Majka Kasza Tibi nyomába eredt a Facebookon

2019. 01. 23., 14:45

Kasza Tibi, Rubint Réka, Hosszú Katinka, Majka. Ők vezetik a Facebookon a legtöbb rajongóval rendelkezők listáját Magyarországon.

Kasza Tibi vezeti 2019-ben is a magyar Facebook Celeb Toplistát a Front Page Communications által üzemeltetett Fészbuker.hu adatai alapján – írja a Kreatív Online.

(Az órára pontos adat szerint Kasza Tibinek 2019. január 23-án 11 órakor 1 millió 54 ezer 933 kedvelője volt, és 1 millió 31 ezer 955-en követték.)

Rubint Réka második, neki 27 ezerrel csökkent a tábora, Hosszú Katinka pedig maradt a harmadik helyen. Majoros Péter (Majka) most a negyedik helyen szerepel.

Bradács András, a Front Page Communications vezető tanácsadója szerint az élmezőny rajongónövelésének lassulására lehet számítani a jövőben.

Kasza Tibi abban is az élen áll, hogy egy év alatt mennyivel nőtt az FB-n rajongóinak száma. Ebben holtversenyben van Majkával, 56 ezer új fannel.

TOP 5 2019. januárjában

1. Kasza Tibi (1 millió 54 ezer rajongó)

2. Rubint Réka (922 ezer)

3. Hosszú Katinka (498 ezer)

4. Majka (476 ezer)

5. Kiss Ádám (462 ezer)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS