Ma már nem elég, ha valakinek céges Facebook-oldala van, a YouTube ugyanis nélkülözhetetlenné vált a vállalkozások életében – állítja a szakember.
A fiatalok tévézés helyett inkább már influencereket követnek, akik az esetek többségében értéket nem képviselnek. A közhiedelem szerint információbőség van az interneten, de ezek többsége használhatatlan. Az online területen még mindig sok a kiaknázatlan lehetőség, és aki most foglal területet, annak a családja is gazdag lehet.
2019-re eljutottunk odáig, hogy a fiatalok nem nézik a televíziót és könyveket sem olvasnak. Szabadidejüket az tölti ki, hogy a véleményvezérek ökörködését figyelik a közösségi oldalakon, és a neten is inkább a videókat vagy a képeket nézegetik ahelyett, hogy értékes dolgokkal foglalkoznának.
Kasza Tamás Lezárási Specialista arról beszélt, hiába található rengeteg információ az interneten, kevesen gyártanak igazán használható tartalmakat.
„Most azt éljük át, mint amikor Kolumbusz felfedezte Amerikát. Aki akkor területet foglalt, annak a családja ma is gazdag Mexikóban. Ugyanez zajlik az interneten 2019-ben. A magyar YouTube-sztárok akár havi egymillió forintot is megkeresnek. A piac már nem kizárólag az országot, hanem az egész világot jelenti, ha valaki beszél angolul” – magyarázta a szakember, akit ügyfelei az egyik leggyakorlatiasabb trénerként emlegetnek.
A Lezárási Specialista azt tanácsolja azoknak a vállalkozóknak, akik nem szeretnének lemaradni, hogy heti rendszerességgel töltsenek fel egy legalább tízperces videót az oldalaikra, és naponta posztoljanak az Instagramon és a Facebookon.
Ehhez persze előbb kommunikálni kell megtanulni, hiszen hiába tanult valaki marketinget, ha nem mer kamera elé állni. Ez a lezárási forgatókönyv, amit Kasza Tamás ingyenes könyvéből és videóiból el lehet sajátítani.
A szakértő hozzátette, ma már nem elég, ha valakinek van egy weboldala és egy céges Facebook-oldala, a YouTube ugyanis nélkülözhetetlenné vált a vállalkozások életében.
„Gyakorlatilag a régi kuponos módszereket lehet felvinni a netre, és ha valaki vesz valamit, akkor azonnal kell kapnia egy kedvezményt a következő árura, szolgáltatásra, de a lényeg, hogy mennyi új embert érünk el az ingyenes tartalmakkal. Minél több tudást adunk ingyen, annál több bevételünk lesz” – értékelt.
Kasza Tamás szerint a hazai cégek 80 százaléka nincs jelen eléggé az interneten, sőt, még működő vagy aktualizált weboldaluk sincs. Sokan a régi vevőkből élnek egyre alacsonyabb bevétellel, pedig áremelést érhetnének el, ha nekiállnának a márkaépítésnek. Hatványozottan igaz ez most, hogy sok a pénz a gazdasági körforgásban.
A Lezárási Specialistának három ügyfélköre van, akiknek rengeteg internetes anyagot gyártott. Olyan magánszemélyeknek segít, akik el akarnak indulni, olyan értékesítőknek, akik többet akarnak keresni, és olyan cégvezetőknek, akik eladnak, tehát tárgyalásaik vannak.
Kasza Tamás 25 éve tréner, 19 éves korában Münchenben végzett el egy trénerakadémiát, amit Magyarországon csak hárman mondhatnak el magukról. Mostanáig körülbelül 70 ezer ember előtt tartott előadást öt földrészen. Kilenc műfajban 25 könyvet írt, amelyek közül 7 díjmentesen letölthető.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.