Katona Norbert a Szerencsejáték Zrt.-től érkezik a hazai marketingszakmát összefogó Magyar Marketing Szövetséghez. Ő lesz tavasztól az operatív igazgató.
Katona Norbert, az MMSZ új operatív igazgatója négy évig volt aktív tagja a szövetség elnökségének, nevéhez fűződik a megbízói kör exkluzív fórumának, a Marketing Döntéshozók Klubjának az életre hívása és irányítása – írja a Kreatív Online.
A szakember a Szerencsejáték Zrt-nél korábban többek között a marketing és kommunikációs terület, valamint a kereskedelmi terület helyettes vezetőjeként tevékenykedett.
„A tavaszi közgyűlésre abban a szellemben készülünk, hogy tovább erősítsük a szövetség saját márkáját és egyúttal a pozícióját is, a piacon és a szakmán belül egyaránt. A szervezet a jövőben még nagyobb figyelmet kíván fordítani a megbízói-, illetve hirdetői oldal képviseletére és szakmai támogatására” – hangsúlyozta Hinora Ferenc, a szervezet elnöke.
Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.
Miközben hazánkban folyamatos esélylatolgatás zajlik Paks 2 sikeres kivitelezésével kapcsolatban, sokan már azt vetik fel, hogy figyelembe véve hazánk energiaéhségét, valamint azt a tényt, hogy előbb-utóbb Paks 1-et mégiscsak le kell állítani, már rég Paks 3-on kellene gondolkodni – írja Gyurcsik Attila, az Accorde Alapkezelő vezérigazgatója.