Tagügynökségekkel bővült a magyar tulajdonú Hinora Group, ami új ügynökségi brandet, arculatot és szervezeti felállást eredményez. A cég azzal indokolta az átalakulást, hogy az elmúlt évek növekedése nyomán beléptek a legnagyobb magyar ügynökségek csoportjába.
Positive by Hinora Groupként folytatja működését a Hinora Group Communications – tájékoztatta a cég a Kreatívot. A 2001-ben alapított full service reklámügynökség nem csak új ügynökségi brandet vezet be, hanem teljes arculatváltáson is átesett.
A cégcsoportot mostantól három tagügynökség alkotja: a Positive Advertising, a Positive Digital & Social, valamint a Positive PR.
A reklámügynökségi csoport kreatív ágát, a Positive Advertisingot Nagy Márton társtulajdonosként és Creative Managing Partnerként irányítja a jövőben.
A Positive Digital&Social Managing Partnere, a júniusban a cégcsoporthoz csatlakozó Kéri Gábor lett.
A Hinora 50 százalékos tulajdonrészt vásárolt a Positive Communications PR-ügynökségben, így Kerekes-Dancsok Regina – az ügynökség alapítója – a Positive PR-tagügynökséget ezentúl Managing Partnerként vezeti.
A három tagügynökséget integráltan összefogó Positive by Hinora Groupot továbbra is Hinora Bálint irányítja Group Managing Directorként.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.