A Premier League leghíresebb angol focistáit szerződtette a Coca-Cola legújabb, brit kampányához. Arra ösztönzik a szurkolókat, hogy minél több meccset otthon nézzenek meg.
„Legyen az otthonod a B-közép!” címmel indított új kampányt az Egyesült Királyságban a Coca-Cola a Premier League szeptember közepi indulásához időzítve – olvasható a Kreatív Online-on.
A szpotokban arra ösztönzik a szurkolókat, hogy nézzék otthon a tévében a meccseket, mivel belátható időn belül biztos nem nyitják meg a nézők számára a stadionokat.
A játékosok az egész idényben megjelennek a Coca-Cola reklámjaiban: tévében, rádióban, közterületen és digitális felületeken is.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.