A reklámszakmában is különbség van az azonos tapasztalatú női és férfi dolgozók fizetése között.
Kreatívok és accountok töltötték ki eddig legnagyobb számban az Ügynökségi Népszámlálást. A projekt Marosi Gergő, a Mito és Nagy László, az ACG kreatívigazgatójának a kezdeményezése – írja a Kreatív Online.
Átfogó és reális képet kívánnak kapni a reklámszakmáról, demográfiai és fizetési statisztikák is készülnek a névtelen adatok alapján.
Az eddigi csaknem ezer kitöltőből 398-an kreatívok, 381-en ügyfélkapcsolaton dolgoznak, 53 százalékuk nő, 47 százalékuk férfi. A válaszokat december 9-ig várják.
Az előzetes eredményekből kiderült, hogy az összehasonlítható pozícióban dolgozó férfiak többet keresnek a nőknél.
A csapat élén a hazai döntő győztese, Kelemen Roland, a nyíregyházi Hunguest Sóstó szálloda séfhelyettese áll.
Az Országos Atomenergia Hivatal öt évre szóló együttműködési megállapodást írt alá a brit nukleáris hatósággal a nukleáris biztonsággal kapcsolatos hatósági együttműködés erősítése érdekében.