Megjelent az Egészségturizmus marketing kézikönyv, amelynek két szerzője Puczkó László, a Health Tourism Worldwide ügyvezetője és társalapítója, valamint Irving Stackpole, a Stackpole & Associates elnöke.
A gyakorlati tanácsokat és módszereket bemutató kézikönyvet az utazási ipar, a desztinációmenedzsment, wellness- és egészségszolgáltatók, valamint az egészség, wellness- és gyógyturisztikai utazások területén működő vállalkozások és szervezetek számára hozták létre – írja a turizmus.com.
A kézikönyv feldolgozza a marketing alapvető kérdéseit, külön fejezetet szentelve a kereslet, a termékek, a márkák, az üzenetek, a vendégélmény, az árképzés, a piackutatás, valamint a digitális marketing és az együttműködések kérdéseinek.
A Covid-19 megváltoztatja az egészségügyi célú utazások keresletét és kínálatát is. A válságkommunikációs készségek továbbra is létfontosságúak, hiszen a korlátozások közeledő feloldásával a szolgáltatóknak a kereslet ugrásszerűen megjelenő terhelésére kell felkészülniük.
Rendkívüli eredménnyel zárult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a Budapest Borfesztivál közös jótékonysági borárverése.
Az épülő blokkok menetrend-követési képességéről beszélt a Portfolio Energy Investment Forum 2024. konferencián Jákli Gergely, a Paks II. Zrt. elnök-vezérigazgatója.