Márkastratégával építi nemzetközi ismertségét a magyar TheFence

Márkastratégával építi nemzetközi ismertségét a magyar TheFence
2023. 04. 15., 18:49

Marketing területen erősített az IT-biztonság területén érdekelt, a Miamiban és Budapesten is irodát üzemeltető, magyar alapítású TheFence csapata. Szemán Edina marketingmenedzserként felel a márka hazai és nemzetközi megjelenéséért. A vállalati belső biztonság növelésére, a nem megfelelően kezelt hozzáférési jogosultságok kiszűrésére és az adatlopásra irányuló informatikai támadások megelőzésére szolgáló szoftver, a TheFence idén lépett az amerikai piacra.

Szemán Edina a Nitrogénműveknél kezdte pályafutását, később egy mesterséges intelligenciával és fintech területtel foglalkozó startup cégnél dolgozott. Innen váltott 2023. márciusában a TheFence-hez, ahol a B2B marketing stratégia megtervezése és megvalósítása, valamint a márkaismertség növelése lesz a fő feladata.

„Az adatvezérelt marketingben hiszek, így a kampányoknál folyamatosan mérjük az eredményeket és ennek mentén változtatunk a stratégián. Alapvetően nagyon izgalmasnak tartom a kiberbiztonságot, mint témakört. Világossá vált, hogy a vállalatoknak nagy hangsúlyt kell fektetniük az adatbiztonságra, kibervédelemre, hiszen egy-egy adatvédelmi incidens hatalmas károkat okozhat, nem beszélve az óriási költségekről” – mondta munkamódszeréről Edina.

A szakember segítségével szeretnék tovább növelni a márka ismertségét, hogy néhány éven belül erős brandként szerepelhessen a TheFence a nemzetközi piacon.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!
Ha lemaradt volna erről:

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS