Katona Norbert a Szerencsejáték Zrt.-től érkezik a hazai marketingszakmát összefogó Magyar Marketing Szövetséghez. Ő lesz tavasztól az operatív igazgató.
Katona Norbert, az MMSZ új operatív igazgatója négy évig volt aktív tagja a szövetség elnökségének, nevéhez fűződik a megbízói kör exkluzív fórumának, a Marketing Döntéshozók Klubjának az életre hívása és irányítása – írja a Kreatív Online.
A szakember a Szerencsejáték Zrt-nél korábban többek között a marketing és kommunikációs terület, valamint a kereskedelmi terület helyettes vezetőjeként tevékenykedett.
„A tavaszi közgyűlésre abban a szellemben készülünk, hogy tovább erősítsük a szövetség saját márkáját és egyúttal a pozícióját is, a piacon és a szakmán belül egyaránt. A szervezet a jövőben még nagyobb figyelmet kíván fordítani a megbízói-, illetve hirdetői oldal képviseletére és szakmai támogatására” – hangsúlyozta Hinora Ferenc, a szervezet elnöke.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.