A Telenor új kampánya a nyáron bevezetett #nagyonte platform gondolatiságát viszi tovább. A kampányt az Artificial Group készítette.
A négy, egyenként 20 másodperces kampányfilm a Telenor hálózatát, a Hipernetet állítja a középpontba, amellyel még egy haszontalannak tűnő scrollozgatás vagy pár random elcsípett videó is képes olyan élményeket adni, amelyektől egy kicsit többek lehetünk – írja a Kreatív Online az alkotóktól kapott közleményt idézve.
„Nem szeretnénk megmondani az embereknek, hogy mire és hogyan érdemes használni az internetet. A lehetőségeket szeretnénk megmutatni, amelyek egy hipergyors hálózatban rejlenek: azt a sok élményt, megszerezhető tudást, elmélyíthető kapcsolatot, amit a Hipernet adhat” – mondta Cséky Tímea, a Telenor marketingkommunikációs csoportvezetője.
„Az emberi kapcsolatokban nem csak az összekötő hálózat stabilitása a lényeges, hanem az, hogy a kommunikáció sebesen folyhasson. A Telenor Hipernet-hálózata pedig ezt a szerepet vállalja. Hogy mindenkit közelebb hoz ahhoz, ami számára fontos. Fontos volt, hogy az új arculat a Hipernet egyik fő pillérét, a sebességet is visszatükrözze, ami az egyik leginkább kézzelfogható tényező az ügyfeleink számára” – mondta Major Ádám, a Telenor marketingkommunikációs menedzsere.
A beruházásösztönzésben is ki kell használni, hogy rendkívül Magyarország-barát az új washingtoni adminisztráció, és a legnagyobb amerikai cégeket is ösztönözni kell magyarországi befektetésekre – hívta fel a figyelmet Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
A Paksi Atomerőmű 4. blokkja a február 9-én bekövetkezett védelmi működés miatti automatikus leterhelődést követően újra névleges teljesítményen üzemel – tájékoztatott az Országos Atomenergia Hivatal.