A reklámszakmában is különbség van az azonos tapasztalatú női és férfi dolgozók fizetése között.
Kreatívok és accountok töltötték ki eddig legnagyobb számban az Ügynökségi Népszámlálást. A projekt Marosi Gergő, a Mito és Nagy László, az ACG kreatívigazgatójának a kezdeményezése – írja a Kreatív Online.
Átfogó és reális képet kívánnak kapni a reklámszakmáról, demográfiai és fizetési statisztikák is készülnek a névtelen adatok alapján.
Az eddigi csaknem ezer kitöltőből 398-an kreatívok, 381-en ügyfélkapcsolaton dolgoznak, 53 százalékuk nő, 47 százalékuk férfi. A válaszokat december 9-ig várják.
Az előzetes eredményekből kiderült, hogy az összehasonlítható pozícióban dolgozó férfiak többet keresnek a nőknél.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.