Fókuszban a vevőszerzés

2024. 06. 10., 12:10

Az együttműködés, valamint a fizikai láthatóság és a vásárlókban kialakított bizalom a vevőkör bővítésének alapját jelentheti. Ezért a K&H: üzletet ide! vevőszerzés 2024-ben konferenciasorozat következő állomásán az aktuális marketing és e-kereskedelmi trendek mellett, ennek a lépéseit is megismerhetik a vállalkozások. Ehhez kézzelfogható segítséget is kaphatnak a K20 Kirakat program és a K&H stratégiai partnersége által Pécsett.

A mai online világban gyakran a könnyebb és gyorsabb, digitális megoldások után nyúlunk, azonban – főként vállalkozóként – nem szabad alulértékelni a fizikai jelenlét fontosságát sem.

„A személyes találkozás lehetősége komoly üzleti értékkel bír. Különösen akkor szükséges, ha egyrészt olyan terméket kínálunk, aminél egy negyedik dimenzió – azaz egy illat- vagy ízélmény – is bejön a képbe, és ezért az interneten közzétett fotóból, videóból nem lehet kellően megismerni a terméket. Másrészt, ha bizalmon alapuló szolgáltatást nyújtunk. Ráadásul amellett, hogy a vásárló megismerheti a cégünket, valójában mi is jobban megérthetjük, felmérhetjük az igényeit, vásárlási és fogyasztási szokásait” – hangsúlyozta Oraveczné Németh Ildikó, a K&H Lakossági és kkv szegmens marketing vezetője.

„Mindezek az előnyök – az ismertség, a vásárlók megértése és meggyőzése – üzleti értékkel bírnak. Ezért a K&H: üzletet ide! vevőszerzés 2024-ben konferenciasorozat következő állomásán, ennek fortélyait és lehetőségeit is bemutatjuk a cégeknek, ezzel is támogatva a fejlődésüket, sikeres működésüket” – emelte ki a szakértő. A vállalkozásösztönző program azzal a céllal indított idén országos konferenciasorozatot, hogy segítse a hazai kkv-k növekedését, vevőkörük bővítését.

A pécsiek élen járnak

A K&H a K20 Kirakat programjába is bekapcsolódott 2024-ben, ami már több éve segíti a pécsi és környékbeli vállalkozások üzletnyitását és fejlődését, előnyben részesítve az innovatív és fenntartható üzleti megoldásokat. A K20 Kirakat nyertesei – legyen szó akár kezdő, akár már bizonyított vállalkozásról – négy hónapra beköltözhetnek a város legforgalmasabb és legnépszerűbb utcájába, a Király utcába, ahol megismerheti őket a belvárosi közönség. A kedvezményes bérleti lehetőség mellett az üzletfejlesztéssel kapcsolatosan széleskörű mentori tanácsadást és marketingkommunikációs támogatást is kapnak.

„A program indulása óta a kilencedik periódus zajlik, aminek a végén egy újabb vállalkozás költözhet a K20 Kirakatba augusztus elejétől. Jellemzően olyan fiatal cégek jönnek hozzánk, akik valamiben elakadtak és új inspirációra, támogatásra vágynak a márkaismertség növelésében, egy új célcsoport megismerésében vagy egy új termékfejlesztésben” – számolt be az eddigi tapasztalatokról Varga Péter, Pécs MJV Önkormányzatának, Gazdaságfejlesztési Főosztály vezetője.

Azoknak, akik szívesen együttműködnének

A rendezvényen azt is kipróbálhatják a vállalkozások, hogyan tudnak ütős együttműködést kialakítani. A pénzintézet nem titkolt szándéka, hogy erősítse a kollaborációt a kkv-k között, vagyis azt a szemléletmódot, hogy együtt, partnerként gyorsabban és hatékonyabban lehet növekedni. Az erőforrások, a tudás, a tapasztalat vagy akár az ügyfélkör megosztásával mindkét vállalkozás előnyösebb piaci helyzetbe kerülhet.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 02. 12., 21:35
Drágulással nyitotta az évet az albérletpiac (is). Januárban országos átlagban az előző hónaphoz képest 1,7 százalékkal emelkedtek a bérleti díjak, Budapesten pedig 1,8 százalékos volt a növekedés. Éves szinten az országos mutató 9,4, a fővárosi pedig 9,5 százalékos emelkedést tükröz a KSH-ingatlan.com lakbérindexe szerint.
2025. 02. 12., 21:45
Ki választhatja, milyen nyomtatványon, milyen határidővel? Kell-e arányosítani, hogyan áll át a pénztárgép, mi a teendő a már kiállított számlákkal, nyugtákkal? A NAV honlapján már elérhetők a válaszok a legtöbbeket érintő kérdésekre, jó néhány speciális eset megvilágításával egyetemben.
2025. 02. 13., 16:10
Már az import hajtja a magyar e-kereskedelmi forgalom növekedését – derül ki a PwC Digitális Kereskedelmi Körkép riportjának legújabb kiadásából.
2025-02-14 15:25:00
A NAV-Mobil-letöltések száma „a házasság hetén” lépte át az egymilliót. A NAV-Mobillal bárhol és bármikor, pillanatok alatt ellenőrizhető többek között az adószámla, azaz, hogy van-e tartozás, esetleg túlfizetés a NAV-nál, de lekérdezhetők a foglalkoztatási adatok, egyszerűen és gyorsan befizethető a gépjárműadó, és ellenőrizhetők az üzleti partnerek adatai is. A NAV-Mobil elérhető a Google Play és az App Store áruházakban is.
2025-02-14 06:20:00
A Diligent megelőzi a dél-koreai Samsung SDI 2023-ban elindított 61,9 millió eurós projektjét, így immár az amerikai cég beruházása a HIPA által kezelt projektek közül a legnagyobb K+F befektetés.

  Rovathírek: HIPA

A Diligent megelőzi a dél-koreai Samsung SDI 2023-ban elindított 61,9 millió eurós projektjét, így immár az amerikai cég beruházása a HIPA által kezelt projektek közül a legnagyobb K+F befektetés.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A magyarok először idén tehetik meg, hogy ingatlan célra fordítsák a nyugdíjpénztári megtakarításaikat. Herman Bernadett, a Bank360 vezető szakértője ennek a lehetőségnek az előnyeiről és hátulütőiről, valamint a pénztárakra gyakorolt jelenlegi és távlati következményeiről is beszélt a BizniszPlusznak. Szóba került az is, hogy milyen hatással volt a nyugdíjvagyonokra a részvénypiacok tavalyi sikere, illetve hogy milyen tényezőktől függ a gyarapodás az idei évben.
2025. 01. 17., 08:20
epizód: 2025 / 2   |   hossz: 24:49
A kiskorú gyermeket nevelő szülők adóalapját csökkentő családi kedvezmény mértéke 2025. július 1-jétől 50 százalékkal nő, így a kétgyerekes családok az év második felében már nem havi 40 ezer, hanem 60 ezer forint adót és járulékot takarítanak meg. Nem mindegy azonban, hogy mikor és hogyan nyilatkoznak erről a dolgozók, miközben a munkáltatóknak is érdemes odafigyelni az ezzel kapcsolatos változásokra. A legfontosabb tudnivalókról Honyek Pétert, a PwC Magyarország személyi jövedelemadóval foglalkozó területének igazgatóját kérdeztük.
Az amerikai vállalat éppen Budapesten nyitott irodát, hogy a magyar fővárosból kiindulva Európában és Ázsiában is terjessze a forradalmi alumínium-újrahasznosító technológiáját. Az Austin AI Europe a kontinens klímacéljai felé lökdösi mindazokat a gyártókat, akik nem csak a szén-dioxid-kibocsátást, hanem a költségeket is visszafognák – közvetlenül hulladékból származó, azonnal feldolgozható alumínium újrahasznosításával. A részben vagy egészben a timföldgyártást is kiváltó megoldást a cég hazai munkatársai, Demmer Dóra és Cholnoky Miklós mutatták be a BizniszPlusznak. Ismerje meg közelebbről a fenntartható alumíniumgyártás úttörő rendszerét, amely Magyarországról folytatja útját a világhír felé!

  Rovathírek: ATOMBUSINESS