A Friendly Creative nyerte a Zwack szeszesitalgyártó cég meghívásos közösségimédia-tenderét.
Az egykörös, meghívásos tenderen öt ügynökség vett részt, a megbízást korábban a Doupla látta el – mondta Palcsó Sára, a Zwack marketingigazgatója a Kreatívnak.
Palcsó Sára szerint az italok mindig egyfajta életstílust is közvetítenek, ehhez kell speciális megközelítés.
A Friendly Creative a Zwack Unicum teljes portfóliójának közösségi médiás kommunikációját kezeli majd.
„Korábban is dolgoztunk már együtt, most végre megkaptuk a lehetőséget, hogy egy átfogó digitális stratégiai tervet tegyünk le a Zwack marketing csapata elé, amivel tovább építhetik márkáikat a social térben” – mondta Bósza Zsolt, az ügynökség ügyvezető-tulajdonosa.
Hogy segítsünk elkerülni a csalódást, vegyük végig az alapfogásokat.
Az Országos Atomenergia Hivatal öt évre szóló együttműködési megállapodást írt alá a brit nukleáris hatósággal a nukleáris biztonsággal kapcsolatos hatósági együttműködés erősítése érdekében.