„A legjobb, amit egy férfi kaphat” – régi szlogenjét helyezi új megvilágításba a Gillette új kampányában.
Harminc éve egy Super Bowlra időzített reklámban vezette be „The Best a Man Can Get („A legjobb, amit egy férfi kaphat” –Magyarországon „Férfiasan tökéletes” szöveggel futtatott) szlogenjét a Gillette. A márka újra elővette a mondatot, ám egészen más kontextusban – írja a Kreatív Online.
Az új reklám (a szlogen: „A legjobb férfiak ezt tehetik") kérdésként szegezi a nézőnek: egymás online vagy verbális zaklatása, a nők elleni gyűlölet a legjobb, amit egy férfi kaphat/tehet?
A férfiszerepeket taglaló reklámból több változat is készült, amelyek hétfőtől futnak online. A kampány részeként a Gillette évente egymillió dollárt ajánl fel olyan szervezeteknek, amelyek oktatással, különböző programokkal segítik a felnövő generációt.
(A fotó illusztráció)
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.