A Friendly Creative nyerte a Zwack szeszesitalgyártó cég meghívásos közösségimédia-tenderét.
Az egykörös, meghívásos tenderen öt ügynökség vett részt, a megbízást korábban a Doupla látta el – mondta Palcsó Sára, a Zwack marketingigazgatója a Kreatívnak.
Palcsó Sára szerint az italok mindig egyfajta életstílust is közvetítenek, ehhez kell speciális megközelítés.
A Friendly Creative a Zwack Unicum teljes portfóliójának közösségi médiás kommunikációját kezeli majd.
„Korábban is dolgoztunk már együtt, most végre megkaptuk a lehetőséget, hogy egy átfogó digitális stratégiai tervet tegyünk le a Zwack marketing csapata elé, amivel tovább építhetik márkáikat a social térben” – mondta Bósza Zsolt, az ügynökség ügyvezető-tulajdonosa.
A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
A kormány felmentést kért a Paks II. beruházás számára az előző amerikai adminisztráció által „politikai bosszúból” meghozott szankciók alól, amelyek nehezítik a beruházás előrehaladását – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.