Lemarad a versenyben, ha nincsen a cégének YouTube oldala

2019. 05. 31., 08:45

Ma már nem elég, ha valakinek céges Facebook-oldala van, a YouTube ugyanis nélkülözhetetlenné vált a vállalkozások életében – állítja a szakember.

A fiatalok tévézés helyett inkább már influencereket követnek, akik az esetek többségében értéket nem képviselnek. A közhiedelem szerint információbőség van az interneten, de ezek többsége használhatatlan. Az online területen még mindig sok a kiaknázatlan lehetőség, és aki most foglal területet, annak a családja is gazdag lehet.

2019-re eljutottunk odáig, hogy a fiatalok nem nézik a televíziót és könyveket sem olvasnak. Szabadidejüket az tölti ki, hogy a véleményvezérek ökörködését figyelik a közösségi oldalakon, és a neten is inkább a videókat vagy a képeket nézegetik ahelyett, hogy értékes dolgokkal foglalkoznának.

Kasza Tamás Lezárási Specialista arról beszélt, hiába található rengeteg információ az interneten, kevesen gyártanak igazán használható tartalmakat.

„Most azt éljük át, mint amikor Kolumbusz felfedezte Amerikát. Aki akkor területet foglalt, annak a családja ma is gazdag Mexikóban. Ugyanez zajlik az interneten 2019-ben. A magyar YouTube-sztárok akár havi egymillió forintot is megkeresnek. A piac már nem kizárólag az országot, hanem az egész világot jelenti, ha valaki beszél angolul” – magyarázta a szakember, akit ügyfelei az egyik leggyakorlatiasabb trénerként emlegetnek.

A Lezárási Specialista azt tanácsolja azoknak a vállalkozóknak, akik nem szeretnének lemaradni, hogy heti rendszerességgel töltsenek fel egy legalább tízperces videót az oldalaikra, és naponta posztoljanak az Instagramon és a Facebookon.

Ehhez persze előbb kommunikálni kell megtanulni, hiszen hiába tanult valaki marketinget, ha nem mer kamera elé állni. Ez a lezárási forgatókönyv, amit Kasza Tamás ingyenes könyvéből és videóiból el lehet sajátítani.

A szakértő hozzátette, ma már nem elég, ha valakinek van egy weboldala és egy céges Facebook-oldala, a YouTube ugyanis nélkülözhetetlenné vált a vállalkozások életében.

„Gyakorlatilag a régi kuponos módszereket lehet felvinni a netre, és ha valaki vesz valamit, akkor azonnal kell kapnia egy kedvezményt a következő árura, szolgáltatásra, de a lényeg, hogy mennyi új embert érünk el az ingyenes tartalmakkal. Minél több tudást adunk ingyen, annál több bevételünk lesz” – értékelt.

Kasza Tamás szerint a hazai cégek 80 százaléka nincs jelen eléggé az interneten, sőt, még működő vagy aktualizált weboldaluk sincs. Sokan a régi vevőkből élnek egyre alacsonyabb bevétellel, pedig áremelést érhetnének el, ha nekiállnának a márkaépítésnek. Hatványozottan igaz ez most, hogy sok a pénz a gazdasági körforgásban.

A Lezárási Specialistának három ügyfélköre van, akiknek rengeteg internetes anyagot gyártott. Olyan magánszemélyeknek segít, akik el akarnak indulni, olyan értékesítőknek, akik többet akarnak keresni, és olyan cégvezetőknek, akik eladnak, tehát tárgyalásaik vannak.

Kasza Tamás 25 éve tréner, 19 éves korában Münchenben végzett el egy trénerakadémiát, amit Magyarországon csak hárman mondhatnak el magukról. Mostanáig körülbelül 70 ezer ember előtt tartott előadást öt földrészen. Kilenc műfajban 25 könyvet írt, amelyek közül 7 díjmentesen letölthető.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-12-07 16:10:00
Az uniós tagállamok állandó képviselői megállapodtak egy olyan új jogszabályra vonatkozó tanácsi megbízásról, amely uniós szinten megkönnyíti az egészségügyi adatok cseréjét és az azokhoz való hozzáférést.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 12. 05., 23:30
epizód: 2023 / 19   |   hossz: 20:00
Ebben az epizódban azt a nagy horderejű és rendkívül összetett munkát mutatjuk be, amit Magyarország legmagasabb irodaháza, a MOL Campus építése során végeztek a kivitelezők. A csúcsidőszakban 1800 dolgozó munkáját összefogó Wolf András meg is kapta érte az Év Projektmenedzsere díjat, amit a Projektmenedzsment Kiválóság Tábla tagjaiból álló zsűri ítélt meg számára. A Market Építő Zrt. műszaki vezérigazgató-helyettese szerint amellett, hogy nagy elismerés kollégáktól kapni egy ekkora díjat, meg is erősítette abban a tudatban, hogy érdemes példamutatóan, kitartóan dolgozni a sikerért. A szakember persze a MOL Campus innovatív kivitelezését és fenntartható megoldásait is örömmel bemutatta a BizniszPlusznak adott interjúban.
Egyetlen vállalkozás sem építi fel önmagát, és a legfőbb erőforrása a vezető, aki – pláne egy új üzlet megalapozása közben – sajátos támogatást igényel. A többféle vállalkozás- és vezetőfejlesztő tréninget szervező SEED Alapítvány az ügyvezető igazgató szerint még frissebb módszerekkel, gyakorló vállalkozókkal mentorálja a kezdőket. Lakatosné Lukács Zsuzsanna ebben az epizódban világít rá, hányféle teendő van egy üzleti ötlettel, mire az működő vállalkozássá alakul. Ezen az úton tereli végig az újdonsült cégeket a RajtUp programjuk is.
Ebben az epizódban Pataki Tamás, a Canon Business Development Managere segítségével mutatjuk be, hogy milyen eszközök és mesterséges intelligencia megoldások lehetnek az orvosok segítségére – már nem is a jövőben, hanem akár napjainkban. Az elöregedő társadalmakban egyre több pácienst kell ellátnia az egészségügynek, így olyan technológiák nélkül, amiket például a Canon Medical Solutions képalkotó rendszerei nyújtanak, egyre nehezebb megfelelő számú és pontosságú diagnózist felállítani. De mi köze mindennek a ReCaptcha internet-felhasználó azonosításhoz és az önvezető autókhoz? Ez is kiderül a beszélgetésből.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS