Egy-egy nem szakmainak induló beszélgetésből is rengeteget tanulok: például társosztályokon dolgozó kollégáktól, beosztottaktól, barátoktól – mondta az Üzletemnek Sófalvi Adrien, az Intersnack Magyarország marketingvezetője.
Sófalvi Adrien folyamatosan figyelemmel kíséri a változásokat, így azzal is tisztában lehetett, hogy milyen marketing csapathoz tér vissza. Úgy gondolja, nincs abban semmi különös, hogy egyszerre tervez nagyon rövid és hosszú távra – a munkában ugyanúgy, mint a családdal. Ha az is érdekli, hogy Adrien milyen önkéntes munkát vállalna, a választ elolvashatja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 419. interjújában.
– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?
– 13 évvel ezelőtt már dolgoztam az Intersnack Magyarország marketingcsapatában, és büszke vagyok, hogy én lehetek az új marketingvezető. Ami külön öröm számomra, hogy ami miatt szerettem itt dolgozni, az nem változott: ugyanaz az emberiesség, szakmai profizmus és egészséges célorientáltság jellemzi a vállalatot, mint korábban. Szintén fontos volt a karrieremben, amikor a LEGO Hungária Kft. marketing és PR vezetői pozícióját töltöttem be, itt 3 ország – Magyarország, Horvátország és Szlovénia – marketing tevékenységéért voltam felelős.
– Milyen távra tervez?
– Szakmailag és magánéletileg is egyszerre tervezek nagyon rövid és hosszabb távra. A magánéletben mindig az adott nap teljes megélésére koncentrálok, a munkában pedig az aznapra kitűzött tevékenységek elvégzésére. Hosszabb távon mindkét fronton nagyon általános terveim vannak, mint például a harmonikus családi élet és a magas szakmai színvonalon, jókedvvel, jó csapatban végzett munka.
– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?
– Nem egy konkrét elérendő célom van, inkább azt tartom szem előtt, hogy folyamatosan képben legyen a környezeti változásokkal, és szakmailag megfelelően tudjak alkalmazkodni mindehhez.
– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?
– Az alapokat az első, szakmailag „igazi” munkahelyemen, a Nestlénél tanultam meg, ott Szabó István volt ez első mentorom. Azóta is folyamatosan tanulok, köszönhetően annak, hogy természetemből adódóan kíváncsi vagyok az emberekre: gyakran egy-egy nem szakmainak induló beszélgetésből is rengeteget tanulok például társosztályokon dolgozó kollégáktól, beosztottaktól, barátoktól. Ez az Intersnack Magyarországnál is ugyanígy van.
– Mivel motiválja a kollégáit?
– Kedvességgel, őszinteséggel, illetve azzal, hogy – remélem – tudják: maximálisan elfogadó vagyok, és bármilyen témával fordulhatnak hozzám.
– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?
– Olyan területen, amelyen kézzel fogható eredményt tudok produkálni, például a kézművesség sokféle ágában.
– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?
– Tudatosan sehogy, a kíváncsiságom visz előre ebben is.
– Mire sajnálja az idejét?
– Vásárlásra.
– Mivel lehet felbosszantani?
– Pimaszsággal, kétszínűséggel, sunyisággal.
– Milyen önkéntes munkát vállalna?
– Szívesen dolgoznék olyan helyen, ahol csecsemőket, kisbabákat lehet gondozni (és közben szeretgetni).
– Mire nem sajnálja a pénzt?
– Utazásra, feltöltődésre.
– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?
– Utazás, olvasás, erdei kirándulás, egy jó beszélgetés.
(Fotó: Intersnack Magyarország)
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.