Még néhány napig fut még az Emmi családalapítást népszerűsítő téli kampányának reklámfilmje.
A 60 másodperces karácsonyi változat után január 16-ig fut az Emberi Erőforrások Minisztériumának téli, a családalapítást népszerűsítő kampányának reklámfilmje – írja a Kreatív Online.
A 30 másodperces szpotot láthatjuk jelenleg a tévékben.
A kampány célja, hogy a népességfogyással kapcsolatos kérdésekre hívja fel a figyelmet. A témával az Emmi ősszel debütált „A gyermek jó. Szülőnek lenni életre szóló kaland” kommunikációs platformja foglalkozik.
A reklámfilmben a karácsonyi-téli forgatagot az apa szemszögéből figyelhetjük meg, szubjektív szemszögből mutatják meg a családi élet változatosságát.
Hogy segítsünk elkerülni a csalódást, vegyük végig az alapfogásokat.
Az Országos Atomenergia Hivatal öt évre szóló együttműködési megállapodást írt alá a brit nukleáris hatósággal a nukleáris biztonsággal kapcsolatos hatósági együttműködés erősítése érdekében.