Reklám

Itt találod az összes cikket a „reklám” témában!

GVH: Európa-szerte kaotikus az influenszerek reklámtevékenyége

GVH: Európa-szerte kaotikus az influenszerek reklámtevékenyége

A versenyhivatal 28 magyar véleményvezér posztjait vizsgálta.
2023. 11. 09., 09:08
Bartha Péter: Nagy ügyfelek bizalmát élvezzük

Személyes célom, hogy a cégvezetést majd a most formálódó erős, szakmai menedzsment vegye át tőlem – mondta az Üzletemnek Bartha Péter, az Armadillo Kreatív Ügynökség ügyvezetője.

2023. 06. 27., 16:51
Szigorodik a reklámetikai kódex

A reklámszakma június végén életbe lépő önszabályozó dokumentuma új, alkalmanként a hatályos uniós irányelveknél is szigorúbb követelményeket támaszt a hirdetésekkel szemben. Számos iparágnak célszerű áttekinteni hirdetési gyakorlatát.

2023. 02. 17., 12:18
GVH: sokszor zavarosak a „zöld” reklámüzenetek

A Gazdasági Versenyhivatal gyorsvizsgálata alapján a vállalkozások fenntarthatóságra utaló reklámkommunikációi sok esetben nem párosulnak a fogyasztók számára könnyen elérhető és releváns alátámasztással. A GVH ugyanakkor pozitív példákat is talált a hazai gyakorlatok között.

2022. 03. 03., 14:12
Robbanás a magyar podcast piacon

2021-ben a hazai podcast piacon egyre több magas minőségű audio streaming jelent meg, a cégek is felismerték az ebben rejlő márkaépítő potenciált. A vállalatok rákényszerültek, hogy új kreatív marketingmegoldásokhoz nyúljanak. A podcast arany középútnak számít.

2021. 11. 22., 10:03
A nők lényegesen jobb reklámelemzők

Nem szeretjük, ha irritálóan tolakodó, harsány és unásig ismétlődik egy internetes reklám. Szeretjük viszont a jó reklámzenét, a humort, a szép képeket és ha frappáns a sztori. Ha pedig egy online reklám szerethető, hatására többet is vásárolunk, kiváltképp a nők.

2021. 04. 08., 10:00
Kkv-k figyelmébe: nyitási marketing terv 5 pontban

Egy hónap után szerdán kinyithattak az üzletek. Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő öt pontban foglalta össze a legfontosabb marketing feladatokat, amelyeket egy kkv elvégezhet a sikeres nyitás érdekében.

2020. 10. 22., 14:30
Újabb eszközt kínálnak a magyar hirdetőknek

A YouTube újabb eszközt kínál a magyar hirdetők számára, hogy még hatékonyabban érjék el reklámjaikkal a platform nézőit. Az új módszer, a YouTube Select segítségével olyan videóknál és csatornákon helyezhetik el hirdetéseiket, amelyek relevánsak egy adott szolgáltatás vagy termék meghatározott közönsége számára.

2020. 08. 24., 16:00
Coca-Cola: Legyen az otthonod a B-közép!

A Premier League leghíresebb angol focistáit szerződtette a Coca-Cola legújabb, brit kampányához. Arra ösztönzik a szurkolókat, hogy minél több meccset otthon nézzenek meg.

2020. 07. 14., 10:45
Még több reklám kerül a YouTube-ra

Júliusban új hirdetéskezelési szabályokat alkalmaz a YouTube: ez kedvez a pénzre vágyóknak, a reklámokat nem kedvelő nézők viszont nem örülhetnek.

2020. 07. 02., 15:15
Nagyobb rugalmasságot várnak el a reklámügynökségektől

A marketingbüdzsé lecsökkentése mellett is nagyobb lett a menedzsment által a marketingkommunikációtól elvárt eredményesség, a rugalmasság pedig kimondottan felértékelődött – derül ki a Progressive felméréséből.

2020. 05. 29., 14:30
Megtévesztő koronavírusos reklámok tömegét blokkolták

Az Európai Bizottság és a tagállami fogyasztóvédelmi hatóságok koordináltan fésültek át weboldalakat. A cél az volt, hogy feltárják: az Európai Unió fogyasztóit hol célozzák átverésekkel a koronavírussal kapcsolatba hozható termékek hirdetéseiben.

2020. 04. 07., 10:45
Kevesebbet hirdetett az állam a televízióban tavaly

Tavaly a magyarországi televíziós reklámiac 4 százalékos bővüléssel 63 milliárd forintos bevételt ért el – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég elemzéséből.

2020. 03. 24., 10:00
Készülhetnek a turisztikában az újranyitásra

Ingyenes megjelenési lehetőséggel és marketingtanácsokkal szeretné segíteni a turisztikai létesítményeket, programgazdákat, a KidsOasis családbarát szállodai minősítési rendszer.

2020. 03. 21., 09:00
Csodaszerek a koronavírus ellen?

A most kialakult helyzetben sokan keresik azt a csodaszert, amellyel megvédhetik magukat és családjukat a betegségtől. Vajon fenntartás nélkül lehet-e hinni az ilyen reklámoknak és egyáltalán lehet-e jogszerűen reklámozni a vírus ellen védő termékeket?

2019. 11. 13., 11:00
A tévés reklámok egyelőre mindent visznek

A digitális költés robbanásszerűen növekszik, a print visszaesésével a kültéri reklámok a harmadik helyre léptek elő – derül ki a CANnual Reportból.

2019. 10. 31., 12:15
Hogyan reklámozhat egy influencer?

Mivel a véleményvezérek sok esetben a hagyományos hirdetési eszközöknél jóval több fogyasztót érnek el, szerepük felértékelődött a hirdetők körében. Az elmúlt években lefolytatott versenyhivatali vizsgálatok azonban feltárták, hogy az általuk alkalmazott gyakorlat nem mindig volt megfelelő.

2019. 09. 06., 11:45
Az építőipari cégek ezerrel nyomták a szponzorüzeneteket

Tanulmányt készített a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa a televíziós műsorszámok idei első félévi szponzorációjáról. A Duna TV és az RTL Klub esetében nőtt, a TV2-nél csökkent a támogatói aktivitás.

2019. 09. 05., 14:00
Két újabb ügyfél választotta az Atmediát

Újabb két ügyféllel indítja az őszt az Atmedia, nyáron ugyanis az Utazómajom és az Igényesférfi szolgáltatói szerződtek reklámfelületeik értékesítésére a kereskedőházzal.

2019. 07. 31., 17:30
360 fokban az 5 éves Groupama Aréna

Idén nyáron ünnepli ötödik születésnapját Európa egyik legmodernebb sportlétesítménye, a Groupama Aréna. Az épület névadója erre az alkalomra egy különlegesen látványos videót készítettek.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS