„A legjobb, amit egy férfi kaphat” – régi szlogenjét helyezi új megvilágításba a Gillette új kampányában.
Harminc éve egy Super Bowlra időzített reklámban vezette be „The Best a Man Can Get („A legjobb, amit egy férfi kaphat” –Magyarországon „Férfiasan tökéletes” szöveggel futtatott) szlogenjét a Gillette. A márka újra elővette a mondatot, ám egészen más kontextusban – írja a Kreatív Online.
Az új reklám (a szlogen: „A legjobb férfiak ezt tehetik") kérdésként szegezi a nézőnek: egymás online vagy verbális zaklatása, a nők elleni gyűlölet a legjobb, amit egy férfi kaphat/tehet?
A férfiszerepeket taglaló reklámból több változat is készült, amelyek hétfőtől futnak online. A kampány részeként a Gillette évente egymillió dollárt ajánl fel olyan szervezeteknek, amelyek oktatással, különböző programokkal segítik a felnövő generációt.
(A fotó illusztráció)
Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.