A reklámszakmában is különbség van az azonos tapasztalatú női és férfi dolgozók fizetése között.
Kreatívok és accountok töltötték ki eddig legnagyobb számban az Ügynökségi Népszámlálást. A projekt Marosi Gergő, a Mito és Nagy László, az ACG kreatívigazgatójának a kezdeményezése – írja a Kreatív Online.
Átfogó és reális képet kívánnak kapni a reklámszakmáról, demográfiai és fizetési statisztikák is készülnek a névtelen adatok alapján.
Az eddigi csaknem ezer kitöltőből 398-an kreatívok, 381-en ügyfélkapcsolaton dolgoznak, 53 százalékuk nő, 47 százalékuk férfi. A válaszokat december 9-ig várják.
Az előzetes eredményekből kiderült, hogy az összehasonlítható pozícióban dolgozó férfiak többet keresnek a nőknél.
Nem tudja elviselni, ha kukából eszik valaki.
2023. február 1-én hajnalban megkezdték a Paksi Atomerőmű 1. blokkjához tartozó villamos berendezés szénkeféjének cseréjét.