A Neo Interactive győzött a Scitec Nutrition meghívásos közösségi média tenderén.
„Nincsen ugyan külföldi irodájuk, de a Neo demonstrálta a legmeggyőzőbben azon készségeket és kompetenciákat, amelyeket fontosnak tartunk egy ügynökségnél” – mondta Gyenes András, a Scitec vezérigazgatója a meghívásos tender lezárása után. A hírről a Kreatív Online számolt be.
Az együttműködés első célkitűzése, hogy 13 európai országra nézve alakítsanak ki hirdetési stratégiát a testépítő célközönségnek szánt márkákra vonatkozóan.
Mindegyik országban az eddig elsősorban magyar piacra fókuszáló Neo menedzseli a közösségi média hirdetéseket.
Minden ország piacán azonos, hogy a termékkategória specialitása miatt szigorúan ellenőrzött keretek között lehet végezni a marketing feladatokat. Az elkészült hirdetésekben csak tudományosan alátámasztott állítások szerepelhetnek.
A fehér proseccóhoz hasonlóan a rozék is csak akkor nevezhetők proseccónak, ha a régió kilenc jól meghatározott tartományában termesztett szőlőből készülnek, illetve legalább 60 napig kell érlelődniük.
A Paksi Atomerőműben befejezték a 2. blokk ez évre tervezett karbantartását és éves főjavítását. Az üzemeltető szakemberek felterhelték a blokkot.