Új kereskedelmi és marketingigazgatóval készül a tőzsdére a ViVeTech

2022. 04. 26., 19:05

Tolmár Gergely a ViVeTech Zrt. új kereskedelmi és marketing igazgatója 2022 áprilisától. A szakember a Microsoft kormányzati értékesítési csapatától érkezett az IT biztonsági vállalathoz, ahol feladata az értékesítés, illetve a belföldi és nemzetközi marketingtevékenység irányítása. A 2011 óta működő, IT biztonsági szolgáltatásokra szakosodott ViVeTech 2022 első felében tervezi részvényeinek bevezetését a Budapesti Értéktőzsdén, és nemzetközi terjeszkedésre készül.

Tolmár Gergely két évtizede foglalkozik értékesítéssel, ebből öt évet a biztonságtechnikai iparágban töltött, majd 2012-ben az Oracle-höz igazolt, ahol szoftverértékesítéssel foglalkozott az amerikai vállalat kiemelt vállalati és kormányzati ügyfelei felé. Később regionális sales manager-ként több országért felelt, majd a tanácsadási üzletágban dolgozott. 2019-ben csatlakozott a Microsofthoz, ahol a kiemelt kormányzati ügyfeleket kezelő csapat tagja lett.

2022 márciusában megkereste őt a ViVeTech Zrt. menedzsmentje és felkérte, hogy vegye át a magyar cég nemzetközi piacra lépésével kapcsolatos értékesítési és marketingtevékenységek irányítását.

A magyar tulajdonú ViVeTech Zrt. 2011 óta aktív, tevékenysége elsősorban az IT biztonságra, azon belül többek között az információbiztonsági stratégiák kialakításával, üzletfolytonossági tervek és üzleti hatáselemzések előkészítésével, minőségbiztosítással és projekt menedzsment támogatással kapcsolatos tanácsadásra, illetve saját fejlesztésű szoftvermegoldásainak a fejlesztésére terjed ki.

Az új igazgató feladata a vállalat értékesítési és marketingstratégiájának kidolgozása, a nemzetközi értékesítés menedzselése, valamint a vállalati márka pozicionálása. A ViVeTech már több éve nyújt IT-biztonsági szolgáltatásokat magyar kritikus infrastruktúra (KI) szolgáltatóknak, és a tapasztalatokra építve olyan szoftvert fejleszt, amely segíti a KI szolgáltatók jogszabályoknak való megfelelését. A 100 százalékban magyar fejlesztésű Vivesec szoftver teljeskörű automatizált szolgáltatás, amely támogatja többek között az ISO27001 szabvány, valamint a német adatvédelmi hatóság által megkövetelt iparág- és országspecifikus elvárásoknak való megfelelést - beleértve az információbiztonsági irányítási rendszer bevezetését, a minősítés megszerzését, valamint a rendszer fenntartását, a minőség folyamatos kontrollját is.

A ViVeTech 2022 első felében tervezi részvényeinek bevezetését a Budapesti Értéktőzsde Xtend piacán, és nemzetközi terjeszkedésre készül.

„Izgalmas kihívás csatlakozni egy feltörekvő magyar céghez, amely a hazai piacon már bizonyította szaktudását, és most saját fejlesztésű megoldásával egy hatalmas és dinamikusan növekvő nemzetközi piacra tervezi a belépést. Bízom benne, hogy több évtizedes, IT-biztonsági és nemzetközi multinacionális cégeknél szerzett tapasztalatommal segíthetek egy újabb magyar vállalati sikertörténet felépítésében” – mondta el Tolmár Gergely, a ViVeTech Zrt. kereskedelmi és marketing igazgatója.

A ViVeTech 40 millió forint, 50 százalékos intenzitású, vissza nem térítendő támogatáshoz jutott a BÉT Mentor Program keretén belül, amely a BÉT és a Pénzügyminisztérium közös, kis- és középvállalatok tőzsdei megjelenését, felkészülését elősegítő pályázata. A ViVeTech csatlakozott a BÉT ELITE programjához, a Londoni Tőzsdecsoport és a Budapesti Értéktőzsde együttműködésében megvalósuló, globálisan több mint 1500 résztvevő céget jegyző képzéssorozathoz.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS