Sófalvi Adrien: Maximálisan elfogadó vagyok

Sófalvi Adrien: Maximálisan elfogadó vagyok
Szerdahelyi Csaba  |  2022. 07. 13., 09:23

Egy-egy nem szakmainak induló beszélgetésből is rengeteget tanulok: például társosztályokon dolgozó kollégáktól, beosztottaktól, barátoktól – mondta az Üzletemnek Sófalvi Adrien, az Intersnack Magyarország marketingvezetője.

Sófalvi Adrien folyamatosan figyelemmel kíséri a változásokat, így azzal is tisztában lehetett, hogy milyen marketing csapathoz tér vissza. Úgy gondolja, nincs abban semmi különös, hogy egyszerre tervez nagyon rövid és hosszú távra – a munkában ugyanúgy, mint a családdal. Ha az is érdekli, hogy Adrien milyen önkéntes munkát vállalna, a választ elolvashatja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 419. interjújában.

– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

13 évvel ezelőtt már dolgoztam az Intersnack Magyarország marketingcsapatában, és büszke vagyok, hogy én lehetek az új marketingvezető. Ami külön öröm számomra, hogy ami miatt szerettem itt dolgozni, az nem változott: ugyanaz az emberiesség, szakmai profizmus és egészséges célorientáltság jellemzi a vállalatot, mint korábban. Szintén fontos volt a karrieremben, amikor a LEGO Hungária Kft. marketing és PR vezetői pozícióját töltöttem be, itt 3 ország – Magyarország, Horvátország és Szlovénia – marketing tevékenységéért voltam felelős.

– Milyen távra tervez?

Szakmailag és magánéletileg is egyszerre tervezek nagyon rövid és hosszabb távra. A magánéletben mindig az adott nap teljes megélésére koncentrálok, a munkában pedig az aznapra kitűzött tevékenységek elvégzésére. Hosszabb távon mindkét fronton nagyon általános terveim vannak, mint például a harmonikus családi élet és a magas szakmai színvonalon, jókedvvel, jó csapatban végzett munka.

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

Nem egy konkrét elérendő célom van, inkább azt tartom szem előtt, hogy folyamatosan képben legyen a környezeti változásokkal, és szakmailag megfelelően tudjak alkalmazkodni mindehhez.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

Az alapokat az első, szakmailag „igazi” munkahelyemen, a Nestlénél tanultam meg, ott Szabó István volt ez első mentorom. Azóta is folyamatosan tanulok, köszönhetően annak, hogy természetemből adódóan kíváncsi vagyok az emberekre: gyakran egy-egy nem szakmainak induló beszélgetésből is rengeteget tanulok például társosztályokon dolgozó kollégáktól, beosztottaktól, barátoktól. Ez az Intersnack Magyarországnál is ugyanígy van.

– Mivel motiválja a kollégáit?

Kedvességgel, őszinteséggel, illetve azzal, hogy – remélem – tudják: maximálisan elfogadó vagyok, és bármilyen témával fordulhatnak hozzám.

– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

Olyan területen, amelyen kézzel fogható eredményt tudok produkálni, például a kézművesség sokféle ágában.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

Tudatosan sehogy, a kíváncsiságom visz előre ebben is.

– Mire sajnálja az idejét?

Vásárlásra.

– Mivel lehet felbosszantani?

Pimaszsággal, kétszínűséggel, sunyisággal.

– Milyen önkéntes munkát vállalna?

Szívesen dolgoznék olyan helyen, ahol csecsemőket, kisbabákat lehet gondozni (és közben szeretgetni).

– Mire nem sajnálja a pénzt?

Utazásra, feltöltődésre.

– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

Utazás, olvasás, erdei kirándulás, egy jó beszélgetés.

(Fotó: Intersnack Magyarország)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS