Fókuszban a vevőszerzés

2024. 06. 10., 12:10

Az együttműködés, valamint a fizikai láthatóság és a vásárlókban kialakított bizalom a vevőkör bővítésének alapját jelentheti. Ezért a K&H: üzletet ide! vevőszerzés 2024-ben konferenciasorozat következő állomásán az aktuális marketing és e-kereskedelmi trendek mellett, ennek a lépéseit is megismerhetik a vállalkozások. Ehhez kézzelfogható segítséget is kaphatnak a K20 Kirakat program és a K&H stratégiai partnersége által Pécsett.

A mai online világban gyakran a könnyebb és gyorsabb, digitális megoldások után nyúlunk, azonban – főként vállalkozóként – nem szabad alulértékelni a fizikai jelenlét fontosságát sem.

„A személyes találkozás lehetősége komoly üzleti értékkel bír. Különösen akkor szükséges, ha egyrészt olyan terméket kínálunk, aminél egy negyedik dimenzió – azaz egy illat- vagy ízélmény – is bejön a képbe, és ezért az interneten közzétett fotóból, videóból nem lehet kellően megismerni a terméket. Másrészt, ha bizalmon alapuló szolgáltatást nyújtunk. Ráadásul amellett, hogy a vásárló megismerheti a cégünket, valójában mi is jobban megérthetjük, felmérhetjük az igényeit, vásárlási és fogyasztási szokásait” – hangsúlyozta Oraveczné Németh Ildikó, a K&H Lakossági és kkv szegmens marketing vezetője.

„Mindezek az előnyök – az ismertség, a vásárlók megértése és meggyőzése – üzleti értékkel bírnak. Ezért a K&H: üzletet ide! vevőszerzés 2024-ben konferenciasorozat következő állomásán, ennek fortélyait és lehetőségeit is bemutatjuk a cégeknek, ezzel is támogatva a fejlődésüket, sikeres működésüket” – emelte ki a szakértő. A vállalkozásösztönző program azzal a céllal indított idén országos konferenciasorozatot, hogy segítse a hazai kkv-k növekedését, vevőkörük bővítését.

A pécsiek élen járnak

A K&H a K20 Kirakat programjába is bekapcsolódott 2024-ben, ami már több éve segíti a pécsi és környékbeli vállalkozások üzletnyitását és fejlődését, előnyben részesítve az innovatív és fenntartható üzleti megoldásokat. A K20 Kirakat nyertesei – legyen szó akár kezdő, akár már bizonyított vállalkozásról – négy hónapra beköltözhetnek a város legforgalmasabb és legnépszerűbb utcájába, a Király utcába, ahol megismerheti őket a belvárosi közönség. A kedvezményes bérleti lehetőség mellett az üzletfejlesztéssel kapcsolatosan széleskörű mentori tanácsadást és marketingkommunikációs támogatást is kapnak.

„A program indulása óta a kilencedik periódus zajlik, aminek a végén egy újabb vállalkozás költözhet a K20 Kirakatba augusztus elejétől. Jellemzően olyan fiatal cégek jönnek hozzánk, akik valamiben elakadtak és új inspirációra, támogatásra vágynak a márkaismertség növelésében, egy új célcsoport megismerésében vagy egy új termékfejlesztésben” – számolt be az eddigi tapasztalatokról Varga Péter, Pécs MJV Önkormányzatának, Gazdaságfejlesztési Főosztály vezetője.

Azoknak, akik szívesen együttműködnének

A rendezvényen azt is kipróbálhatják a vállalkozások, hogyan tudnak ütős együttműködést kialakítani. A pénzintézet nem titkolt szándéka, hogy erősítse a kollaborációt a kkv-k között, vagyis azt a szemléletmódot, hogy együtt, partnerként gyorsabban és hatékonyabban lehet növekedni. Az erőforrások, a tudás, a tapasztalat vagy akár az ügyfélkör megosztásával mindkét vállalkozás előnyösebb piaci helyzetbe kerülhet.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A szeptemberben induló qvik elektronikus fizetési alternatíva szolgáltatási díjtól és tranzakciós illetéktől mentesen, egyfajta átutalási formaként nyújthat kedvezőbb feltételeket a vevőknek, míg a boltok, webáruházak is jobban járnak vele – állítja ebben az epizódban Luspay Miklós. A Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi infrastruktúrák és pénzforgalom igazgatóságának vezetője egyértelművé tette: az új rendszernek fontos célja a banki verseny élénkítése, amit kiválóan szolgálhat a bankkártyától független, számlák közötti, azonnali, biztonságos és olcsó fizetési megoldást kínáló qvik infrastruktúra. Hogyan teheti ez könnyebbé mindenki életét?
2024. 07. 03., 08:25
epizód: 2024 / 13   |   hossz: 20:51
Az OFA Nonprofit Kft. „Az év felelős foglalkoztatója” pályázat keretében évről évre összegyűjti és díjazza azokat a hazai munkáltatókat, akik kiemelkedő tevékenységet folytatnak a foglalkoztatás területén. A cég közzé is teszi azokat a jó gyakorlatokat, amelyek hozzájárulnak a terület fejlődéséhez. A díjakat, amelyekre 2024-ben július 19-ig lehet pályázni, öt kategóriában osztják ki: kisvállalkozások, középvállalkozások, nagyvállalatok I-II., illetve egyéb gazdálkodó szervezetek. Kiosztanak különdíjakat is, amelyek különösen érdekesek, hiszen gyakran olyan innovatív ötleteket takarnak, amelyeket nem feltétlenül a pénz motivált – mondta el Endrész Alexandra programvezető.
2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS