A Telenor új kampánya a nyáron bevezetett #nagyonte platform gondolatiságát viszi tovább. A kampányt az Artificial Group készítette.
A négy, egyenként 20 másodperces kampányfilm a Telenor hálózatát, a Hipernetet állítja a középpontba, amellyel még egy haszontalannak tűnő scrollozgatás vagy pár random elcsípett videó is képes olyan élményeket adni, amelyektől egy kicsit többek lehetünk – írja a Kreatív Online az alkotóktól kapott közleményt idézve.
„Nem szeretnénk megmondani az embereknek, hogy mire és hogyan érdemes használni az internetet. A lehetőségeket szeretnénk megmutatni, amelyek egy hipergyors hálózatban rejlenek: azt a sok élményt, megszerezhető tudást, elmélyíthető kapcsolatot, amit a Hipernet adhat” – mondta Cséky Tímea, a Telenor marketingkommunikációs csoportvezetője.
„Az emberi kapcsolatokban nem csak az összekötő hálózat stabilitása a lényeges, hanem az, hogy a kommunikáció sebesen folyhasson. A Telenor Hipernet-hálózata pedig ezt a szerepet vállalja. Hogy mindenkit közelebb hoz ahhoz, ami számára fontos. Fontos volt, hogy az új arculat a Hipernet egyik fő pillérét, a sebességet is visszatükrözze, ami az egyik leginkább kézzelfogható tényező az ügyfeleink számára” – mondta Major Ádám, a Telenor marketingkommunikációs menedzsere.
A gamay a jelek szerint 129-szer izgalmasabb fajta a portugizinél, még akkor is, ha anno Merész Fülöp, Burgundia hercege hitvány fajtának titulálta és irtotta, mintha gyomnövény volna.
Az MVM Paksi Atomerőmű Zrt. 2023. november 16-án megtartotta az éves fizikai védelmi gyakorlatát az Országos Atomenergia Hivatal, az Országos Rendőr-főkapitányság és a Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság felügyelete mellett.