Nyilvános workshop keretében vitatta meg a reklámipar szereplőivel a hatóság megújuló influenszer-marketing útmutatójának a tervezetét a Gazdasági Versenyhivatal.
A nemzeti versenyhatóság 2017 végén publikálta influenszer marketinggel kapcsolatos gyakorlati útmutatóját, amely közérthető, a mindennapi gyakorlatban felhasználható segítséget nyújtott a jogkövető piaci szereplőknek, az így hirdető vállalkozásoknak, a közvetítő- és reklámügynökségeknek, illetve maguknak a véleményvezéreknek is.
A versenyhatóság az elmúlt hónapokban felülvizsgálta és megújította a segédanyagot, hogy az lépést tartson az eltelt időszak technológiai fejlődéséből fakadó új elvárásokkal, illetve az időközbeni versenyhivatali és bírósági döntések iránymutatásaival. A dokumentum továbbra is gyakorlat-központúan, pozitív és negatív példák bemutatásával igyekszik támogatást adni.
A versenyhatóság társadalmi konzultációt folytatott a felfrissített iránymutatásról, amely során élénk érdeklődéssel találkozott a reklámszakma oldaláról. A GVH nyilvános, online módon is közvetített workshop keretében vitatta meg a dokumentummal kapcsolatban érkezett javaslatokat és felvetéseket. Az eseményen a Versenyhivatal munkatársai részletesen válaszoltak a konzultáció során felmerült észrevételekre, illetve a workshop résztvevőinek kérdéseire.
A nyilvános társadalmi egyeztetések lezárulását követően a versenyhatóság várhatóan 2022 őszén teszi közzé megújult véleményvezér-útmutatóját a honlapján.
GVH Sajtóiroda
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.