Januártól Ádám Boglárka az új marketingvezető a Borhálónál. A márka nyáron arculatában is megváltozik.
„A vizuális megjelenés időnkénti frissítése kötelező penzum a márkák életében: az arculati elemek idővel frissességüket veszítik, elöregszenek. A Borháló esetében is erről van szó, de nem pusztán erről” – mondja a dizájnváltásról a marketingvezető.
A ráncfelvarrással azt üzeni a Borháló, hogy a cég a 2013-as alapítása óta szintet lépett.
A Borháló exkluzív saját szortimenttel rendelkezik, ami sok esetben nem pusztán kizárólagos forgalmazású tételeket jelent, hanem olyanokat, amiket az alapító Kathona Krisztián és az együttműködő pincészetek közösen hoztak létre – írja a Kreatív Online.
„A cég megújult arculata a vevő közeliség megerősítése mellett ezt a dinamizmust, sokoldalúságot és nyitottságot fejezi ki” – foglalta össze a megújult dizájn üzenetét a Trinety Mediától érkezett Ádám Boglárka.
Az arculatot a Borháló megbízásából a Style Communications tervezte.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.