Július 1-jétől Holovács Annamária lesz a Ringier Axel Springer Magyarország marketingvezetője – derül ki a médiacég közleményéből.
A szakterület irányítását az elmúlt két évben Tóth-Császár Gergely, a kiadó magazin divíziójának igazgatója látta el üzleti alaptevékenysége mellett. Tóth-Császár Gergely a jövőben a médiavállalatnál eredeti üzletágvezetői feladataira koncentrál majd – olvasható a Kreatív Online-on.
Annak érdekében, hogy teljes kapacitásával a magazin divízió üzleti fejlesztésén dolgozhasson, a marketing terület irányítását július 1-jétől átadja Holovács Annamáriának.
Holovács Annamária mintegy húsz éves médiapiaci és üzleti projektmenedzsment tapasztalattal érkezik a kiadóhoz. Számos szakmai szál fűzi a RAS Magyarország egyik anyavállalatához, a svájci Ringier Csoporthoz, 1999-ben itt indult szakmai pályája, majd később is számos Ringier-kötődésű projekten dolgozott.
A sörrajongók kérései alapján összerakott receptből született meg.
Az Európai Bizottság jóváhagyta a projekt kivitelezési és finanszírozási szerződését.