Januártól Révész Richárd tölti be a Danone Magyarország Kft. marketing igazgatói posztját.
Révész Richárd 15 éves FMCG és gyógyszeripari tapasztalattal rendelkezik, eredményes szakember a stratégiai, valamint operatív marketing és a kereskedelmi menedzsment területén. Nemcsak Magyarországon, de Közép-kelet Európában és a skandináv országokban is számos sikert könyvelhetett el eddigi pályafutása során, olyan kihívásokat jelentő időszakokban is, mint a koronavírus-járvány vagy a gazdasági válság.
Tanulmányait a Debreceni Egyetemen végezte, közgazdász, később pedig marketing menedzsment szakon. A diplomája megszerzése után marketinges gyakornokként kezdett a Danone-nál. 2007. és 2016. között a vállalat a marketing részlegen, számos feladatkörben tett szert tapasztalatra. Ennek eredményeként 2016-tól kinevezték a vállalat cseh és szlovák piacának kereskedelemfejlesztési vezetőjének. Ezt követően az akkor újonnan a vállalat portfóliójába került Alpro márka marketing és értékesítési vezetőjeként irányította nemzetközi csapatát a cseh, a szlovák és a magyar piacokon.
A Danone-nál eltöltött több mint 10 év után 2 évet töltött a gyógyszeripar területén. 2021-ben a PHOENIX gyógyszeripari cégcsoport leányvállalatánál, a Parma Produktnál helyezkedett el mint marketing és kereskedelmi vezető, ahol nagyban hozzájárult a cég piaci pozíciójának megerősítéséhez.
2023 januárjától újra a Danone csapatát erősíti, presztízs értékkel bíró márkák stratégiai építését valósíthatja meg.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.