Kökény Roland: A korrektség olyan befektetés, ami az üzleti kapcsolatokban is kifizetődik

Szerdahelyi Csaba  |  2020. 08. 19., 09:15

Az újonnan alapított vállalkozások 15-20 százaléka már minket választ bankjának, ami a legmagasabb piaci részesedés cégen belül – mondta az Üzletemnek Kökény Roland, a K&H Bank kkv marketing főosztály vezetője.

Kökény Roland számára a járványhelyzet ellenére is nagyon produktív volt az idei év, hiszen sokat léptek előre a K&H Bank vállalkozásösztönzési programjával. Ha arra is kíváncsi, hogy Roland szakmai bakancslistáján mi szerepel az első helyen, olvassa el az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz interjújának 199. interjúját!

– Mit tart karrierje csúcsának?

– Ha elvonatkoztatok az egészségügyi/gazdasági/társadalmi negatívumoktól, akkor talán tényleg ez a legproduktívabb év: elindultuk az első nyílt bankolás megoldással online számlázás vonalon, a hitelmoratórium nem mindenéves kihívás, a Cápák között tévéműsor partnereként sokat léptünk előre a vállalkozásösztönzési programunkkal és egyre több induló vállalkozás választ minket. Olyan értelemben is kicsit kiemelkedik ez az időszak, hogy nagyon szeretek a közvetlen kollégáimmal és a tágabb csapattal is együtt dolgozni.

– Milyen távra tervez?

– Karrier szempontjából a „most”-ra koncentrálok, azzal foglalkozok, hogy a lehető legjobban végezzük a dolgunk. Ha az üzleti aktivitást nézzük, akkor a tervezésben ahhoz ragaszkodom, hogy 1 évre gondolkodjunk előre a fontos akciókban, illetve 3 évre előre legyen elképzelésünk arról, hogy mit és miért kívánnak a vevőink és mik lesznek a piacunk mozgatórugói.

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Az újonnan alapított vállalkozások 15-20 százaléka már minket választ bankjának, ami a legmagasabb piaci részesedés cégen belül. Ugyanakkor ez még mindig „csak” a második hely a piacon. A bakancslista tetején az első hely van, mivel a szolgáltatásunk a leginnovatívabb, a csapatnak minden képessége megvan hozzá, én pedig vagyok annyira versengő típus, hogy ez legyen a cél.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Mindig akad olyan ember, akinek érdemes elemezni a működését, mint követendő vagy elrettentő példa.

– Mivel motiválja a kollégáit, társait?

– Azokkal a dolgokkal, amit megosztanak, hogy lehet velük motiválni őket. Az mondjuk segít, hogy érdekel is, hogyan működnek.

– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Főleg sérülések miatt az élsportból semmi nem lett, ezért már bankosként belevágtam egy edzői képzésbe, amit ironikus módon egy újabb sportsérülés miatt félbe kellett szakítanom és ennyiben is maradt. Mostanában újra elő-előtör, hogy szívesen kipróbálnám magam edzőként/sportmenedzserként.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Nincs külön taktikám, általában korrekt módon működöm és remélem, hogy ez olyan befektetés, ami kifizetődik az üzleti kapcsolatokban.

– Mire sajnálja az idejét?

– Tétlenkedésre.

– Mivel lehet felbosszantani?

– A munka minőségére vonatkozó igénytelenséget nehezen viselem.

– Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Aminek az a célja, hogy gyerekeknek adjon lehetőséget.

– Mire nem sajnálja a pénzt?

– Arra, ami a következő két feltételt egyaránt kielégíti: 1) a fiam vagy a feleségem boldogabb tőle 2) van értelme.

– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Könnyű eset vagyok, sok dolog kikapcsol: sport, családdal/barátokkal töltött idő, olvasás, zenéimmel/kerttel bíbelődés, illetve a koncertek most nagyon hiányoznak.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS