Lemarad a versenyben, ha nincsen a cégének YouTube oldala

2019. 05. 31., 08:45

Ma már nem elég, ha valakinek céges Facebook-oldala van, a YouTube ugyanis nélkülözhetetlenné vált a vállalkozások életében – állítja a szakember.

A fiatalok tévézés helyett inkább már influencereket követnek, akik az esetek többségében értéket nem képviselnek. A közhiedelem szerint információbőség van az interneten, de ezek többsége használhatatlan. Az online területen még mindig sok a kiaknázatlan lehetőség, és aki most foglal területet, annak a családja is gazdag lehet.

2019-re eljutottunk odáig, hogy a fiatalok nem nézik a televíziót és könyveket sem olvasnak. Szabadidejüket az tölti ki, hogy a véleményvezérek ökörködését figyelik a közösségi oldalakon, és a neten is inkább a videókat vagy a képeket nézegetik ahelyett, hogy értékes dolgokkal foglalkoznának.

Kasza Tamás Lezárási Specialista arról beszélt, hiába található rengeteg információ az interneten, kevesen gyártanak igazán használható tartalmakat.

„Most azt éljük át, mint amikor Kolumbusz felfedezte Amerikát. Aki akkor területet foglalt, annak a családja ma is gazdag Mexikóban. Ugyanez zajlik az interneten 2019-ben. A magyar YouTube-sztárok akár havi egymillió forintot is megkeresnek. A piac már nem kizárólag az országot, hanem az egész világot jelenti, ha valaki beszél angolul” – magyarázta a szakember, akit ügyfelei az egyik leggyakorlatiasabb trénerként emlegetnek.

A Lezárási Specialista azt tanácsolja azoknak a vállalkozóknak, akik nem szeretnének lemaradni, hogy heti rendszerességgel töltsenek fel egy legalább tízperces videót az oldalaikra, és naponta posztoljanak az Instagramon és a Facebookon.

Ehhez persze előbb kommunikálni kell megtanulni, hiszen hiába tanult valaki marketinget, ha nem mer kamera elé állni. Ez a lezárási forgatókönyv, amit Kasza Tamás ingyenes könyvéből és videóiból el lehet sajátítani.

A szakértő hozzátette, ma már nem elég, ha valakinek van egy weboldala és egy céges Facebook-oldala, a YouTube ugyanis nélkülözhetetlenné vált a vállalkozások életében.

„Gyakorlatilag a régi kuponos módszereket lehet felvinni a netre, és ha valaki vesz valamit, akkor azonnal kell kapnia egy kedvezményt a következő árura, szolgáltatásra, de a lényeg, hogy mennyi új embert érünk el az ingyenes tartalmakkal. Minél több tudást adunk ingyen, annál több bevételünk lesz” – értékelt.

Kasza Tamás szerint a hazai cégek 80 százaléka nincs jelen eléggé az interneten, sőt, még működő vagy aktualizált weboldaluk sincs. Sokan a régi vevőkből élnek egyre alacsonyabb bevétellel, pedig áremelést érhetnének el, ha nekiállnának a márkaépítésnek. Hatványozottan igaz ez most, hogy sok a pénz a gazdasági körforgásban.

A Lezárási Specialistának három ügyfélköre van, akiknek rengeteg internetes anyagot gyártott. Olyan magánszemélyeknek segít, akik el akarnak indulni, olyan értékesítőknek, akik többet akarnak keresni, és olyan cégvezetőknek, akik eladnak, tehát tárgyalásaik vannak.

Kasza Tamás 25 éve tréner, 19 éves korában Münchenben végzett el egy trénerakadémiát, amit Magyarországon csak hárman mondhatnak el magukról. Mostanáig körülbelül 70 ezer ember előtt tartott előadást öt földrészen. Kilenc műfajban 25 könyvet írt, amelyek közül 7 díjmentesen letölthető.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS