Arculatot frissít nyáron a Borháló

2019. 06. 06., 18:00

Januártól Ádám Boglárka az új marketingvezető a Borhálónál. A márka nyáron arculatában is megváltozik.

„A vizuális megjelenés időnkénti frissítése kötelező penzum a márkák életében: az arculati elemek idővel frissességüket veszítik, elöregszenek. A Borháló esetében is erről van szó, de nem pusztán erről” – mondja a dizájnváltásról a marketingvezető.

A ráncfelvarrással azt üzeni a Borháló, hogy a cég a 2013-as alapítása óta szintet lépett.

A Borháló exkluzív saját szortimenttel rendelkezik, ami sok esetben nem pusztán kizárólagos forgalmazású tételeket jelent, hanem olyanokat, amiket az alapító Kathona Krisztián és az együttműködő pincészetek közösen hoztak létre – írja a Kreatív Online.

 „A cég megújult arculata a vevő közeliség megerősítése mellett ezt a dinamizmust, sokoldalúságot és nyitottságot fejezi ki” – foglalta össze a megújult dizájn üzenetét a Trinety Mediától érkezett Ádám Boglárka.

Az arculatot a Borháló megbízásából a Style Communications tervezte.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a magyarok európai összehasonlításban is tudatosan kötnek lakásbiztosítást, akadnak fontos apróságok a szerződésekben, amelyeket kifelejtenek. A kisebb, de baj esetén drága hibákra a hazai árvizek során keletkezett károk még jobban ráirányították a figyelmet. Árvízre továbbra sem, vagy csak szigorú kikötések mentén lehet biztosítást találni, viszont más természeti katasztrófák kapcsán nagyot menthet egy jó szerződés – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor ebben az epizódban tisztázza a természeti katasztrófákból eredő károk közötti fontos különbségeket és elmondja, mit nem kellene kifelejteni a szerződésekből, hogy nagyobb biztonságban tudjuk ingó és ingatlan vagyonunkat.
Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS