Ilyen reklámok izgatják a magyar kamaszokat

2019. 04. 11., 18:30

Reklámszakemberek beszélgettek nem szakemberekkel a Carbon Group házi konferenciáján. A téma a kamaszkor volt.

„Figyelj rá! Állj készen, ha a kamasz kérdezni vagy mondani szeretne valamit. Akkor, amikor akarja és ott, ahol akarja. Így van esélyetek eredményesen kommunikálni” – ez volt a Carbon Group konferenciájának kommunikációs szempontból is hasznosítható következtetése.

A főként a kamaszkor általános problémáit tárgyaló kerekasztal résztvevői között volt Gyurkó Szilvia gyerekjogi szakértő és aktivista, Balatoni József tanár, író, blogger és Schwechtje Mihály, a Remélem, legközelebb sikerül meghalnod J című játékfilm írója és rendezője – írja a Kreatív Online.

Gosztonyi Csaba, az ügynökség tulajdonosa szerint az volt a rendezvény célja, hogy marketinges döntéshozók betekintsenek a kamaszokat övező sztereotípiák mögé. A közel ötven vendég közül végül ketten vállalkoztak arra, hogy közvetlenül chateljenek a Carbon által előre beszervezett kamaszokkal.

A beszélgetésekből az derült ki, hogy a kamaszok sallangmentes, őszinte, merész, ironizáló reklámokra, a kontroll elengedésére, a kiszámíthatatlan reakciókra szavaznak.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS