Még néhány napig fut még az Emmi családalapítást népszerűsítő téli kampányának reklámfilmje.
A 60 másodperces karácsonyi változat után január 16-ig fut az Emberi Erőforrások Minisztériumának téli, a családalapítást népszerűsítő kampányának reklámfilmje – írja a Kreatív Online.
A 30 másodperces szpotot láthatjuk jelenleg a tévékben.
A kampány célja, hogy a népességfogyással kapcsolatos kérdésekre hívja fel a figyelmet. A témával az Emmi ősszel debütált „A gyermek jó. Szülőnek lenni életre szóló kaland” kommunikációs platformja foglalkozik.
A reklámfilmben a karácsonyi-téli forgatagot az apa szemszögéből figyelhetjük meg, szubjektív szemszögből mutatják meg a családi élet változatosságát.
Az Arany Sörpecsét Európa egyik legfontosabb sörversenye a csehországi Litomericében.
Június 6-án hajnalban a Zaporizzsjai Atomerőmű hűtővízellátására is szolgáló víztározó gátja megsérült. A Nemzetközi Atomenergia Ügynökség tájékoztatása szerint a nukleáris létesítmény biztonsága ennek ellenére nincs közvetlen veszélyben.