A Mediator reklámügynökséget is meglepte, hogy ekkora aktivitást vált ki a Lidl Facebook-oldalán posztolt, az IKEA húsgolyóival „viccelődő” bejegyzésük.
A Lidl közösségi felületeinek menedzselését több mint 3 éve vette át a Mediator, ők indították a márka magyarországi Instagram-oldalát is. Ekkora lavinára azonban ők sem számítottak a bejegyzés után.
Ezt írták: „Nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez az egyszerű recepthez nem kell szerelési útmutató! Ugye nálatok sem hiányozhat mellé a barna mártás és az áfonyalekvár?”
„Az IKEA kommunikációja mindig is bevállalós volt, így bíztunk benne, hogy reagálni fognak a kikacsintásunkra. Nem láttuk előre, hogy szinte minden márka bekapcsolódik majd a beszélgetésbe. Kísérletezés, bátorság és jó időzítés, ezek alapoztak meg a sikernek” – írták a Kreatív Online-nak a Mediatortól.
A bejegyzés már szerdán több mint egymillió felhasználót ért el, az oldal kedvelőinek száma átlépte a 900 ezret, a napokban pedig 3-4 ezer új felhasználó kezdte el követni a Lidl FB-oldalát.
Az ügynökség szerint az általuk kezelt Lidl és a Praktiker Facebook-oldalon volt már 1,5-2 millió feletti elérésű posztjuk, de egy általános terméknépszerűsítő bejegyzés esetében ez az elérés messze kiemelkedő eredménynek számít.
A beruházásösztönzésben is ki kell használni, hogy rendkívül Magyarország-barát az új washingtoni adminisztráció, és a legnagyobb amerikai cégeket is ösztönözni kell magyarországi befektetésekre – hívta fel a figyelmet Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
A Nemzetközi Atomenergia Ügynökség és az ukrán hatóságok tájékoztatása alapján az elmúlt két hónapban sem csökkent az ukrán energia-infrastruktúrát ért támadások száma. A támadások közvetlenül nem érintik az ukrajnai atomerőművek nukleáris biztonságát, azonban megzavarhatják működésüket.