A Libri-Bookline segítséget kíván nyújtani azon kisebb könyvkiadók számára, amelyek eddig nem tudták igénybe venni a cég által nyújtott marketinglehetőségeket.
A Nyitott Könyv Program segítségével a kis könyvkiadóknak lehetőségük lesz hangsúlyosan megjelenni a cégcsoport könyvesboltjaiban és online felületein – olvasható a Libri-Bookline közleményében, amelyet a Kreatív Online idéz.
A nyertes pályázók között évi 50 millió forintos médiacsomagot osztanak szét, ami online és offline kihelyezéseket egyaránt tartalmaz a Libri-Bookline felületein.
A Nyitott Könyv Programra az első jelentkezési határidő március 31-e. A programba negyedévente lehet jelentkezni, a jelentkezéseket a Libri-Bookline munkatársaiból álló szakmai csapata bírálja el.
Bormarketing stratégia, zérótolerancia, eredetvédelem, generációváltás, szőlőtermesztés és klímavédelem, kóstolós masterclassok március 3-án, a 11. Borkonferencián.
A szén-dioxid-mentesen előállított áram túlnyomó többségét tavaly is a Paksi Atomerőműben termelték meg. Az elmúlt 10 évben a hazai villamosenergia-fogyasztás átlagosan évi 1,28 százalékkal növekedett.