Marketing kézikönyv az egészségturizmusban dolgozóknak

2021. 04. 26., 13:00

Megjelent az Egészségturizmus marketing kézikönyv, amelynek két szerzője Puczkó László, a Health Tourism Worldwide ügyvezetője és társalapítója, valamint Irving Stackpole, a Stackpole & Associates elnöke.

A gyakorlati tanácsokat és módszereket bemutató kézikönyvet az utazási ipar, a desztinációmenedzsment, wellness- és egészségszolgáltatók, valamint az egészség, wellness- és gyógyturisztikai utazások területén működő vállalkozások és szervezetek számára hozták létre – írja a turizmus.com.

A kézikönyv feldolgozza a marketing alapvető kérdéseit, külön fejezetet szentelve a kereslet, a termékek, a márkák, az üzenetek, a vendégélmény, az árképzés, a piackutatás, valamint a digitális marketing és az együttműködések kérdéseinek.

A Covid-19 megváltoztatja az egészségügyi célú utazások keresletét és kínálatát is. A válságkommunikációs készségek továbbra is létfontosságúak, hiszen a korlátozások közeledő feloldásával a szolgáltatóknak a kereslet ugrásszerűen megjelenő terhelésére kell felkészülniük.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS