelmében a sales house értékesíti a gasztroportál display- és egyedi natívhirdetési megoldásait – írja a Kreatív Online.
Stahl Judit a tévéműsorok, szakácskönyvei és gasztromagazinja után új gazstroportált indított Stahl.hu néven, amely az Adative közleménye szerint „egyenesen Judit konyhájából jelentkezik, minden recept és konyhai praktika sokszorosan tesztelt, a trademarkos „stahlos” megbízhatósággal.
A portálnak van retro vonulata is, hiszen az új tartalmak mellé folyamatosan kerülnek fel a régi, sokak által kedvelt receptek is.
Ajövőben az Adaptive értékesíti a gasztroportál display- és egyedi natívhirdetési megoldásait.
„A Stahl.hu indulásakor még nem gondoltunk, hogy egy sales house bevonásával nem várt nyereséggel számolhatunk” – mondta Bohus Csaba, a Stahl.hu felelős szerkesztője.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.