Megjelent az Egészségturizmus marketing kézikönyv, amelynek két szerzője Puczkó László, a Health Tourism Worldwide ügyvezetője és társalapítója, valamint Irving Stackpole, a Stackpole & Associates elnöke.
A gyakorlati tanácsokat és módszereket bemutató kézikönyvet az utazási ipar, a desztinációmenedzsment, wellness- és egészségszolgáltatók, valamint az egészség, wellness- és gyógyturisztikai utazások területén működő vállalkozások és szervezetek számára hozták létre – írja a turizmus.com.
A kézikönyv feldolgozza a marketing alapvető kérdéseit, külön fejezetet szentelve a kereslet, a termékek, a márkák, az üzenetek, a vendégélmény, az árképzés, a piackutatás, valamint a digitális marketing és az együttműködések kérdéseinek.
A Covid-19 megváltoztatja az egészségügyi célú utazások keresletét és kínálatát is. A válságkommunikációs készségek továbbra is létfontosságúak, hiszen a korlátozások közeledő feloldásával a szolgáltatóknak a kereslet ugrásszerűen megjelenő terhelésére kell felkészülniük.
Ez az olasz pezsgő képes versenyezni a champagne-nyal.
Az Európai Bizottság jóváhagyta a projekt kivitelezési és finanszírozási szerződését.