Még néhány napig fut még az Emmi családalapítást népszerűsítő téli kampányának reklámfilmje.
A 60 másodperces karácsonyi változat után január 16-ig fut az Emberi Erőforrások Minisztériumának téli, a családalapítást népszerűsítő kampányának reklámfilmje – írja a Kreatív Online.
A 30 másodperces szpotot láthatjuk jelenleg a tévékben.
A kampány célja, hogy a népességfogyással kapcsolatos kérdésekre hívja fel a figyelmet. A témával az Emmi ősszel debütált „A gyermek jó. Szülőnek lenni életre szóló kaland” kommunikációs platformja foglalkozik.
A reklámfilmben a karácsonyi-téli forgatagot az apa szemszögéből figyelhetjük meg, szubjektív szemszögből mutatják meg a családi élet változatosságát.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.