Bartha Péter: Nagy ügyfelek bizalmát élvezzük

Bartha Péter: Nagy ügyfelek bizalmát élvezzük
Szerdahelyi Csaba  |  2023. 11. 09., 09:08

Személyes célom, hogy a cégvezetést majd a most formálódó erős, szakmai menedzsment vegye át tőlem – mondta az Üzletemnek Bartha Péter, az Armadillo Kreatív Ügynökség ügyvezetője.

Bartha Péter annak idején fiatalon, egyedül, tapasztalatok nélkül kezdett vállalkozásba. Mint mondja, sokat tanult a hibáiból. Ma fiatal, dinamikus szemléletű szakemberekből áll a csapata. Nemcsak a munka köti össze őket, odafigyelnek egymásra, igazi családbarát munkahelyen dolgoznak. Péter szerint motiválni csak az egyéni és céges célok összehangolásával lehet. Ezért aztán nem is feladatteljesítő robotokként kezelik a másikat. Következzen az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 497. interjúja!

– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Nehezen tudnék csúcspontokat megnevezni. Nemzetközi márkák, nagy ügyfelek bizalmát élvezzük, ezt is tekinthetem annak. Amire most büszke vagyok: nemrég indult MindFuel podcastsorozatunk, amely a tágabb értelemben vett tudatosság témakörét érinti.

– Milyen távra tervez?

– Hosszú távra. Szeretném az Armadillo-t a piac meghatározó ügynökségévé építeni, olyan munkahelyet teremteni, ahol elégedett, helyükön lévő emberekkel zajlik magas színvonalú szakmai munka. Ennek érdekében dolgozunk jelenleg ügynökségünk újra pozicionálásán, a menedzsment fejlesztésén és a következő évek stratégiájának formálásán. 

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Jelenleg az Armadillo jövőképének kialakításán dolgozunk. Célunk a szervezet stabilizálása, a menedzsment megerősítése és piaci pozíciónk növelése. Személyes célom pedig, hogy a cégvezetést a most formálódó erős, szakmai menedzsment vegye át tőlem.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Egyedül indítottam a vállalkozásom, fiatalon, tapasztalatok nélkül. Nem volt mentorom, nem volt senki, akitől tanulhattam volna, ezért az első időszak inkább volt ösztönös, mint tudatos. Később sokat tanultam vállalkozó ismerőseimmel beszélgetve, különböző tréningeken és az önfejlesztés útját járva. Sokat tanultam, kudarcaimból és az elkövetett hibáinkból is. Munkatársaim, ügyfeleink visszajelzése, nézőpontjaik megértése és a kialakult szituációk megoldása során szerzett tapasztalatok szintén fontos tanulságokkal jártak. Konkrét személyeket megnevezve, Sass Dani kreatívigazgatónk lendülete és szakmai elhivatottsága példaértékű számomra, továbbá Tarr Bence László szemlélete, éleslátása, egyszerre intuitív és racionális gondolkodása sokat tanít nekem. Nélkülük nagyon nehéz dolgom lenne.

– Mivel motiválja a kollégáit?

– Hiszek abban, hogy motiválni csak az egyéni és céges célok összehangolásával lehet, ezért mindenkinek próbálok fejlődési lehetőséget biztosítani. Nyíltan és transzparensen kommunikálok feléjük, biztatom őket, hogy azt mondják ki, amit valójában gondolnak. Amennyiben sikerül ezt a partneri kapcsolatot kialakítani, úgy fenntartható a motiváció is, enélkül nehezen. Ezzel együtt el tudom fogadni, ha valaki nem nálunk találja meg a helyét.

– Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Szívesen kiszakadnék az irodai környezetből és vállalnék munkát természeti környezetben, hiszen a szabadidőm jelentős részét kint a szabadban töltöm. A fotózás, a képi világ megragadása például régóta érdekel, a természetfotózást, mint hivatást el tudnám képzelni magamnak.

– Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Korábban jártam networking eseményekre, kifejezetten kapcsolatépítés céljából. Néhány konferenciára, szakmai eseményre el szoktam menni, de leginkább a baráti kapcsolataimban lévő üzleti potenciált próbálom kihasználni. Azokkal az emberekkel, akikkel különösebb érdek nélkül is szívesen találkozom, sokkal szorosabb és összetartóbb, ezáltal gyümölcsözőbb üzleti kapcsolatok szövődhetnek.

– Mire sajnálja az idejét?

– A játszmázásra, amikor ellehetetlenül a nyílt, őszinte kommunikáció, de sajnálom az időt arra is amikor a világosan kidelegált feladatokat mások helyett kell elvégeznem.

– Mivel lehet felbosszantani?

– Talán leginkább a felesleges ellenállással, a tehetetlenséggel és a felelősség hárításával, és nehezen tolerálom a hazugságot, a csúsztatást és a manipulációt. Ezeket az attitűdöket próbáljuk eltávolítani a csapatból, növelve a hatékonyságot és az együttműködést.

– Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Környezetünk megtisztítása, az élőhelyek eredeti állapotának visszaállítása fontos számomra, minden ezzel kapcsolatos projekt közel áll hozzám, legyen az szemétgyűjtés, patak rendezés vagy rekultiváció. Ezeken kívül szívesen részt vennék humanitárius tevékenységekben is.

– Mire nem sajnálja a pénzt?

– A fejlődésre. Olyan képzésekre, workshopokra, amelyek célja az önfejlesztés, a tudatszint emelése. Képzéseink nagy része az egyéni fejlődésre koncentrál, sokat tudnak javítani az életminőségen.

– Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Nagyon szeretek a természetben lenni. Sokat túrázom, futok, kajakozok és horgászom is, elsősorban legyezőhorgász módszerrel. Szeretek olvasni és rendszeresen meditálok.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-15 23:15:00
Összesen 2,8 milliárd forintnyi vissza nem térítendő forrásra pályázhat október 15-étől országszerte 2800 vidéki, egész évben nyitva tartó büfé. Az üzletenként egymillió forintos támogatást konyhatechnológiai és a mindennapi működéshez szükséges kisebb eszközök, készletek beszerzésére fordíthatják, de felhasználhatják energiahatékony és gazdaságos üzemelést támogató fejlesztésekre, vagy nagyobb beruházásokhoz is. Pályázni november 30-ig lehet – hívja fel a figyelmet a Magyar Turisztikai Ügynökség.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS