Sófalvi Adrien: Maximálisan elfogadó vagyok

Sófalvi Adrien: Maximálisan elfogadó vagyok
Szerdahelyi Csaba  |  2022. 07. 13., 09:23

Egy-egy nem szakmainak induló beszélgetésből is rengeteget tanulok: például társosztályokon dolgozó kollégáktól, beosztottaktól, barátoktól – mondta az Üzletemnek Sófalvi Adrien, az Intersnack Magyarország marketingvezetője.

Sófalvi Adrien folyamatosan figyelemmel kíséri a változásokat, így azzal is tisztában lehetett, hogy milyen marketing csapathoz tér vissza. Úgy gondolja, nincs abban semmi különös, hogy egyszerre tervez nagyon rövid és hosszú távra – a munkában ugyanúgy, mint a családdal. Ha az is érdekli, hogy Adrien milyen önkéntes munkát vállalna, a választ elolvashatja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 419. interjújában.

– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

13 évvel ezelőtt már dolgoztam az Intersnack Magyarország marketingcsapatában, és büszke vagyok, hogy én lehetek az új marketingvezető. Ami külön öröm számomra, hogy ami miatt szerettem itt dolgozni, az nem változott: ugyanaz az emberiesség, szakmai profizmus és egészséges célorientáltság jellemzi a vállalatot, mint korábban. Szintén fontos volt a karrieremben, amikor a LEGO Hungária Kft. marketing és PR vezetői pozícióját töltöttem be, itt 3 ország – Magyarország, Horvátország és Szlovénia – marketing tevékenységéért voltam felelős.

– Milyen távra tervez?

Szakmailag és magánéletileg is egyszerre tervezek nagyon rövid és hosszabb távra. A magánéletben mindig az adott nap teljes megélésére koncentrálok, a munkában pedig az aznapra kitűzött tevékenységek elvégzésére. Hosszabb távon mindkét fronton nagyon általános terveim vannak, mint például a harmonikus családi élet és a magas szakmai színvonalon, jókedvvel, jó csapatban végzett munka.

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

Nem egy konkrét elérendő célom van, inkább azt tartom szem előtt, hogy folyamatosan képben legyen a környezeti változásokkal, és szakmailag megfelelően tudjak alkalmazkodni mindehhez.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

Az alapokat az első, szakmailag „igazi” munkahelyemen, a Nestlénél tanultam meg, ott Szabó István volt ez első mentorom. Azóta is folyamatosan tanulok, köszönhetően annak, hogy természetemből adódóan kíváncsi vagyok az emberekre: gyakran egy-egy nem szakmainak induló beszélgetésből is rengeteget tanulok például társosztályokon dolgozó kollégáktól, beosztottaktól, barátoktól. Ez az Intersnack Magyarországnál is ugyanígy van.

– Mivel motiválja a kollégáit?

Kedvességgel, őszinteséggel, illetve azzal, hogy – remélem – tudják: maximálisan elfogadó vagyok, és bármilyen témával fordulhatnak hozzám.

– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

Olyan területen, amelyen kézzel fogható eredményt tudok produkálni, például a kézművesség sokféle ágában.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

Tudatosan sehogy, a kíváncsiságom visz előre ebben is.

– Mire sajnálja az idejét?

Vásárlásra.

– Mivel lehet felbosszantani?

Pimaszsággal, kétszínűséggel, sunyisággal.

– Milyen önkéntes munkát vállalna?

Szívesen dolgoznék olyan helyen, ahol csecsemőket, kisbabákat lehet gondozni (és közben szeretgetni).

– Mire nem sajnálja a pénzt?

Utazásra, feltöltődésre.

– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

Utazás, olvasás, erdei kirándulás, egy jó beszélgetés.

(Fotó: Intersnack Magyarország)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS