Az együttműködés, valamint a fizikai láthatóság és a vásárlókban kialakított bizalom a vevőkör bővítésének alapját jelentheti. Ezért a K&H: üzletet ide! vevőszerzés 2024-ben konferenciasorozat következő állomásán az aktuális marketing és e-kereskedelmi trendek mellett, ennek a lépéseit is megismerhetik a vállalkozások. Ehhez kézzelfogható segítséget is kaphatnak a K20 Kirakat program és a K&H stratégiai partnersége által Pécsett.
A mai online világban gyakran a könnyebb és gyorsabb, digitális megoldások után nyúlunk, azonban – főként vállalkozóként – nem szabad alulértékelni a fizikai jelenlét fontosságát sem.
„A személyes találkozás lehetősége komoly üzleti értékkel bír. Különösen akkor szükséges, ha egyrészt olyan terméket kínálunk, aminél egy negyedik dimenzió – azaz egy illat- vagy ízélmény – is bejön a képbe, és ezért az interneten közzétett fotóból, videóból nem lehet kellően megismerni a terméket. Másrészt, ha bizalmon alapuló szolgáltatást nyújtunk. Ráadásul amellett, hogy a vásárló megismerheti a cégünket, valójában mi is jobban megérthetjük, felmérhetjük az igényeit, vásárlási és fogyasztási szokásait” – hangsúlyozta Oraveczné Németh Ildikó, a K&H Lakossági és kkv szegmens marketing vezetője.
„Mindezek az előnyök – az ismertség, a vásárlók megértése és meggyőzése – üzleti értékkel bírnak. Ezért a K&H: üzletet ide! vevőszerzés 2024-ben konferenciasorozat következő állomásán, ennek fortélyait és lehetőségeit is bemutatjuk a cégeknek, ezzel is támogatva a fejlődésüket, sikeres működésüket” – emelte ki a szakértő. A vállalkozásösztönző program azzal a céllal indított idén országos konferenciasorozatot, hogy segítse a hazai kkv-k növekedését, vevőkörük bővítését.
A K&H a K20 Kirakat programjába is bekapcsolódott 2024-ben, ami már több éve segíti a pécsi és környékbeli vállalkozások üzletnyitását és fejlődését, előnyben részesítve az innovatív és fenntartható üzleti megoldásokat. A K20 Kirakat nyertesei – legyen szó akár kezdő, akár már bizonyított vállalkozásról – négy hónapra beköltözhetnek a város legforgalmasabb és legnépszerűbb utcájába, a Király utcába, ahol megismerheti őket a belvárosi közönség. A kedvezményes bérleti lehetőség mellett az üzletfejlesztéssel kapcsolatosan széleskörű mentori tanácsadást és marketingkommunikációs támogatást is kapnak.
„A program indulása óta a kilencedik periódus zajlik, aminek a végén egy újabb vállalkozás költözhet a K20 Kirakatba augusztus elejétől. Jellemzően olyan fiatal cégek jönnek hozzánk, akik valamiben elakadtak és új inspirációra, támogatásra vágynak a márkaismertség növelésében, egy új célcsoport megismerésében vagy egy új termékfejlesztésben” – számolt be az eddigi tapasztalatokról Varga Péter, Pécs MJV Önkormányzatának, Gazdaságfejlesztési Főosztály vezetője.
A rendezvényen azt is kipróbálhatják a vállalkozások, hogyan tudnak ütős együttműködést kialakítani. A pénzintézet nem titkolt szándéka, hogy erősítse a kollaborációt a kkv-k között, vagyis azt a szemléletmódot, hogy együtt, partnerként gyorsabban és hatékonyabban lehet növekedni. Az erőforrások, a tudás, a tapasztalat vagy akár az ügyfélkör megosztásával mindkét vállalkozás előnyösebb piaci helyzetbe kerülhet.
A Diligent megelőzi a dél-koreai Samsung SDI 2023-ban elindított 61,9 millió eurós projektjét, így immár az amerikai cég beruházása a HIPA által kezelt projektek közül a legnagyobb K+F befektetés.
Jákli Gergely, a Paks II. Zrt. elnök- vezérigazgatója Kádár Andrea Beatrix, az Országos Atomenergia Hivatal elnöke társaságában adott tájékoztatást az Országgyűlés Fenntartható Fejlődés Bizottsága tagjainak február 12-én a Parlamentben.