A Friendly Creative nyerte a Zwack szeszesitalgyártó cég meghívásos közösségimédia-tenderét.
Az egykörös, meghívásos tenderen öt ügynökség vett részt, a megbízást korábban a Doupla látta el – mondta Palcsó Sára, a Zwack marketingigazgatója a Kreatívnak.
Palcsó Sára szerint az italok mindig egyfajta életstílust is közvetítenek, ehhez kell speciális megközelítés.
A Friendly Creative a Zwack Unicum teljes portfóliójának közösségi médiás kommunikációját kezeli majd.
„Korábban is dolgoztunk már együtt, most végre megkaptuk a lehetőséget, hogy egy átfogó digitális stratégiai tervet tegyünk le a Zwack marketing csapata elé, amivel tovább építhetik márkáikat a social térben” – mondta Bósza Zsolt, az ügynökség ügyvezető-tulajdonosa.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.