A reklámszakmában is különbség van az azonos tapasztalatú női és férfi dolgozók fizetése között.
Kreatívok és accountok töltötték ki eddig legnagyobb számban az Ügynökségi Népszámlálást. A projekt Marosi Gergő, a Mito és Nagy László, az ACG kreatívigazgatójának a kezdeményezése – írja a Kreatív Online.
Átfogó és reális képet kívánnak kapni a reklámszakmáról, demográfiai és fizetési statisztikák is készülnek a névtelen adatok alapján.
Az eddigi csaknem ezer kitöltőből 398-an kreatívok, 381-en ügyfélkapcsolaton dolgoznak, 53 százalékuk nő, 47 százalékuk férfi. A válaszokat december 9-ig várják.
Az előzetes eredményekből kiderült, hogy az összehasonlítható pozícióban dolgozó férfiak többet keresnek a nőknél.
A magyar gazdaság ismét egy stratégiai ágazatban, az orvostechnikai és gyógyszeripari szektort érintő fejlesztésekkel erősödik – szögezte le Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója, a SCHOTT Hungary Kft. tisztatérrel felszerelt gyártócsarnokának alapkőletételén, Lukácsházán. A gyógyszeripari üveg csomagolóanyagok gyártásával foglalkozó vállalat egy időben három új beruházást indított el összesen közel 100 milliárd forint értékben.
A tagállamok atomenergiával kapcsolatos terveinek megvalósításához jelentős, 2050-ig mintegy 241 milliárd euró összegű beruházásra lesz szükség, amiből részben a meglévő reaktorok élettartamát hosszabbíthatják meg, részben pedig új nagyméretű reaktorokat építhetnek – állapította meg az Európai Bizottság.