Reklámszakemberek beszélgettek nem szakemberekkel a Carbon Group házi konferenciáján. A téma a kamaszkor volt.
„Figyelj rá! Állj készen, ha a kamasz kérdezni vagy mondani szeretne valamit. Akkor, amikor akarja és ott, ahol akarja. Így van esélyetek eredményesen kommunikálni” – ez volt a Carbon Group konferenciájának kommunikációs szempontból is hasznosítható következtetése.
A főként a kamaszkor általános problémáit tárgyaló kerekasztal résztvevői között volt Gyurkó Szilvia gyerekjogi szakértő és aktivista, Balatoni József tanár, író, blogger és Schwechtje Mihály, a Remélem, legközelebb sikerül meghalnod J című játékfilm írója és rendezője – írja a Kreatív Online.
Gosztonyi Csaba, az ügynökség tulajdonosa szerint az volt a rendezvény célja, hogy marketinges döntéshozók betekintsenek a kamaszokat övező sztereotípiák mögé. A közel ötven vendég közül végül ketten vállalkoztak arra, hogy közvetlenül chateljenek a Carbon által előre beszervezett kamaszokkal.
A beszélgetésekből az derült ki, hogy a kamaszok sallangmentes, őszinte, merész, ironizáló reklámokra, a kontroll elengedésére, a kiszámíthatatlan reakciókra szavaznak.
Bormarketing stratégia, zérótolerancia, eredetvédelem, generációváltás, szőlőtermesztés és klímavédelem, kóstolós masterclassok március 3-án, a 11. Borkonferencián.
A szén-dioxid-mentesen előállított áram túlnyomó többségét tavaly is a Paksi Atomerőműben termelték meg. Az elmúlt 10 évben a hazai villamosenergia-fogyasztás átlagosan évi 1,28 százalékkal növekedett.